Maja 22, 2024, 07:40:06 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Lechu

Strony: [1] 2
1
Turnieje/rozgrywki / Zjava - Warszawa, 07.II.2015
« dnia: Stycznia 08, 2015, 10:40:57 am »
Proszę o zgłaszanie się chętnych.

1. Lechu
2. Hutnik
3. Rolnik
4. Jerry
5. Muleq
6. Marcino
7. necrobutcher
8. cthulu (70%)
9. niua
10. Rosomax
11. Żeleś
12. Skoq
13. Madrav
14. Kati
15. Troublestarter (80%)
16. Pretorianstalker (5%)

Zasady:

Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:
a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Błąd Nawigacyjny
- Pojmany
- Całkowite Zaćmienie
- Przerażające Znaki
- Repudiate
- Luterański Wierny
- Pech
- And Stay Dead
- Przenośna Mina
- Toshiro
- Shore Leave

b) karty całkowicie zakazane:
- Throwing It All Away
- Wielka Wróżba
- Zużycie
- Owca na rzeź
- Trening
- Pound of flesh
- Przejęcie kontroli
- Częściowe przejęcie kontroli
- Burza chaosu
- Powiew wątpliwości
- Wybieg
- Wyspiarz Grinder
- Wymiana
- Mercenery
- Śmiertelna rana
- Przerwanie Linii Dostawczej
- Foreseeing Talisman
- Wrobienie
- Podwójna Powinność

c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
- Eliminacja
- Cios dla Kardynała

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
a) dopuszczone w standardowym limicie szt na kolekcję:
- By The Throat
- Hunter - Special Forces Badass
- Luna 
- Michaelis Apostata 
- Nicholai 
- Przywódca Nefarytów 
- Ragathol 
- Wolfe In The Heat
- Kamizelka Kuloodporna
- Ofiarny Sztylet
- Pocisk Samonaprowadzający
- Spisek Heretyków

e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Idealne Trafienie
- Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl

Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:
- DWA ATAKI w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

2
Turnieje/rozgrywki / Avangarda - Warszawa 28-29 VII 2012
« dnia: Czerwca 11, 2012, 10:28:44 pm »
Zapraszamy na kolejny turniej DT.
Avangarda 8 odbędzie się w dniach 26-29 lipca 2012, turniej DT planujemy na sobotę 28.
Start turnieju o godzinie 12.

Gracze:
1. Lechu
2. Pako
3. Snake
4. Qlig
5. Hutnik
6. Rolnik
7. Necrobutcher
8. Kati
9. Muleq
10. Troublestarter
11. Oan
12. Jerry
13. Madrav
14. Cthulhu


Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Błąd Nawigacyjny
   - Pojmany
   - Całkowite Zaćmienie
    - Przerażające Znaki
   -  Repudiate
   -  Foreseeing Talisman
   -  Pech
   -  And Stay Dead

 
   b) karty całkowicie zakazane:
   - Throwing It All Away
   - Wielka Wróżba
   - Zużycie
   - Owca na rzeź
   - Trening
   - Pound of flesh
   - Przejęcie kontroli
   - Częściowe przejęcie kontroli
   - Burza chaosu
   - Powiew wątpliwości
   - Wybieg
   - Wyspiarz Grinder
   - Wymiana
   - Mercenery
   - Śmiertelna rana
   - Przerwanie Linii Dostawczej

   
   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków

   e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Idealne Trafienie
   - Uduszenie
   
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0

Mechanika turnieju:
- Dwa ataki w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.

3
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Warszawa 2012 (Zjava)
« dnia: Lutego 19, 2012, 03:52:04 pm »
Talia, którą udało mi się wygrać turniej (wersja z finału):

wojownicy:
5x biały mistyk
1x toshiro

moce ki:
1x przyspieszenie nomury
1x przeszywajace spojrzenie kruka

ekwipunek
2x surveillance ship

sztuka
3x sposobnosc nataniela
1x repudiate

umocnienia:
3x kompleks przemyslowy
2x archiwa bractwa

karty specjalne:
5x szczescie
5x zaklocenie
5x inspiracja
5x ukryte sily
3x na czarna godzine
2x skardzione papiery
2x ujawnienie przeznaczenia
2x shore leave
1x przeniesienie
1x wykrycie agentow
1x dar losu
1x druga szansa
1x hasty getaway
1x zamowienie
1x fala prawosci
1x podaj dalej
1x przykra niespodzianka
1x ciezkie czasy
1x niespodziewana inwazja

