Kwietnia 28, 2024, 12:48:56 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Jimmy

Strony: 1 2 3 [4] 5 6
47
Karty / Zaginiony w Akcji
« dnia: Maja 04, 2009, 10:25:49 pm »
Czy jeśli Wódz jest Zaginiony w Akcji to zapis na karcie działa, że wszyscy z Imperialu poniżej wartości 8 zabijają od razu? Jak jest ktoś Zaginiony w Akcji to żadne zapisy na jego karcie nie działają, nie może wywierać żadnego wpływu na grę?

48
Karty / Odp: Gniew algerotha
« dnia: Kwietnia 27, 2009, 12:45:42 pm »
To triangulatory i zwierciadło Golgothy tez spadają po zagraniu Gniewu Algerotha?

49
Karty / Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« dnia: Kwietnia 25, 2009, 06:26:43 am »
A jeśli broń jest do walki wręcz i strzelania to wciąż można wojowników w Grabieżcy atakować tylko na strzelanie?

50
Karty / Transportowiec "Grabieżca"
« dnia: Kwietnia 24, 2009, 06:32:14 pm »
Parę pytań żeby się upewnić:

1. Po odrzuceniu Grabieżcy wojownik ginie ale mogę go uratować ucieczką?
2. Z Grabieżcy mogę atakować przeciwników na WW i S ale oni żeby mnie zranić muszą być wyposażeni w pojazd lub broń strzelecką, inaczej nic mi nie robią?

51
Karty / Odp: Niesubordynacja
« dnia: Kwietnia 11, 2009, 01:59:11 pm »
Pytanie:
na Niesubordynacji jest napisane, że po jej rzuceniu na wojownika wszystkie PZ zamieniane są w PA, a potem co? Może on zdobywać normalnie PZ czy będąc niesubordynowanym, bez przynależności zdobywa tylko PA?

52
Klub Arkadin / Odp: TOP FIVE 7-ed
« dnia: Kwietnia 09, 2009, 12:59:42 pm »
Ech, otarłem się o finałową trójkę  :(
Następnym razem skorzystam z usług wróżki i wytypuję całą piątkę  ;D ;D ;D

53
Turnieje/rozgrywki / Odp: Confuzja 2009 - KRAKÓW
« dnia: Kwietnia 08, 2009, 11:48:48 pm »
Placówki nie lubie od poczatku jej powstania. Jak dla mnie dodatek Pradise lost zabił popularność Dooma w Polsce. Mówie to na podstawie swoich doświadczeń jak i doświadczeń moich znajomych. Dla osob które zaczeły grać w Dooma w sposób wtórny ( tzn juz po jego upadku ) pewnie to różnicy nie robi. Dla mnie Placówka jest dodatkiem jak Wieczna Otchłań w Magii i Mieczu :D. Nie wiadomo po co i skąd ;). Całkowicie nie trzyma klimatu Dooma. Obiecuje ze jak kiedyś bede organizatorem jakiegos Turnieju Placówka bedzie zbanowana, lub przynajmniej mocno ograniczona!

Podpisuję się pod tym obiema łapkami  ;D ;D ;D

54
Turnieje/rozgrywki / Odp: Confuzja 2009 - KRAKÓW
« dnia: Kwietnia 08, 2009, 11:40:03 am »
Teraz moje trzy grosze  ;D
-Pomysł na ban discardu bardzo dobry
-ograniczenie śmiertelnej i booby trap do jednej sztuki to też dobry pomysł
-ograniczanie ekwipunku, nie bardzo; zresztą u nas nikt nie ma przenośnej miny do 5 sztuk także nie wiem jak to w praktyce wychodzi
-granie wszystkimi promo to przesada ale te co wypisałeś mogą być
-Grinder zbanowany  ;D
-odbanowanie zakazanych karty to chybiony pomysł
-Pech anihilowany i ograniczony do jednej sztuki - jestem za  :)
-placówki nie używam więc się nie wypowiem

chociaż z placówką można posunąć się dalej i ja zbanować całkowicie  ;D

Zasady turniejowe są okej z wyjątkiem tego "trzeba by mieć cały czas wojownika na stole - 3 tury bez niego i koniec gry".
W jednym ze starych MiMów jest że karty z Golgothy to są wszytko karty wyjątkowe.

