Kwietnia 29, 2024, 01:22:21 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Izzi

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
46
Turnieje/rozgrywki / Odp: BeBekon 2016 - Bielsko-Biała, 03 XII 2016
« dnia: Listopada 19, 2016, 11:14:49 pm »
Potwierdziłem rezerwację lokalu, bo na dzień dzisiejszy jest na liście 11 osób (5 zadeklarowało udział, 6 jeszcze nie jest na 100% pewnych), a może ktoś jeszcze postanowi przyjechać.

Panie ORGANIZATORZE ZIEMIA DO PANA PUK PUK MOZE BY PAN ZABRAL WRESZCIE GLOS CO DO ZASAD BO JEST BARDZO KOMEDIOWO!! To bedzie pierwszy turniej na ktory przyjde w charakterze kibica jak tak to dalej pojdzie.
Z pierwszego postu:
Ostateczne zatwierdzenie zasad proponuje na 25.11.2016r.
Więc zasady na tą chwilę jak w poście pierwszym, propozycje dalej podlegają dyskusji, jeżeli uczestnicy nie wykażą zainteresowania innymi zmianami w zasadach, to dalszych zmian nie będzie.

Ja dalej bym chciał ograniczyć wojowników (lub ostatecznie tylko bohaterów), ale na siłę nie będę forsował pomysłu.

47
Turnieje/rozgrywki / Odp: BeBekon 2016 - Bielsko-Biała, 03 XII 2016
« dnia: Listopada 16, 2016, 08:38:18 pm »
Dopuszczenie discardu raczej odebrane negatywnie, więc na razie dalej zbanowane i na ban listę dorzucam Przerwanie linii dostawczej i Wymianę.
Wydaje mi się że powinno być bez discardu, tylko Izzi zapomniał zedytować w pierwszym poście. :P
Dokładnie tak było, już poprawione.

Mniej więcej omawiane jeszcze tematy:
moja propozycja banu wojowników do 3, bohaterów do 1;
Muleq - ban tylko bohaterów, jestem akurat przeciw;
Pret - ban wszystkich kart do 3 sztuk, jestem za, ale trzeba się zastanowić, czy próbujemy na tym turnieju, bo już przyjęliśmy ban na cały sidebar. Ważne by nie przesadzić ze zmianami zasad na jeden raz  :P

Co do ilości kart, szczególnie wojowników, postaram się zrobić jakieś podsumowanie wypowiedzi w piątek i uzupełnić zasady w pierwszym poście jako ostatnią propozycje przed weekendem.

48
Turnieje/rozgrywki / Odp: BeBekon 2016 - Bielsko-Biała, 03 XII 2016
« dnia: Listopada 15, 2016, 04:27:33 pm »
Potwierdziłem, że w lokalu mają kanał sportowy o którym Muleq pisałeś.

Co do zasad to myślę, że czeskie zasady można by spróbować na kolejnym turnieju, bo na tym już i tak będziemy grali bez sidebaru.
W kwestii ilości wojowników to nie upieram się, by byli po 1 sztuce, co więcej podoba mi się pomysł banu na autokille lub alternatywnie ograniczenie wojowników do 3 sztuk, bohaterów do 1.
Konkretne propozycje banów (np. nietoperze, toshiro) proponuję uwzględnić na koniec po ustaleniu ogólnej liczby kart wojowników dopuszczonych do talii.

Uzupełniono deklaracje w pierwszym poście i propozycję zasad dot. wojowników.