SIDEBAR
4x herold dnia sadu
2x eva velmonte
1x robot zabojca

2x sen

1x okruch czasu
1x pancerz legendarnego zabojcy
1x pergamin

2x play it again
1x wiek katastrof
1x gniew algerotha
1x ostateczne natarcie

1x mina
1x niewinna sztuczka
1x sposobnosc nataniela
1x aura mistycznej odpornosci
1x demnogonis
1x reflection
1x skrucha
1x prawie ci sie udalo ale

Zasadniczo mamy tu dwie talie. Jedną już grałem - heroldzi ze snem, robot zabojca, toshiro i eva. Druga to bialy mistyk z przyspieszeniem nomury lecacy w sterowcu. Mniej wiecej polowe gier gralem wersja z heroldami. Gry z Cthulhu, bardzo ciekawe, esencja doom troopera, prawdziwa walka. W pierwszej grze Cthulhu popelnil blad - probowal zagrac anihilacje, ale nie mial takiej mozliwosci, tym samym zdradzil swoje plany, a ja sie na nie odpowiednio przygotowalem ;) Druga gra byla jeszcze bardziej zacieta i ostatecznie skonczyly mi sie karty w talii i przegralem. Z Pako poszło dobrze. W obu grach dosyc szybko udalo mi sie zagrac wiek katastrof co skutecznie zatrzymalo kuratorow. Polfinal ze Skoqiem, poszlo niezle, a ozywieni legionisci nie stanowili wiekszego zagrozenia dla robota i toshiro. Pozostale gry gralem mistykami - z Wybrancem (szczerze mowiac nie pamietam czym gralem w naszej pierwszej grze grupowej, ktora zreszta przegralem mimo, ze udalo mi sie w jednej turze zabic 4 kuratorow przy pomocy przyspieszonego toshiro) i z Troublerem. Z Troublerem raczej nie spodziewalem sie trudnosci, gral nietoperzami czyli zaporowo, a moim mistykom to wcale nie przeszkadzalo. Final z Wybrancem zaczal sie dla mnie srednio. Od razu na stole pojawil sie kurator z koordynatorem i siekal moich mistyki i toshiro. Za kazdym razem jednak udawalo mi sie albo uratowac mistyka albo wystawic nowego i tym samym odrzucic kilka waznych kart z talii przeciwnika. Koniec koncem Wybrancowi skonczyla sie talia i nie mogl juz nic zrobic. 

4
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Alexander Stewart
« dnia: Lutego 09, 2012, 11:10:39 am »


Bohater. Dołącz do szwadronu. Jest ŻZ Imperialu i heretykiem LC. Może otrzymywać dary MH i dary Semai. Każdy punkt A wydany przez Stewarta na MH jest wart 2A.

Źródło: sourcebook Capitolu.

5
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Nature's revenge
« dnia: Lutego 09, 2012, 11:06:56 am »


Zagraj poświęcając jedną akcję. Do początku Twojej następnej tury nie można zagrywać ani korzystać z kart ekwipunku i kart umocnień.

6
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Leonard Maistyk
« dnia: Lutego 05, 2012, 09:54:42 pm »


Bohater. Uwazany za inzyniera prozni. Odporny na dzialanie darow mrocznej harmonii lecz nie darow apostolow. Nie moze nigdy rzucac zaklec Sztuki. Gdy jest w grze mozesz w swojej turze wykonac o jedna akcje (ale nie akcje ataku) wiecej za kazdego twojego inzyniera prozni (wlaczajac w to Leonarda).

7
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / bauhaus special forces
« dnia: Lutego 05, 2012, 09:51:06 pm »


Sily specjalne bauhausu. Uwazany za blyskawice bauhausu. Kiedy jest w grze mozesz poswiecajac jedna akcje odrzucic jedna ze swoich blyskawic bauhausu by anihilowac dowolny pojazd znajdujacy sie w grze. Nie dostaje sie za to punktow.

8
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / armadillo
« dnia: Lutego 05, 2012, 09:48:51 pm »


Daj dowolnemu kirasjerowi badz szaserowi. Czolg i pojazd. Wojownik moze posiadac tylko jeden pojazd. Zyskuje +7 do WW, S, P i W, i nie moze korzystac z innego ekwipunku. Przeciwniy nieposiadajacy ZBROI zranieni przy uzyciu Armadillo zostaja automatycznie zabici.

Od razu wyjasniam: karta z sourcebooka Cybertronic, zaloge stanowia kirasjerzy i szaserzy stad tylko dla nich ten pojazd.

9
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Backup
« dnia: Lutego 05, 2012, 12:04:54 am »




tlumaczenie (dla oddania sensu):
Zagraj natychmiast po tym jak jeden z Twoich wojownikow nie bedacy bohaterem zostanie zabity badz odrzucony. Mozesz wyjac z talii takiego samego wojownika i go wystawic. Nie kosztuje to akcji ani PA.

