Kwietnia 19, 2024, 11:25:48 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Żeleś

Strony: 1 ... 5 6 [7]
91
Turnieje/rozgrywki / Odp: Avangarda 2008 (3-6 lipiec)
« dnia: Czerwca 16, 2008, 12:33:33 pm »
Podajcie mi dokładną date i godzine rozpoczęcia rozgrywek
postaram się być jak obiecacie że zadużego łomotu mi nikt nie spuści
:)

92
Turnieje/rozgrywki / Odp: Avangarda 2008 (3-6 lipiec)
« dnia: Maja 31, 2008, 05:28:41 pm »
Jak będę na urlopie to wpadnę zobaczyć jak to wygląda:)
Co prawda tali jak owej nie posiadam tylko staram się mozolnie zbierać seta ale myśle że coś tam wyskrobie

Pytanie udział płatny? i dokładną lokalizacje proszę

93
Ziemia Niczyja / DT (2ED) - kilka pytań
« dnia: Maja 31, 2008, 01:35:56 pm »
Nie wiem czy ten temat już był jeśli tak to przepraszam ale na jednej stronie widziałem opisy kart z 2ED i moje pytanie :
-gdzie i kiedy ukazała się 2
-czy ktoś posiada karty z 2ED?

94
Klub Arkadin / Odp: Zasady alternatywne
« dnia: Lipca 13, 2007, 06:54:23 pm »
Nie udało się z bataliionem czołgów bauhausu ale moją uwage przykula inna formacja tej korporacji
mianowicie wenusjańscy zwiadowcy.Mały pomyślik na rozgrywke i talie z ich udziałem:
1.Rozpoznanie jako oczy armi bauhausu może walczyć z każdym  i wszędzi
2.Nie  otrzymują negatywnych modyfikatorow ze stref walki
3.jako lekkie i mobilne poddddziały nie mogą urzywać ciężkiego sprzętu (Grizzli,t-32) ale mogą atakować w turze kiedy wyszli z ukrycia
4.WOJOWNICY nie mogą korzystać z umocnien (gracz może)

Talie oparłbym na :
1xMax Stiner
4XWenusjański szeryf
4xWenusjański zwiadowca
5xag17
2xokruch czasu
2xgensta mgła
2xprzepaść
5xgranat przeciw piechotny
5xzestaw pierwszej pomocy
+ co ci sie podoba i może się przydać


95
Klub Arkadin / Odp: Zasady alternatywne
« dnia: Lipca 12, 2007, 03:11:47 pm »
Miałem też pomysł na bcz Bauhausu ale bez Grizzliego i Wilczego pazura dupa blada :P

Graliśmy też kidyś partie "zadaniowe" tj. Jeden z graczy zaczynał z misją Oblężenie cytadeli której nie można odrzucić w rzaden sposób a drugi z 5 cytadelami.Warunkim zwycięstwa było albo zniszczenie cytadeli (1) niedopuszczenie do tego (2).Ustaliliśmy że po pierwszej udanej próbie zniszczenia cytadeli jest ona "ranna" przekrencana tak jak wojownik druga ją odrzuca.Usuneliśmy z tali masowych killerów(anichilacja, bombardowanie planetarne, zrownać to z ziemią) zazwyczj partia  kończyła się wykonaniem misji lub końcem kart w tali.Zamiast cytadeli mogą byc katedry lub inne umocnienia.polecam takie wariacje tylko trzeba wcześnij ustalić z jakich kart nie kożystamy żeby gra nie była za łatwa lub niemożliwa ;)

96
Klub Arkadin / Odp: Konkurs na najwyższe statystyki wojów :)
« dnia: Lipca 12, 2007, 12:07:08 pm »
może sszału nie zrobie ale zawsze inaczej:)
 4x filizjerów +4xpodwóana powinność co daje nam w sumie 8 filizjerów ,można jeszcze próbować zmienić przynalerzność i karty typu żniwiarz czy elitarny

97
Klub Arkadin / Odp: Zasady alternatywne
« dnia: Lipca 12, 2007, 11:56:01 am »
Czy słyszeliście o zboczeniach zawodowych?Oto moje przeniesione na DT, mianowicie gra z podłożem taktycznym (coś jak Warzone ale tylko kartami). Niedawno rozegraliśmy taką partie w 3.
SZKIC TAKTYCZNY:
Kompania piechoty (BCT) Capitolu dowodzona przez Micha Huntera natknęła się na wyznawców ilian w okolicy Lini McCraiga,na wezwanie wsparcia odpowiedział szwadron kawalerii powietrznej (QRF) dowodzony przez przez Pilota Trewora.

Przed grą ustaliliśmy żę:
-każdy zaczyna z Lnią Mccraiga
-nie można wystawiać innych stref walki

Talie specjalnie na te grę (na podstawie mojej kolekcji która nie jest zbyt obfita ale rośnie):
-PIECHOTA:
1xMitch hunter
1xkapitan
2xsierżant Carter
3xsierżant
3xżołnierz wolności
2xdziałko "myśliwy"
5xkarabinek sherman
1xrozkaz ataku
+ to co zwykle (zamówienia , zakłócenia ,szczęścia itp)

SZWADRON
1xPilot Trewor
5xKawleria powietrzna
5xdowódca oddziału
1xwódz
2xsiewca zagłady
+ to co zwykle (zamówienia , zakłócenia ,szczęścia itp)

ILIAN:talia oparta na KRITANACH NEFARYTACH I TEMPLAIUSZACH

nie mam tak licznej kolekcji więc karty specjalne , ekwipunek, umocnienia ogólne potasowaliśmy i rozdaliśmy po równo

ZABAWA PRZEDNIA POLECAM!!!!!!!!!!!!!!

98
Klub Arkadin / Odp: Najtrudniejsza do zdobycia karta.
« dnia: Lipca 11, 2007, 11:05:58 pm »
Z podstawki to : boskie natchnienie na żywo nie widziałem

99
Klub Arkadin / Inspiracja
« dnia: Lipca 11, 2007, 11:02:15 pm »
 Inspiracja niby niegroźna i sympatyczna karta ale jak ktos zagra podczas twojej tury powystawia jakieś cuda na kiju i najbardziej misterny plan idzie w piz....

100
Ziemia Niczyja / Odp: Wspomnienia - czyli wszystko co kiedys bylo
« dnia: Lipca 11, 2007, 10:39:48 am »
Pamientam mój pierwszy "debeściak" to był Pilot Trewor z Imperialu a  kumpel miał Furie i mnie gnembił straszliwie ;D



Jak byłem na V zmianie w Iraku to w Kuwejcie były jakiś karcianki po arabsku nie wiem czy DT też ale obiecuje się dowiedzieć (fajna sprawa karty pisane szlaczkami nie?) ;)

101
Karty / Try And Stop Me!
« dnia: Lipca 11, 2007, 08:40:37 am »
Sprawa się tyczy jednego z moich ulubieńców Golema Ciemności w połączeniu z Try and stop me.
staje się on praktycznie nieśmiertelny gdyż nie może zostać automatycznie zabity a winnym przypadku się leczy.W konwencjonalny sposób się dziada zabić nie da ;D

Strony: 1 ... 5 6 [7]