49
Turnieje/rozgrywki / Odp: BeBekon 2016 - Bielsko-Biała, 03 XII 2016
« dnia: Listopada 13, 2016, 05:07:06 pm »
Prawie mija już tydzień od pierwszego postu, dlatego chciałem zrobić podsumowanie i na podstawie Waszych wypowiedzi zmodyfikować zasady.
Jednak najpierw poruszę temat daty turnieju. Podczas powrotu z Lublina pojawiły się dwie propozycje: 17.12 i 03.12, ale uznaliśmy, że 17.12 wypada za blisko świąt, co mogłoby się odbić negatywnie na frekwencji, dlatego ostateczna propozycja to 03.12 i w tej chwili zmiana nie jest też już możliwa, bo wiązałaby się również ze zmianą lokalu.
Na pocieszenie mogę napisać, że w pubie jest telewizor z dekoderem i często lecą tam mecze, więc jest spora szansa, że Muleq będziesz mógł obejrzeć el classico. Może jakoś postaram się potwierdzić, czy mają tam kanał, o którym pisałeś.

Co do zasad:
Sugestia Qby z zdobyciem 20 PZ z walki została jednomyślnie odrzucona, co mnie nie dziwi, dlatego ostatecznie wypada.
Sugestia Mulqa dotycząca gry bez sidebaru natomiast została odebrana całkiem nieźle, dlatego dorzucam ją do zasad obowiązujących.
Dopuszczenie discardu raczej odebrane negatywnie, więc na razie dalej zbanowane i na ban listę dorzucam Przerwanie linii dostawczej i Wymianę.
Do ograniczonych trafia Zużycie i Pech (ten drugi już nie będzie anihilowany po użyciu).

Moja propozycja ograniczenia wojowników do 1 sztuki na kolekcje ma na celu uatrakcyjnienie rozgrywki i wyeliminowanie talii na hołocie, które w tym roku cieszą się największą popularnością, dlatego jeszcze ją zostawiam w zasadach, ale jeżeli reakcja będzie dalej tak negatywna, to pomyślimy nad innym rozwiązaniem.

To chyba tyle na tą chwilę, pierwszy post z zasadami edytuje niebawem. Jak coś przeoczyłem, albo macie inne propozycje to zapraszam do dyskusji.

50
Turnieje/rozgrywki / Odp: BeBekon 2016 - Bielsko-Biała, 03 XII 2016
« dnia: Listopada 08, 2016, 06:56:53 pm »
Panowie, a jak wygląda kwestia noclegów? Do której planowane granie?

Oczywiście pomożemy w załatwieniu tanich noclegów tylko musimy odpowiednio wcześniej wiedzieć jak ktoś będzie reflektował.

Dodatkowo deklarujemy transport z dworca do miejsca przeznaczenia.

Rozmawiałem dzisiaj z właścicielem lokalu i dokonałem wstępnej rezerwacji, muszę ostatecznie potwierdzić, że gramy do 19.11.2016, więc do tego dnia czekam na deklaracje udziału.
Dogadałem również, że będziemy grali do około 3 w nocy.

51
Turnieje/rozgrywki / BeBekon 2016 - Bielsko-Biała, 03 XII 2016
« dnia: Listopada 07, 2016, 07:06:04 pm »
Witam wszystkich,
za namową graczy na Falkonie Bielsko postanowiło wziąć się w garść i zorganizować w końcu turniej u siebie.

Proponowana data: 03.12.2016r. (start koło 12:00, koniec zabawy najpóźniej koło 3:00 w nocy)

Lokalizacja: Kawiarnia Bar Tulipan, adres: ul. Srebrna 9, 43-309 Bielsko-Biała
Lokal bez dodatkowych kosztów, warunkiem korzystania jest to, że będziemy kupować jedzenie i napoje tylko w barze (ceny normalne i można zjeść całkiem nieźle).

Proszę o deklarację wzięcia udziału w turnieju, uczestnictwo w dyskusji o zasadach i zgłaszanie innych sugestii.

