Kwietnia 27, 2024, 03:30:56 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - niua

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9
16
Karty / Odp: Reactive Armor Plates
« dnia: Grudnia 30, 2014, 10:25:44 pm »
no niestety ale jest coś takiego jak Vehicle cards w pewnym sensie ponieważ gdyby nie było to nie byłoby żadnej różnicy pomiędzy grizzlym a T 32 wilczy pazur a jest różnica

a po za tym mniejsza o słówka :)  i tak w dalszym ciągu kluczowy jest dla mnie post z godziny 09:00:30 i nawet gdyby nie było czegoś takiego jak vehicle cards to wciąż nie zmienia że odrzucenie pojazdu kłóci się z zapisem na RAP 

a to że grizzly jest wojownikiem nie sprawia że przestanie być pojazdem

17
Karty / Odp: Reactive Armor Plates
« dnia: Grudnia 30, 2014, 10:10:08 pm »
no to cieszę się bardzo że tak ustaliliście  ::) ale jakoś wydaje mi się że jeżeli wojownik używa czołgu z hellblasterem to hellblastera także używa :) bo przecież jeżeli wojownik używa karabinu z celownikiem to chyba celownika też używa :) a może jest on jakimś osobnym bytem  ;D - no ale mniejsza o hellblastera :) może o tym kiedy indziej ...

- jakoś dziwne by chyba było gdyby RAP który jest kartą typową dołączaną do pojazdów nie dawał im możliwości korzystania z niego heh, - po za tym pisałem już wcześniej o tym że nie ma na RAP  zapisu że chodzi o vehicle cards tylko jest napisane Vehicle i w tym właśnie jest tak zwany pies pogrzebany

 ;D tak czy siak przenoszę już swoje moce dzisiaj w stronę wyrka, ewentualnie jakiejś potyczki w disciples 2 jeśli nie zasnę ,i na koniec chciałem Wam Wszystkim życzyć wszystkim Dosiego Roku dużo zdrowia, słodkich kobiet, kasy,   i wielu wygranych dt meczy w 2015 , pozdro

18
Karty / Odp: Reactive Armor Plates
« dnia: Grudnia 30, 2014, 09:41:20 pm »
no właśnie a co do tej drugiej kwestii to mnie akurat analogia do hellblastera przybliża do wniosku że można swobodnie dać RAP np kawalerii powietrznej ponieważ jest to szczególny rodzaj karty tak samo jak hell...- zauważ że hellblastera też zazwyczaj dołączamy do czołgu na którym często jest napisane że wojownik go posiadający nie może korzystać z innych kart ekwipunku :)   

- po za tym sam napisałeś wcześniej:

Cytuj
Dać możesz zawsze. Pytanie tylko jakie korzyści z tego płyną?

;D

więc skoro RAP jest kartą specjalnie stworzoną dla pojazdów to chyba jednak można czerpać z niej korzyści :)

19
Karty / Odp: Reactive Armor Plates
« dnia: Grudnia 30, 2014, 09:00:30 pm »
no muszę przyznać że Twoja ostatnia wiadomość trochę mnie wreszcie przybliżyła do zrozumienia Twojej interpretacji jednakże nie na 100% ponieważ zauważ że odrzucenie np grizzly z RAP za pomocą fali prawości w dalszym ciągu przeczy zapisowi na RAP - ponieważ odrzucając grizzly odrzucamy również pojazd co sprawia że akcja ta kłóci się z zapisem na RAP -  zapis na RAP stwierdza że pojazd nie może być odrzucony do puki go posiada - a w zasadach jest przecież notka że zapis na karcie jest zawsze ważniejszy - a ponieważ pojazd i wojownik to ta sama karta nie mam możliwości żeby wojownik spadł szybciej niż pojazd :)