55
Karty / Odp: Podwójna powinność
« dnia: Kwietnia 02, 2009, 06:49:47 am »
Jeśli nie jest traktowana jako karta specjalna a wojownik to po rzuceniu Po Namyśle tez powinna wrócić do ręki "Wszystkie karty działające na jednego z wojowników, wpływają na obu" - tak pisze na Podwójnej.

56
Ziemia Niczyja / Odp: Allegro :)
« dnia: Marca 31, 2009, 07:30:22 pm »
Ja pier****... Znowu poszło za 3zł Uszkodzenie...

Ale mniejsza już o to... Nie kumam allegro.


Hihi  ;D ;D ;D
 To akurat kupił mój kumpel. Nowy gracz w Doom Troopera, dlatego nie wie co i za ile. Ale powoli się uczy.  ;D

57
Karty / Kontrybucja Wojenna
« dnia: Marca 30, 2009, 09:40:14 am »
Czy mogę użyć karty "Kontrybucja wojenna" jeśli przeciwnik atakuje mnie na gracz i zdobędzie PZ?

58
Kombinacje kart / Komora Kriotechniczna + Zwrot Podatku
« dnia: Marca 19, 2009, 09:46:18 pm »
Można zrobić coś takiego?

Mam na stole Komorę Kriotechniczną i Pretoriańskiego Behemota (W 10). Zagrywam Zwrot Podatku i ... dostaję 20 punktów akcji (W 10 x 2) a Behemot wraca mi do ręki (działanie Komory).

59
Turnieje/rozgrywki / Odp: Kiedy jakis turniej?
« dnia: Marca 19, 2009, 11:37:38 am »
Sam myślałem by zrobić turniej przy granicy... ale podstawowy problem jest w tym że oni mają nieco inne zasady - np tylko 4 kopie tej samej karty w tali :) A to już stanowi pewną barierę którą ciężko byłoby pokonać bo nawet jeżeli ja bym mógł tak grac to już spora grupa ludzi z Polski niekoniecznie,

Jestem zdziwiony, że niechęć do zmiany zasad nie pozwoliła na zorganizowanie jakiegoś turnieju polsko-czeskiego. Ja byłbym skłonny do  uznania nawet najdziwniejszych zasad na ten jeden raz, byleby pograć sobie z Czechami. Oni nawet maja jakiś Doom Trooper Camp  :)

60
Turnieje/rozgrywki / Odp: Zasady turniejowe
« dnia: Marca 17, 2009, 11:41:10 am »
"4.(...) Kiedy, któryś z graczy nie może już dobrać kart z talii gra jest kontynuowana normalnie."

Tą zasadę wymyśliliście sami czy jest z jakiejś erraty?

Bo w zasadach turniejowych, kiedyś było inaczej. Jest to np w Magii i Mieczu 3/97(39) na stronie 71.
Czyli...
"Jeżeli dobierzesz ostatnia kartę ze swojej talii, gra nie kończy się ale należy wykonać nastepujące czynności:
Kontynuuj grę. Jeżeli nie możesz dobrać kart, przejdz po prostu do kroku drugiego, jeżeli stracisz ostatniego wojownika i nie wprowadzisz nastepnego przez dwie tury kończysz grę. Możesz brać w niej udział dopóki masz wystawionych wojowników.
Jeżeli obydwu graczom skończą sie karty w taliach, gra natychmiast sie skończy. Wygrywa ten który posiada najwiecej punktów zwyciestwa. W przypadku gdy wszyscy posiadaja taka samą liczbe punktów, gra kończy sie remisem"
oraz jeśli gra się z limitem czasu
"W przypadku remisu wygrywa ten który ma najwiecej wojowników w grze (nie uwzględnia sie podwójnej powinności) Jeśli remisujacy gracze maja równa liczbe wojowników w grze to kontynuują grę do chwili. gdy każdy z nich zakończy trzy pełne tury."

Strony: 1 2 3 [4] 5 6