Deklaracje:
1. Moja mało skromna osoba
2. Jasieq
3. Qba
4. Pretor (rozważa  ;) )
5. Qlig
6. Cthulu (będzie wiedział na tydzień przed turniejem, czy da radę)
7. Troublestarter (95%)
8. Muleq (jeszcze nie wiadomo, bo mecz)
9. Bulielmo
10. Madrav (64%)
11. Skoq (70%)
12. Luxintenebris

Zasady:

1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - wszystkie misje
   - wszystkie karty sztuki, mrocznej harmonii i mocy ki
   - Błąd Nawigacyjny
   - Pojmany
   - Całkowite Zaćmienie
   - Śmiertelna Rana
   - Booby trap
   - Przenośna Mina   
   - And stay dead
   - Przerażające znaki
   - Shore leave
   - Falling Market
   - Zmienny Los
   - Pech
   - Zużycie
   - Lutek


   b) karty całkowicie zakazane:

   - Throwing It All Away
   - Wielka Wróżba
   - Pound of flesh
   - Przejęcie kontroli
   - Częściowe przejęcie kontroli
   - Burza chaosu
   - Powiew wątpliwości
   - Wybieg
   - Foreseeing Talisman
   - Mercenary
   - Wrobienie
   - Podwójna Powinność
   - Trening
   - Wymiana
   - Przerwanie linii dostawczej

   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków
   - Idealne Trafienie
   - Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
   Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0
- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką
- Gramy bez sidebaru

  Mechanika turnieju:
- dwa ataki w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

Ostateczne zatwierdzenie zasad proponuje na 25.11.2016r.

Zapraszam jeszcze raz na turniej i do dyskusji.

52
Turnieje/rozgrywki / Odp: Falkon 2016 4-6 listopada 2016
« dnia: Listopada 07, 2016, 06:29:50 pm »
Dzięki wszystkim za gry i Troublerowi za zorganizowanie kolejnego Falconu.

53
Tablica / Odp: Utrzymanie serwera
« dnia: Października 25, 2016, 06:31:26 pm »
Zaraz wysyłam 20, więc zostanie 70

54
Turnieje/rozgrywki / Odp: Falkon 2016 4-6 listopada 2016
« dnia: Października 13, 2016, 05:09:12 pm »
Będę na 99%, ten 1% na armagedon i takie tam ;)

Jeżeli Wymiana zostaje to może ograniczmy na wszelki wypadek nietoperze, by nie trafiła się jakaś męcząca talia :(

55
Talie/taktyki / Odp: Talie turniejowe - Kielce 2016 (Sabat Fiction Fest)
« dnia: Października 05, 2016, 03:26:13 pm »
czego po pierwszej grze na turnieju z Marcino się nie spodziewałem - nietoperze i golemy ciemności potrafią zdemotywować Capitol  ;)

To z Madravem grałeś  ;)
Ja też grałem Chemogenami i ze mną też dłuuuugo się rozkręcałeś  :D

Przepraszam za pomyłke, już naprawiłem swój błąd ;)

56
Talie/taktyki / Odp: Talie turniejowe - Kielce 2016 (Sabat Fiction Fest)
« dnia: Października 04, 2016, 05:43:11 pm »
Talia z drugiego lub trzeciego miejsca

Żałosny Capitol. Smutny Myśliwiec.
Talia dedykowana Qbie, którego niestety nie było na turnieju, ale już na etapie pomysłu i dalej podczas pierwszych gier próbnych dostrzegł potencjał talii i wspierał mnie słowami otuchy.

Talia (68 kart):
Wojownicy:
2 x Generał Michael Kell
1 x Kapitan
1 x Żołnierz Wolności
1 x Eva Valmonte
1 x Luterański Wierny