20
Karty / Odp: Reactive Armor Plates
« dnia: Grudnia 30, 2014, 08:04:29 pm »
a ja właśnie widzę taką możliwość  :D przecież w tym przypadku wojownik i pojazd to jedna i ta sama karta a RAP chroni przed odrzuceniem tej właśnie karty


ehh przecież ten wojownik jest pojazdem a RAP chroni pojazd przed odrzuceniem :)

21
Karty / Odp: Reactive Armor Plates
« dnia: Grudnia 30, 2014, 07:09:15 pm »
no właśnie szukam i jakoś jest sporo podobnych rzeczy ale nie umiem znaleźć odpowiedzi konkretnie na to pytanie  :(

ale na mój gust zdanie "The Vehicle may not be discarded unless this card is discarded first" raczej jasno wskazuje że nie można odrzucić pojazdu przed odrzuceniem RAPA :)  ?

22
Karty / Odp: Reactive Armor Plates
« dnia: Grudnia 30, 2014, 06:23:10 pm »
hmm zawsze dość pokornie zgadzam się z Waszymi rozwiązaniami ale tym razem wydaje się nie mieć to tak do końca sensu :)

cała teoria wydaje się troszeczkę cienka biorąc pod uwagę że w doom trooperze zawsze było rozgraniczenie pomiędzy np określeniami fortyfication a fortyfication cards, i są to zapiski z oficjalnych zasad nie żaden mój wymysł, (a na karcie RAP nie ma sformułowania Vehicle cards)

2 istnieje jeszcze karta urban tactics która pozwala pojazdom czerpać korzyści z umocnień :) (czyli wychodziłoby na to że jak ją wprowadze to już moge dać RAPA a jak jej nie ma to nie mogę ? troche to naciągane tak jakby :)

3 skoro mogę odrzucić ochroniarza albo portable force shield np niespodziewaną inwazją (a są one przecież także wojownikiem,ekwipunkiem  to niemożliwość przyczepienia RAPA do np gryzzli wydaje się niekonsekwencją w tym momencie  ??

i jak się ma do tego jeszcze chowanie wojowników w pojazdach za murem obronnym, to już nie jest benefit z umocnien wtedy ?

oczywiście nie upieram się że mam racje ale byłoby fajnie jakbyście trochę rozwinęli ten wątek :))

23
Karty / Reactive Armor Plates
« dnia: Grudnia 30, 2014, 04:51:46 am »
A przy okazji skoro udało mi się przejść etap logowania  >:(  chciałem się upewnić co do jednej rzeczy - jakie jest Wasze zdanie w tej kwestii:

czy jeżeli dam tę kartę robotowi zabójcy, kawalerii powietrznej itp...

1 czy chroni przed falą prawości, eliminacją itp ?? (ja myślę że tak)
2 czy uchroni przed kartami w stylu po namyśle ,Hasty Getaway, (tu też myślę że tak , ale czy na pewno discard to to samo co powrót na rękę ??

3 a może uważacie że w ogóle karta nie zadziała na wojowników uznawanych za pojazdy (moim zdaniem powinna bo jest zapis "ATTACH TO ANY VEHICLE" a nie attach to any vehicle card ??

24
Karty / Odp: Sojusz cybertronic
« dnia: Grudnia 16, 2014, 08:31:15 pm »
A jak wygląda według Was użycie karty Liber Hereticus z sojuszem cybera. - Moim zdaniem np Robot Zabójca będzie mógł go używać ale czy na przykład Chemogen da radę ? wydaje mi się że nie. - szczegółowo chodzi mi tu o zapis ' GIVE TO ANY BROTHERHOOD WARRIOR OF TOTAL VALUE 6 OR HIGHER...' - który znajduje się na Liberze. ??

