Październik 02, 2022, 07:59:42 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Kapitan Shinobi

Strony: 1 ... 30 31 [32]
466
Klub Arkadin / Odp: Wymyślamy karty (na wesoło)
« dnia: Grudzień 07, 2018, 12:17:09 am »
Proca EK LC

Daj dwolnemu Wyznawcy Ilian nie będącemu Dzieckiem Ilian.
Proca służy do karmienia tych Dzieci, które są na tyle szpetne i złośliwe, że nawet
Nefaryci i Templariusze nie chcą do nich podchodzić.
Kosztem jednej akcji możesz nakarmić swe Dziecko Ilian.
Dostaje ono +3 do cech bojowych oraz zdolność first strike.
Efekty działają do początku twej następnej tury.
Dziecko można karmić tylko raz na pełną turę (przekarmienie spowoduje wybuch i anihilację karty Dziecka).

Pomiot Kritany. W LC 9/5/9/9

BOHATER. WYZNAWCA ILIAN oraz ALGEROTHA. Dziecko Kritany i Alakhaia Przebiegłego.
Odporny na działanie Sztuki. Zabija automatycznie zranionych przez siebie wojowników.
Może być obdarzany zarówno Darami Ilian, jak i Darami Algerotha (w tym Darami zastrzeżonymi dla Nefarytów).
Azogar daje mu +5 do WW, a nie +3.
Pomiot nie jest uznawany za Nefarytę, choć niewiele mu brakuje.
Nigdy nie może atakować Kritany ani Alakhaia ("czcij ojca swego i matkę swoją").
Oni mogą go normalnie atakować ("ty tępy bachorze, poczekaj tylko niech stary wróci z roboty, jak mu powiem co narobiłeś to ci da popalić" - "a co dziś robi tata" - "a nie wiem w sumie, chyba napieprza z jakimiś Behemotami gdzieś na East McCraig. Te głąby z Capitolu nigdy się nie nauczą").

PS. Pomiot jest bohaterem bo był na tyle złośliwy, że pozabijał wszystkie inne pomioty tuż po narodzeniu.

Whisky "Old Tom De Moore"
Specjal I
daj w dowolnej chwili swojemu ŻZ Imperialu.
za akcję może sobie golnąć (raz na turę). Do początku twej następnej tury Ma WW i P zwiększone o +2 oraz pierwszy atak w walce.
Sean Gallagher oraz Edward S. Murdoch mają na tyle mocne łby, że mogą walić do dwóch razy na turę (kumulując mod.). Ponadto, dla nich mod. to +3, a nie +2.
Timothy MacGuire jest suchym alkoholikiem, więc nie może czerpać korzyści z tej karty.
Pułkownik Maxwell jest zaś praktykującym alkoholikiem, więc lepiej mu tego nie dawać.

Bambuko
Specjal O
Zagraj w dowolnej chwili. Po użyciu usuń tę kartę z gry.
Niech inny gracz (wybrany przez ciebie) wypowie na głos dowolną liczbę.
Jeśli natychmiast po tym powiesz liczbę większą niż jego, wygrywasz grę.
Jak masz mniej punktów Z to dostajesz brakującą ilość +1.

467
Karty / Odp: Całkowite Zaćmienie
« dnia: Grudzień 06, 2018, 11:46:35 pm »
Ten argument mnie przekonuje, rzekłbym nawet całkowicie.
Wystawienie drugiego Rel. gdy jeden już jest zaćmiony to nonsens, więc Ohyda musi zostać bo SW nie spada.

468
Karty / Odp: Golem Ciemności
« dnia: Grudzień 06, 2018, 11:42:51 pm »
Wątpliwości pochodzą z nie zrozumienia tekstu PL
Dziękuję za pomoc.

469
Turnieje/rozgrywki / Odp: Zasady turniejowe
« dnia: Grudzień 06, 2018, 11:39:22 pm »
No ok standardowe zasady.
Ale moje wątpliwości dotyczą tylko tych dwóch kart

Podajka to słabsze (i to znacznie) Skradzione Papiery, a tychże nikt nie zakazuje, mało tego, Skr. prawie dublują Zakłócenia, które też są dozwolone, czyli mamy 10 kart na czysty blok specjala, ale tylko jedną kartę żeby "przejąć" takowego (a i to nie każdego).

