Maja 02, 2024, 04:04:05 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Jerry

Strony: 1 2 [3] 4 5
31
Turnieje/rozgrywki / Jerrycon - Pruszków, 8-9 V 2010
« dnia: Marca 16, 2010, 07:50:27 pm »
Chcemy z Gothikiem zorganizować turniej DT w Pruszkowie k/Warszawy.
Sala będzie - miejsce spokojne (Miejski Ośrodek Kultury).
Termin: 8 maja (sobota) od godz. 12 (high noon) do rana.
Dojazd do Warszawy wiadomy. Z Warszawy pociągiem Szybkiej Kolei Miejskiej lub Kolei Mazowieckich do Pruszkowa (25 min). MOK jest 5 min od stacji. Niektóre pociągi z kierunku Skierniewic zatrzymują się w Pruszkowie.
Kto by się pisał?
Czy termin nie koliduje z innym turniejem?

32
Turnieje/rozgrywki / Odp: Falkon - Lublin, 13–15 XI 2009
« dnia: Marca 05, 2010, 09:00:54 pm »
A jakie nagrody były na Falkonie?

33
Ziemia Niczyja / Odp: Allegro :)
« dnia: Października 18, 2009, 10:16:05 pm »
No bo ile w końcu można grać bez tego? ;D

34
Turnieje/rozgrywki / Odp: Avangarda - Warszawa, 2-5 VII 2009
« dnia: Lipca 01, 2009, 01:53:38 pm »
Potwierdzam, że będę.

Rozumiem, że obowiązują zasady podane przez Robraczka 22 VI:

Podstawowe zasady turnieju


Lista kart
Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

a)   karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Trening
- Całkowite zaćmienie
- Owca na rzeź
- Błąd Nawigacyjny
- Pojmany
- Booby Trap
- Śmiertelna rana
- Luterański Wierny
- Oczarowanie

b) karty całkowicie zakazane:
- Wyspiarz Grinder
- Throwing It All Away

c) karty promo którymi będzie można grac to:
-Hunter - Członek Sił Specjalnych   
-Kamizelka Kuloodporna
-Luna   
-Michaelis Apostata   
-Nicholai   
-Oczarowanie   
-Ofiarny Sztylet   
-Pocisk Samonaprowadzający     
-Przywódca Nefarytów   
-Ragathol   
-Spisek Heretyków   
-Wodna Bestia   


Zasady:
Zasady zgodne, z STR (http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.0) z wyjątkami opisanymi poniżej:
-   Jak zawsze obowiązuje pisemne dostarczenie listy kart… może ten pierwszy raz się uda 
-   Protektory dozwolone, jeśli nieznaczone
-   Zakaz palenia kart
-   Zasada jednego umocnienia
-   Herold/Unt chroni przed Repudiate
-   Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
-   Ban na discard ręki (całą sztuka + wielka wróżba, wybieg, przerwanie linii dostawczej, funt ciała).
-   W trakcie tury tylko jeden atak na gracza pozwala zdobyć PZ. Kolejne ataki wynikające z kart skutkują zdobyciem PA.


Mechanika turnieju:


-   Gra toczy się do 40 PZ.
-   Jeżeli obydwu graczy zdobywa powyżej 40 PZ, gra się do 5 PZ Przewagi.
-   W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały  dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę. Nie można zdobyć więcej niż 99 PZ dzięki karcie Bank Bauhausu.
-   Zwycięstwo w pojedynku – 3 pkt; remis ze wskazaniem 2 pkt; przegrana 1 pkt.
-   W przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty
-   jeśli żaden z zawodników nie zdobędzie 40 Pz (gra patowa), to zawodnik posiadający ich większą ilość dostaje 2 pt., a "przegrany tylko 1 pt. (Zasada ta obowiązuje w rozgrywkach grupowych, w kolejnych etapach rozgrywek obowiązuje zasada zdobycia jak największej ilości PZ)


Ograniczenia dodatkowe dotyczące kart i zasad:
- W trakcie tury możliwość wielokrotnego ataku na gracza, za które normalnie zdobywa się PZ.
-Wodna Bestia zakazana.

35
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Maja 13, 2009, 03:47:18 pm »
Zaiste, bardzo miło się grało w ostatni poniedziałek w Paradoxie. Za swoje osiągnięcie uważam, że w obu rozgrywkach byłem konsekwentny (w obu 4 na 5 graczy). ;D
I poza tym, udał mi się jeden kombos: zrobiłem z cudzego Grizzliego członka Bractwa (Powołanie), a na stole miałem Sojusz. Zatem świątobliwy czołg mógł czarować do oporu. :o Na ręku miałem Samodoskonalenie, a do wyboru dwa stoły  8) (bo dwóch graczy nie miało wojowników zdolnych do walki). Czyli oczyma duszy widziałem już 20 PZ... Ale niestety, wtedy właśnie ktoś zagrał Oszustwo. :'(
I musieliśmy zaraz kończyć grę, bo było nieco późno.