25
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Grudnia 16, 2014, 07:27:11 pm »
Panowie  ;D spokojnie, skąd ta nerwowość  - przecież jeszcze jest mnóstwo czasu, w zeszłym roku wątek Zjawa pojawił się dopiero w styczniu - . relaks  8) z resztą Muleq pisał mi kiedyś że termin Mulkomu ostatecznie ustalą dopiero jak zobaczą ilu będzie chętnych na Zjawe miesiąc przed jej terminem .. także luz

26
Kombinacje kart / Odp: PERIMETER ALARM vs UNHOLY EYE
« dnia: Grudnia 07, 2014, 08:08:19 pm »
Cytuj
Co do Unholy Eye - podstawowym efektem karty moim zdaniem jest to, że przeciwnik nie odpowiada w walce. I dopiero z tego wynika First Strike.

ok w sumie wszystko wydaje się być jasne, jednakże pojawia się pytanie : skoro przeciwnik heretyka tak czy inaczej nie odpowiada w walce to po co w ogóle na tej karcie wzmianka o first strike - przecież skoro przeciwnik nigdy nie odpowie heretykowi to first strike jest tu całkowicie zbędny - wystarczyłoby napisać że przeciwnik jest oślepiony i nie kontruje ?? czy to nie jest trochę bez sensu ?  :)

2. po co w ogóle jest zapis o "first strike" na karcie unholy eye skoro na bardzo podobnej karcie evil eye nie ma takiego zapisu ?

3. co się stanie jeżeli spotka się dwóch heretyków wyposażonych w unholy eye ?

27
Kombinacje kart / Odp: PERIMETER ALARM vs UNHOLY EYE
« dnia: Grudnia 07, 2014, 05:47:54 pm »
dla mnie kluczowe jest tu pytanie czy Waszym zdaniem oślepienie jest wywołane przez first strike czy też jest ono drugim całkowicie osobnym punktem na tej karcie ?? sam nie jestem w stanie tego na 100% określić.  Jeżeli dobrze zrozumiałem Pretorianstalker zakłada tę drugą wersje.

@madrav
nie do końca zrozumiałem pytanie ponieważ perimeter alarm działa przecież tylko podczas obrony więc nie zadziała kiedy to heretyk będzie atakowany ?

28
Kombinacje kart / Przeklęte Oko vs Alarm! Alarm!
« dnia: Grudnia 07, 2014, 01:41:24 pm »
ok wrzucam ten wątek na forum ponieważ pytałem już kilka osób i nie ma 100% zgodności  ;D
dla ułatwienia przytaczam od razu oryginalne zapisy na kartach:

UNHOLY EYE
DARK SYMMETRY GIFT. MAY ONLY BE BESTOWED ON HERETICS. Opponents of the Heretic are blinded and may not retaliate in combat. The Heretic always strikes first in combat, and the combat ends immediately afterward.

PERIMETER ALARM
ATTACH TO ANY SQUAD OR KOHORT. When warriors in the same Squad/Kohort are attacked, NO warriors may "strike first" AT ALL. Ignore ALL "strike first" abilities of ALL combatants. This takes precedence over all other "strike first" abilities (even those utilizing the words "always" or "never").

29
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Grudnia 07, 2014, 07:13:58 am »
 chciałem zapytać jak się zapatrujecie na jakiś drafcik na Zjavie ? (czy ktokolwiek z listy zdeklarowanych posiada jakiekolwiek boostery ?)

a jeżeli byłaby na niego szansa to co myślicie żeby tym razem wrzucić jakieś boostery z paradisa do setu ?? a może to słaby pomysł ?
 ;D fakt że do tej pory zazwyczaj już spałem jak przychodził czas na draft albo byłem bez kasy ale staram się być dobrej myśli   :P


30
Karty / Odp: Arcyinkwizytor Nikodemus
« dnia: Grudnia 01, 2014, 08:01:55 pm »
hehe mój kumpel wymyślił kolejne pytanie do Nicodemusa  ;D - niesamowite że każdy dostrzega co innego.

Kto dostanie punkty jeżeli drugi DT z mojego szwadronu zginie poprzez ranę wywołaną leczeniem Nico...
Czy w ogóle ktoś dostanie punkty ? i jakie ?  :o

Strony: 1 [2] 3 4 ... 9