Sam. Atak - jakoś nie czuję żeby ta karta była przegięta, ani to reset taki jak np. Anihilacja, ani game breaker, a skoro ktoś to zakazał to chyba musiał mieć jakiś powód (BW: "a nie lubię tego obrazka, to weźmy i zakażemy jej").
A może po prostu nie widzę zastosowania/kombosa czy czegoś tam jeszcze dla tej karty.

470
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Nekrobiotyczny Stymulant
« dnia: Grudzień 06, 2018, 12:10:35 am »
To tylko pomysły na kartę, ale chciałbym zasięgnąć opinii graczy.

specjal LC
Tej karty może użyć tylko HERETYK, który poświęci na to jedną akcję. Pozostaje w grze. W walce uderza pierwszy, a w każdej turze ma jedną akcję do dyspozycji dodatkowo. Może to być akcja ataku (rozpatrywany na końcu twego kroku 2., jako samodzielne działanie). Wojownik może mieć tylko jeden STYMULANT na raz.

"Mroczny Takashiro" W LC 2/10/7/8
BOHATER. HERETYK. CZARNY MISTYK. Brat bliźniak TOSHIRO. W walce strzeleckiej automatycznie zabija i usuwa z gry zranionych przez siebie przeciwników. "MROCZNY" może też atakować z ukrycia, wykorzystując S. Może korzystać z Mocy Ki tak jakby był wojownikiem Mishimy. Można go obdarzać DARAMI MROCZNEJ HARMONII (ale nie DARAMI APOSTOŁÓW). Na "MROCZNEGO" nie działają karty, które wpływają na MISTYKÓW.

471
Karty / Golem Ciemności
« dnia: Grudzień 05, 2018, 11:54:45 pm »
Krótko - co tłumacz miał na myśli:
po zranieniu leczy się natychmiast czy dopiero w kolejnej walce?
Przy dobrych wiatrach może np. przez pięć tur nie uczestniczyć w walce. Albo i do końca gry.
Siedzi zatem na stole ranny (i podatny na np. Śmiertelną Ranę/Ropiejące Rany) czy normalnie - jest
zdrowy?

472
Turnieje/rozgrywki / Odp: Zasady turniejowe
« dnia: Grudzień 05, 2018, 11:34:53 pm »
Krótka piłka:
1. czemu SMOBÓJCZY ATAK jest kartą zakazaną?
2 dlaczego Podaj Dalej jest ograniczone do 1 szt/talię?

473
Karty / Odp: Całkowite Zaćmienie
« dnia: Grudzień 05, 2018, 11:01:23 pm »
Ja bym się skłaniał ku teorii, że "zaćmiona" SW: Merkury nie utrzyma Ohydy.
Pozwalanie jednych kart na utrzymanie/granie innymi to poważny wpływ na grę, a karty "zaćmione" nie mają żadnego wpływu.
To jednak tylko moje zdanie, a moja logika nie koniecznie pokrywa się z logiką doomtrooperowską.

Z drugiej strony, gdyby Ohyda spadała, to oprócz wrażliwości na Klęski Żywiołowe, Zrównania Z Ziemią i inne takie, byłaby też podatna na Zaćmionko. Biorąc pod uwagę jak bardzo Ohyda ma "pod górkę" w grze DT, bez żalu przyjmę wersję że zostaje w grze.
Z tego co pamiętam to w WAR ZONE był to kawał twardego s...syna, a nie takie popierdółka z pancerzem jak Etoiles Mortant. No a obrazek Bonnera (użyty jako Sojusz Mishimy) sugeruje bestię tylko trochę ustępującą Biogigantom.   

474
Ziemia Niczyja / Odp: Allegro :)
« dnia: Grudzień 05, 2018, 10:48:02 pm »
No fajne karty  w sumie, ale nie za 1300, a za 300. A moŻe i nawet nie.

PS
Co myślicie o tym:
Paradise Lost (rzekomo PL) za 30 zł
oraz War Zony (zestaw po 4 boosterki), też rzekomo PL, w cenach od 40 do 55 zł?
Piszę "rzekomo", bo opis jest niejasny: PLost ma opis grubymi literami "gra karciania rpg Kult Inferno", a war zony są niby takie same, a w opisie:  "Nowy, nie otwierany booster Paradise Lost zawierający 15 kart w języku polskim. Unikat obecnie nie do dostania".

Czy te ceny są sensowne i czy to napewno są polskie karty?