10
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Command Center
« dnia: Lutego 04, 2012, 11:55:41 pm »


Dodaj do swojego szwadronu. Gdy jest w grze jesli ktorys z Twoich wojownikow Cybertonic zostanie zaatakowany mozesz placac 5PA wybrac innego wojownika Cybertronic ze swojego szwadronu by walczyl w jego miejsce.

11
SELEKCJA POLSKICH KART FANOWSKICH / Wanda Olmos
« dnia: Lutego 04, 2012, 11:54:24 pm »


Bohater. Uwazana za szasera. Odporna na dzialanie darow mrocznej harmonii ale nie darow apostolow. Nie moze nigdy rzucac zaklec sztuki. Moze zaatakowac dwoch wojownikow w ramach jednej akcji ataku. Wojownicy ci sumuja swoje wartosci bojowe. Jesli przegraja walke obaj otrzymuja rane.

12
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Warszawa 2011 (Zjava)
« dnia: Lutego 15, 2011, 01:42:30 pm »
Zamieszczamy.
1. Skoq
2. Necrobutcher
3. Lechu
4. Lapson

13
Karty / Przemiana
« dnia: Czerwca 30, 2010, 05:49:13 pm »
Mam kilka pytań odnośnie tytułowej karty, oto one:
1) czy można ją zagrać podczas walki (zakładam, że tak)
1a) czy jeśli zostanie zagrana podczas walki i zamienię heretyka na non-combatanta to walka zostaje przerwana czy po prostu nie mogę go zamienić
2) czy karty dołączone do zamienionego pozostają przy nowym wojowniku?
2a) jeśli nie to czy mogę ją zagrać na pojmanego heretyka?
3) czy zamieniając kultystę nowy wojownik pozostaje w szwadronie?

14
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Zabrze 2009 (MGW)
« dnia: Marca 29, 2009, 07:52:32 pm »
Było sporo rożnych talii, wiec fajnie by było gdyby nie tylko pierwsza czwórka swoje zamieściła, ale i inni.

oto moja talia. miejsce 1.

wojownicy
2x znawca sztuki
3x luterański wierny


umocnienia
2x archiwa bractwa
1x bank bauhausu


sztuka
4x przywołanie zaklęcia
1x powiew wątpliwości
1x wielka wróżba


specjalki
5x szczęście
5x zakłócenia łączności
5x ukryte siły
5x inspiracja
5x fill'em up
3x na czarna godzinę
2x skradzione papiery
2x ujawnienie przeznaczenia
1x podaj dalej
1x ciężkie czasy
1x reassignment
1x fala prawości
1x czwarty zakon
1x podział obowiązków
1x dar losu
1x przykra niespodzianka
1x boskie natchnienie
1x zamówienie
1x przerwanie linii dostawczej
1x grabież
1x wykrycie agentów
1x całkowite zaćmienie



sidebar
1x anihilacja
1x kardynał dominik
1x kardynał durand
2x luterański wierny
1x sposobność nataniela
1x equilibrium
1x biogigant
1x eliminacja
1x przenośna mina
1x double duty
1x archiwa bractwa
1x liber hereticus
1x szpieg w szeregach
1x close but no cigar
1x sabotaż
1x wiek katastrof
1x wymiana
1x enlarge
1x snajperzy
1x bank kardynała
1x przywołanie zaklęcia
3x kompleks przemysłowy



Sidebaru nie używałem praktycznie w ogóle - tzn nie tak jak co poniektórzy dodając przed gra ze mną kilku wojowników i nieudanych czarów. Ja talii ani razu nie zmieniłem. Idea talii jest banalna. W pierwszej turze na stole pojawia się lutek i znawca. Odrzucamy rękę przeciwnikowi. W drugiej zbieramy PA i zagrywamy przerwanie. W trzeciej zbieramy PA i zagrywamy wróżbę. Koniec. W większości gier tak mniej więcej to wyglądało. W pierwszej grze ze Skoq-iem uzbierałem za mało PA (tylko na 29 kart ;) ) i nie moglem odrzucić wszystkiego co trzeba, później zresztą jeszcze błąd w rozgrywce popełniłem. W rewanżu w finale wszystko poszło gładko. Najtrudniejsza gra to pewnie półfinał z Lapsonem, bo w pierwszej turze wyłożył kryształ i anihilował moją wróżbę. No ale przy pomocy dominika udało się jakoś wygrać. W grupie jeszcze przegrałem z Qligiem, ale to jakoś tak z przeoczenia.

15
Karty / Archanioł
« dnia: Lipca 22, 2008, 07:55:55 pm »
czy archanioly moga korzystac z szarakow? osobiscie nie widze przeciwskazan, ale na wszelki wypadek wole sie zapytac.

Strony: [1] 2