Relikty:
2 x Rozkaz Ataku
1 x Pancerz Legendarnego Zabójcy

Ekwipunek:
2 x AH/UH-19
1 x Przenośna mina

Umocnienia:
1 x Archiwa Bractwa

Misje:
1 x Samobójcza Misja

Karty Specjalne:
5 x Zakłócenia Łączności
5 x Szczęście
5 x Ukryte Siły
5 x Inspiracja
3 x Skradzione Papiery
3 x Na Czarną Godzinę
2 x Ujawnienie Przeznaczenia
2 x Do Pełna (Fill'em Up)
2 x Wykrycie Agentów
1 x Wypoczynek (Shore leave)
1 x Ucieczka
1 x Oszustwo!
1 x Śmiertelna Rana
1 x Spróbuj tego! (Eat This!)
1 x Ropiejące Rany
1 x Zamówienie
1 x Dar Losu
1 x Przykra Niespodzianka
1 x Boskie Natchnienie
1 x Grabież
1 x Druga Szansa
1 x Ostateczne Natarcie
1 x Pośpieszna Ucieczka (Hasty Getaway)
1 x Zagraj To Ponownie (Play It Again)
1 x Fala Prawości
1 x Podaj Dalej
1 x Trening (Trening)
1 x Czwarty Zakon
1 x Cieżkie Czasy
1 x Przeprogramowanie
1 x Odbicie (Reflection)

Sidebar (25 kart):
Wojownicy:
1 x Czołg Bojowy "Grizzli"
1 x Żołnierz Wolności
1 x Władca Cieni
1 x Chemogen

Relikty:
1 x Rozkaz Ataku

Ekwipunek:
1 x Niewinna Sztuczka
1 x DPAT-9
1 x Amulet Yomury

Umocnienia:
1 x Bank Kardynała
1 x Urządzenie Naprowadzające
1 x Kompleks Przemysłowy

Karty Specjalne:
1 x Zagraj To Ponownie (Play It Again)
1 x Joker (Joker)
1 x Pułapka (Booby Trap)
1 x Przeniesienie (Inq)
1 x Pojmany!
1 x Skrytobójca
1 x Płomień Oczyszczenia
1 x Skrucha
1 x Zrównanie Z Ziemią
1 x Desperackie Środki
1 x Przejęcie Przez Wroga
1 x Odbicie (Reflection)
1 x Fałszerstwo
1 x Uszkodzenie

Taktyka prosta - zanim przeciwnik się wystawi lub później zrobić puste, dać Kellowi myśliwiec i zaatakować 4 razy. Na 8 gier zadziałało 2 razy (w grze z Skoqiem i Cyberddem), raz talia w ogóle nie ruszyła (gra z Qligiem i jego zastępami cybertronicu), raz talia przeciwnika była szybsza (gra z Jasqiem). Pozostałe gry mimo wygranej były raczej wymęczone, co świadczy o tym, że talie trzeba jeszcze dopracować.

Mimo typowych zasad (2 ataki w puste na PZ w turze, dość standardowe bany i dopuszczone promo) talie na turnieju nastawione na walkę przez co grało się bardzo przyjemnie, czego po pierwszej grze na turnieju z Madravem* się nie spodziewałem - nietoperze i golemy ciemności potrafią zdemotywować Capitol  ;)

57
Turnieje/rozgrywki / Odp: Sabat Fiction Fest - Kielce, 23-25 IX 2016
« dnia: Września 25, 2016, 11:36:26 am »
Dziękuję wszystkim za gry i Cthulhu za zorganizowane turnieju. Fajnie było wziąć udział w turnieju, gdzie gracze grali całym wachlarzem korporacji. Mam nadzieję, że widzimy się znowu na Falkonie.

58
Turnieje/rozgrywki / Odp: Sabat Fiction Fest - Kielce, 23-25 IX 2016
« dnia: Września 17, 2016, 10:54:01 am »
Może będzie nas nawet trzech, bo Lux zwany Torpedą też może będzie

59
Karty / Odp: Nietoperz / Nietoperze
« dnia: Września 17, 2016, 10:53:00 am »
nie

60
Turnieje/rozgrywki / Odp: NERD - Racibórz, 19-21.II. 2016
« dnia: Lutego 04, 2016, 02:42:36 pm »
Nie wiem jeszcze, czy będę :P ale postaram się być, na razie tak 50%

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11