475
Klub Arkadin / Odp: Kolekcje
« dnia: Grudzień 03, 2018, 12:23:02 am »
Cześć wszystkim
Moja kolekcja składa się z ponad 7 000 kart, w tym wszyskie wzory jakie wydano po polsku, przynajmniej oficjalnie.
Tak naprawdę składają się na to co najmniej 4 kolekcje, które skupiłem od innych graczy, którzy temat porzucili + to co ja kupowałem jako nowe. Raz dorwałem gościa z Bauhausem (Ag-17, Grizzli, T-32, Val), innym razem CY (Sykes, Cyril, CAP7000, El Leg Czipa) itp; + dokupowanie braków poprzez allegro.

Zastanawiają mnie jednakowoż dwie rzeczy:

1) jak to jest, że na 7k kart mam tylko jeden Komp Taktyczny, czy dwie Nominacje i parę innych tego typu kwiatków (przecież to absolutne commony), a np. Durand - 3 szt, Dominik - 2, Grizzli 2, Anihilacje - 3, itd.
Z tego wynika, że taka Nominacja jest jedną z najrzadszych kart z INQ, i powinna chodzić po 30 ZŁ na allegro
Alka mam jednego, ale to akurat, łatwo wyjaśnić - nigdy nie trafiłem gościa z Legionem (a przynajmniej solidnym Legionem),

2) wyjaśnijcie mi jak to jest, że są ludzie co wyciągają z boosterów takich Nefów Algerotha, Zabójstwo, Nazgarotha czy  Kella. Ja kupiłem mnóstwo TP, dodatków TP, dodatków Inq, WZ, G, AP i PL, i możecie wierzyć lub nie, ale jedyny Rare ekwipunek jaki trafiłem na TP to AH/UH-19, jedyny bohater to Tatsu (nie licząc oczywiście płotek typu McBride lub Afton, choć już taki Lane Chung występuje u mnie w liczbie 2, czyli mniej więcej na poziomie Boba Wattsa czy nefa Demnogonisa); a już taki OKOP to u mnie prawie Rare - mam 4 sztuki, hehe. W sam raz na talię Saperów. Jedyna misja, jaką wyciągłem nową to M. Oczyszczenia (nie licząc może Ch Zagrywki czy Hurraa!, czyli późniejszych commonów). W INQ jedyny AP jaki mi się trafił to Semai - oczywiście ten najsłabszy. O żadnych Valpurgiusach, Vince'ach Diamondach czy nawet Golemach Ciemności nie mogłem marzyć.

Swego czasu polowałem na Falsyfikat (czy tam fałszerstwo) - kumpel gnębił mnie pomiotami na kulach, a tylko ta karta usuwała Relikty - i co? I nic - z każdym kolejnym kupionym Boosterem nadzieja gasła, jak więzień najgłębszej komory w Cytadeli. Ac 12 Strzelec (snajperka Mishimy, +2 lub +5) to był maks. Nekropełzacz - zapomnij, chłopie nie stać cię :). Nawet taki Stabilizator Mocy, czy Wrzask: jedne z ostatnich kart INQ jakie zdobyłem, i tylko cudem.

War Zone - raz dostałem Biogiganta, raz Apokaliptę. Może z jednego Przywódcę (chyba Romanow albo Johnstone, w kazdym razie oni są najczęstsi). Taki Shugo - mam 4 (poziom E. Murdocha) - no rare normalnie.

Po prostu zalew commonów typu 20 Smoczy Motor, 20 Nakaz, 30 Cyberglina, 25 Piargi Thadeusa. Gdyby nie Allegro, to miałbym może 2/3 wzorów. PS a taki Centurion, choć jest totalnie niegrywalnym padłem, ma rarity na poziomie Pretoriańskiego Łowcy. Taki wniosek wysnuwam po zgromadzeniu 7k kart.

PS Najrzadsza karta z Golgothy - Chwała Cesarzowi, z AP - Nicola Brannaghan.

476
Ziemia Niczyja / Odp: Inferno - magazyn gier karcianych
« dnia: Grudzień 02, 2018, 11:32:35 pm »
Witam wszystkich - jestem tu nowy.
W temacie o Infernach Pretorian napisał coś w stylu "nie czytajcie odpowiedzi na pytania, piszą głupoty".
Stąd moje wątpliwości co konkretnie miał na myśli:

Pyt 1 Rozpalacz Bólu: daję go LC z W=4 a potem mu wzrasta (obojetnie w jaki sposób, choćby broni się w Strefie W.)
Rozpalacz spada czy zostaje (pisali że spada) - jeśli zostaje to dlaczego i czy wówczas woj. może z niego "strzelać"?

