Kwietnia 19, 2024, 08:49:15 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - necrobutcher

Strony: 1 ... 40 41 [42]
616
Kombinacje kart / kurator + żniwiarz + koordynator walki
« dnia: Listopada 05, 2009, 04:20:41 pm »
Podczas wczorajszego grania z Muleq'iem zastanawialiśmy się jak to jest ze żniwiarzem i kuratorem. Kurator jak najbardziej może otrzymać tę kartę ale co jeżeli ma koordynator?? Wtedy wzrasta mu wartość > 4. Czy karat tyczy się jego podstawowej wartości czy wartości ogólnej (podstawowa + bonusy)??

617
Kombinacje kart / Odp: sala obrad + embassy
« dnia: Listopada 04, 2009, 06:28:36 pm »
Ma to sens. Natomiast czy w momencie gdy przeciwnik poświeci 3 akcje i anihiluje sale , mogę np. zagrać inspirację i równocześnie z oponentem anihilować moją kartę??

618
Kombinacje kart / Odp: sala obrad + embasy
« dnia: Listopada 04, 2009, 01:35:30 am »
czy ja wiem... na karcie jak byk stoi że ja i moi żołnieże/legioniści otrzymujemy efekt tego umocnienia, a nie że ambasada staje się kopia umocnienia. Przeciwnik ma w grze sale obrad a ja mam ambasade. Pozatym jest również zapis że jak odrzucana jest karta umocnień również odrzuca sie ambasade. Tak więc ambasada w grze nie powinna zostać. Ponadto wpadł mi do głowy taki pomysł że przyjmujac że przeciwnik nie odrzuci od razu sali to CHYBA za każdorazowe poświęcenie 3 akcji moge kogoś wystawiać?? Czy po jednorazowym wykozystaniu musze ją anihilować, czy tylko odrzucić?? pogubiłem sięjuz troszeczke :P

619
Kombinacje kart / sala obrad + embassy
« dnia: Listopada 03, 2009, 10:40:56 pm »
Jezeli dołącze ambasadę do sali obrad inego gracza, to w momencie jej anihilacji również moge wystawić do gry przywódce korporacji ze swojej kolekcji??
Pytam bo na karcie jest napisane że ja i moje wojska dostają efekt umocnienia tak jak gdybym ja je zagrał.

620
Karty / Wyższa cena za życie
« dnia: Października 24, 2009, 02:49:36 pm »
Na karcie jest napisane że z zabicie przeciwników wojownicy otrzymują 2x więcej punktów akcji.
Czy w takim wypadku mogę zrobić tak: za zabicie wojownika za 4ptk. wziąć 2PZ i 4PA??

621
Karty / Odp: Valpurgius
« dnia: Października 23, 2009, 03:04:30 am »
Czy Valpurgius może rzucać czary sztuki typu przejęcie kontroli, itp??

Strony: 1 ... 40 41 [42]