Kwietnia 28, 2024, 12:42:19 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Marqwitch

Strony: 1 ... 78 79 [80]
1186
Karty / Podział Obowiązków
« dnia: Maja 20, 2006, 06:45:55 pm »
Podział Obowiązków daje ci na początku każdej twojej tury jeden punkt "A" za każdego twojego wojownika, którego "W" nie jest wyższe od 4 (na polskiej karcie jest błąd) i to wszystko (działanie kilku egzeplarzy tej karty nie jest kumulatywne). Ja osobiście nie wiem dlaczego bardziej wartościowi wojownicy nie chcą spełniać obowiązków, ale to już ich sprawa.

1187
Karty / Zwierciadło Golgothy
« dnia: Maja 20, 2006, 02:48:17 pm »
Zwierciadełko powiedz przecie w którą stronę zaokrąglać chcecie?!

Zwierciadło Golgothy pozwala zagrywać nie będących bohaterami wojowników Ciemności płacąc jedynie połowę ich "W" w "A" - zazwyczaj zaokrąglamy w dół!
Czy jednak i w tym przypadku? - Czy za Niszczyciela powinno się płacić 3 czy 4 punkty?

1188
Talie/taktyki / Kultyści
« dnia: Maja 20, 2006, 02:19:48 am »
Cytuj
Pound ov Flesh nie można dać Heretykowi nawet jeśli jest jednocześnie wyznawcą Apostoła


Pretorian! - ty chamie! (to tak jak się nie zna dobrze kart z Mortyfikatora)

A Pałac Stahlera jest przegięty - 10A to za wiele!

1189
Ziemia Niczyja / Film fabularny
« dnia: Maja 20, 2006, 02:04:10 am »
Cytuj
Przeciez mozna sobie grac Durandem i Dominikiem


Kardynałów jest wielu (w każdej Katedrze jest jeden, a na ich czele stoi Kardynał Naczelny - Durand), natomiast Durand jest nieśmiertelny (poznał jako jedyny ostatnie zaklęcie Przemian i dzieląc się nim ze swoimi dwoma bracmi sprawuje nieustannie władzę nad Bractwem). Nie jest on jednak Durandem Pierwszym. Dominik jest Kardynałem głównej Katedry na Lunie i ciągle łudzi się że za swoje zasługi w walce z heretykami i Legionem Ciemności przejmie władzę (naiwniaczek).

1190
Zasady ogólne / Odp: Placówka a pojazdy
« dnia: Maja 19, 2006, 04:49:39 pm »
Intryguje mnie - co dzieje się w momencie, w którym wojownik posiadający Pojazd musi przejść na Placówkę kiedy w grze znajdują się Przerażające Znaki w ilości 2? Czy gracz będzie mógł wykonywać jedną pozostałą mu akcję?

1191
Zgadzam się jak najbardziej - Amnesia nie powinna wpływać na zdolności ustalające współczynniki bazowe a także na to czym dany wojownik jest (no i oczywiście na ograniczenia), choć nie nazwałbym tego ograniczeniami.

1192
Zasady ogólne / Odp: Umocnienia
« dnia: Maja 18, 2006, 08:48:01 pm »
Ustaliliśmy że karty Umocnień mogą być w dowolnej ilości dołączane do obszarów (Kohorty, Szwadronu i Placówki), chyba że pisze na nich inaczej... ale co z kartami dołączanymi do wojowników - czy mój Saper może okopać się w Okopie?... czy można zainstalować się w kilku Instalacjach?... zasiekać się wielokrotnie w Zasiekach?... i zastawić się wieloma rzędami Drutów Kolczastych?

Jeśli tak to czy ich działanie się kumuluje? (osobiście uważam że tak, ale wolę się z wami skonsultować)

1193
Klub Arkadin / Grinder to the Lions!!
« dnia: Maja 18, 2006, 05:16:55 pm »
Na bogów - jeśli chcecie zatrzymać Grindera to zagrywajcie Całowite Zaćmienie, Tchórzostwo, Gęstą Mgłę i Przepaść lub wystawiajcie wojowników Inspiracją.