Pyt 2 Cz B Grizzli: czy można go wystawić za 20 PA omijając konieczność posiadania dwóch Dragonów?
Napisali że nie, chyba że z Grabieży lub Przyw Żołnierza. Czy wobec tego nie wolno wystawić Grizzli z Grabieży, czy też
z czaru Sztuki? A może wolno go po prostu wystawić za 20 PA, olewając zapis o Dragonach

Pyt 3 Czaszki Kodowe (Paradise Lost) - czy są Reliktami (napisali że tak) i czy trzeba mieć Zbieracza by użyć (napisali że nie i to są "powszechnie akceptowane zasady turniejowe"). Wobec tego czy są Reliktami (jeśli nie to czym są, skoro mają ten sam znak rodzaju karty co wszystkie inne Relikty z Inq, z Ap, a nawet te z "homemade'ów")
A jeśli są Reliktami to czy gracie na Zbieracza Reliktów by z nich korzytać? Analogiczne pyt dot Stref Walki - czy gracie na Wielkiego Taktyka żeby wykładać Saperów z Linii McCraiga lub Graveton żeby C. Jackson miał dodatkowe +4?

Pyt 4 Ucieczka: Mam woja i zostaje zabity w walce - zagrywam Ucieczkę (ta z Mortem na obrazku). W jakim stanie się znajduje (napisali że w takim, w jakim był przed walką). Wobec tego co z nim - jest zraniony jak był zdrowy, a jak był zraniony to spada? Jeśli tak to dlaczego i czy ta karta nie jest wówczas niegrywalna?
Napisali też że są dwie ucieczki - ta z Mortem i ta z (chyba) Hatamotem Lesa Edwardsa - pisana z wykrzyknikiem. Ta druga służy do ominięcia walki, ale przeciwnik zdobywa połowę Z. Czy ona też działa jakoś inaczej?

Pyt 5 M. Hunter/ Wyspiarz M. Hunter: czy mogą być w grze jednocześnie (pisali że nie bo to ten sam bohater)
Wobec tego czy gracie że mogą być w grze i traktujecie ich jako dwóch różnych bohaterów? Jeśli tak to dlaczego i czy ta sama zasada dotyczy innych "rozwinięć" już istniejących postaci - Valpurgius/Mistrz Valpurgius (swoją drogą kumpel z którym kiedyś grałem zarzekał się że ten drugi to "Mistrz VALPIGRIUS, i to są (według niego) dwie odrębne postacie); Golgotha Unliszed/ Golgotha od Harmonii; no i Crenshaw który ma 3 wersje co jest rekordem (jeśli odliczyć promo Mitcha Badassa)?
Moja logika podpowiada, że jednak lepiej było by grać, że na stole może być jeden M. Hunter, jeden Crenshaw itd, z tym, że ja jestem bardziej kolekcjonerem niż graczem, nigdy nie grałem na żadnym turnieju, więc moje zdanie w tej kwestii nie ma żadnego znaczenia  ;)

Pyt 6 Luna: czy mogą być 2 na raz w grze (napisali, że tak, ale to promo zakazane na turniejach). W związku z tym:
czy Luna to karta promo (jeśli nie, to dlaczego nie występuje w oficjalnej liście kart z podstawki, a strona karcianki.pl wlicza ją do kart promocyjnych wszystkich edycji językowych)? I czy nie mogą być dwie w grze? Jeśli nie, to dlaczego?
Osobiście uważam że to powinien być unikat (tak jak inne miasta, choć Luna nim nie jest - nie ma napisu MIASTO, a powinna nim być), ale to tylko moje zdanie. Opis tej karty wskazuje, że to tyle samo co zwykły OKOP, a chyba mogę mieć dwóch "okopanych" Dragonów w grze?

Za odpowiedzi z góry dziękuje i mniemam, że ubogacą one moją wiedzę na temat DT.

PS. Jeśli głupotą była odpowiedź, że "zasady turniejowe zabraniają wkładania do talii kart promocyjnych", to czy mogę (gdybym się jenakowoż wybrał na jakiś turniej) wywalić talię na 5 x Wodna Bestia, 5 x Uduszenie, 5 x (Nicholai z Idealnym Trafieniem)? I czy nie zostanę wyśmiany/zbanowany z takową talią "na dzień dobry"?

Strony: 1 ... 30 31 [32]