1194
Klub Arkadin / Grinder to the Lions!!
« dnia: Maja 17, 2006, 08:42:56 pm »
Chyba założę organizację GrinPeace, która (miejmy nadzieję) ochroni Wyspiarza przed zbanowaniem!

1195
Ziemia Niczyja / Wspomnienia - czyli wszystko co kiedys bylo
« dnia: Maja 14, 2006, 10:09:15 pm »
Ja zaczynałem dość późno (1998), ale pamiętam jak z pierwszego boostera (Paradise lost) wyciągnąłem panią Wyspiarz Indigo (siostrzyczka o "S" równym 14 spowodowała opadnięcie szczęki do kolan - szczególnie, że najpotężniejszym wojownikiem moich kumpli był wtedy marny Ezogul najechany dodatkowo jakimś fotelem :mrgreen: ). Pamiętam też jak wymyślałem piosenki dla wszyskich moich pierwszych bohaterów, szczególnie dla Brata Sterna, które wyśpiewywałem podczas ich zagrywania i triumfów. Niesamowita była też akcja kiedy kłóciłem się z Pretorem o to kto kupi Dowódcę Oddziału od jakiegoś naciągacza. No i te gry na całe kolekcje (nikomu nie chciało się składać talii, więc graliśmy po jakieś 500 czy nawet 1000 kart). Walka mojego Zenitiańskiego Mordercy Dusz wyposażonego w Pancerz Przekleństwa i megadary (Groza, Mroczny Płomień, Zniekształcenie, Czarna Dziura, Opętańczy Taniec) z Kardynałem Durandem, która trwała ponad 2 godziny. I te armie po 50 wojowników - aż się łezka w oku kraje  ;)  :P  :lol:

1196
Ziemia Niczyja / Film fabularny
« dnia: Maja 12, 2006, 09:03:14 pm »
Sam założyłem kiedyś na jakimś forum temacik o filmie MC, ale został on zamknięty a następnie usunięty tak jak większość moich pościków. (ciekawe why)
Intrygują mnie takie rzeczy jak na przykład: religijne sekty, cztery megakorporacje Constantine'a, brak plemion (akcja toczy się na ziemi) i wiele, wiele innych.
PS - mam nadzieję że nie zostanę za to wyrzucony z tego forum tak jak z poprzedniego, ale uważam że doskonałym głównym motywem muzycznym do MC The Movie byłby utwór zespołu Pretty Maids - Future world!!!  :P

1197
Ziemia Niczyja / Odp: Inferno - magazyn gier karcianych
« dnia: Maja 12, 2006, 08:48:15 pm »
Ja mam numerki 0,1,2 i 3 - to chyba wszyściuteniutkie.
Dziwne bo na okładeczce trzeciego jest (z tyłu) zapowiedż czwartego. :/

1198
Karty / Do Rzeźnika
« dnia: Maja 12, 2006, 08:22:54 pm »
Przerywanie walki ma miejsce przed fazą modyfikacji (jakąkolwiek) - tak przynajmniej być powinno według mojego cudownego rozumku.
Do rzeżnika sam często stosuję - szczególnie triadą! (boska organizacja), ale robię to zanim polecą karty modyfikujące!

1199
Klub Arkadin / Grinder to the Lions!!
« dnia: Maja 12, 2006, 08:07:08 pm »
Banując biednego Grindera pomyślcie jeszcze nad zbanowaniem całego Capitolu, Grizzliego, Duranda, Samodoskonalenia, Żądzy krwi, Inicjatywy, Zapachu wojny, Ostatecznego natarcia, Pościgu, Rogatego Serreta, Przywódców korporacyjnych...

Strony: 1 ... 78 79 [80]