36
Grupy regionalne / Odp: Warszawa
« dnia: Maja 10, 2009, 07:25:07 pm »
To jak tam trafić?

37
Kombinacje kart / Odp: Śmiertelny uwiąd + czaszki
« dnia: Lipca 16, 2008, 02:56:31 pm »
Nie ma nigdzie zapisu, że za każdą akcję musi poświęcić 3, więc normalnie - poświęca 3, więc po Uwiądzie nadal 3. Tak jak Hunter SFB z potężną pięścią - za dwie akcje używa pięści i zdolności.
Żeby wykorzystać akcję ataku (zaatakować), musi poświęcić 2 akcje więcej, niż normalnie. Dopiero wtedy, żeby skorzystać z czaszek, zużywa kolejne 3 akcje. Razem 5.
Czyż nie? :-\

38
Kombinacje kart / Śmiertelny uwiąd + czaszki
« dnia: Lipca 16, 2008, 02:56:59 am »
Wojownik zarażony Śmiertelnym uwiądem (3 akcje by zaatakować), chce użyć czaszek kodowych (trzy akcje, traktowane jako atak).
Ile łącznie akcji musi poświęcić, by zaczaszkować?

39
Talie/taktyki / Odp: Talie turniejowe - Warszawa 2008 (Avangarda)
« dnia: Lipca 10, 2008, 03:08:28 pm »
[A gdzie te Pacyfizmy? ???
To na pewno jest ta talia, którą grałeś? Połowy z tych kart nie widziałem w grze. Gdzieś ci zjadło Nietoperze poza tym...
Teraz jest dobrze.
A że połowy nie widziałeś w grze... To nie moja wina, że nie dałeś mi pograć! :'(

40
Talie/taktyki / Odp: Talie turniejowe - Warszawa 2008 (Avangarda)
« dnia: Lipca 10, 2008, 02:07:08 pm »
Jerry, gdzie się podziała twoja talia? Ją też chciałem skomentować.
Wtawiłem ją przed pojawieniem się Trzech Wielkich i  dostałem po łapach. Trzeba znać kolejność dziobania. :P

A teraz moja talia, która dała mi miejsce w pierwszej 10. ;D
Bank kardynała   1
Czwarty zakon   2
Dar losu   1
Inicjatywa   5
Inspiracja   5
Intensywny przepływ mocy   2
Jadowity nietoperz              2
Kompleks przemysłowy   4
Kultysta algerotha   2
Najwyższy nekromagus   2
Niesubordynacja   2
Nietoperz zwiadowca 2
Niszczyciel   5
Oko Algerotha   1
Ostateczne natarcie   1
Pancerz przekleństwa   2
Pacyfizm                           2
Pergamin przeklętej   2
Piekielna moc   5
Przekazanie danych   1
Przekleństwo Algerotha   2
Przeklęte oko   5
Przerażające znaki   3
Rozdzieracz dusz   5
Równe prawa   2
Samodoskonalenie   5
Siła nieczysta   5
Skradzione papiery   2
Sojusz - Legion   2
Spaczony czarownik   3
Toshiro   1
Wiek katastrof   3
Wykrycie agentów   2
Wyspiarz Grinder   1
Zabójstwo   3
Zakłócenia łączności   5
Zamówienie   1

Zapas 25 szt.
Ukryte siły   2
Fałszerstwo   1
Cień   2
Luterański wierny   2
Odporność psychiczna   3
Przekazanie danych   1
Fala prawości   1
Nieudany czar   2
Przejęcie przez wroga   1
Odbicie czaru   1
Kardynał Dominik   1
Szpieg w szeregach   1
Cios dla kardynała   1
Bombardowanie planetarne   1
Odwiedziny ciemności   3
Ilian   1
Zrównanie z ziemią   1

Taktyka opierała się na brutalnej sile heratyków, którzy zabijali z marszu, wspomagani misjami.
Dopakowani mieli współczynniki ponad 30.
Jakby ktoś przeszkadzał, to wypaczony Kultysta mógłby rzucić Pacyfizmem.
Przerażające znaki, by uniemożliwić zagrywanie kart za 3.
Dominik - blokowanie ewentualnych heretyków.
Toshiro - born to kill.
Wiek katastrof mogłem zagrywać z czystym sumieniem, bo nie miałem w talii żadnego ekwipunku.
Miało być dobrze, a wyszło jak zwykle. ;)

41
Zasady ogólne / PZ za zabicie własnego woja
« dnia: Lipca 09, 2008, 06:18:55 pm »
Zabić swoich można np.: czaszkami, strumieniem kwasu, zmanipulowanym wojem przeciwnika.
A w jaki sposób można dostawać PZ za zabicie swoich?

42
Turnieje/rozgrywki / Odp: Avangarda 2008 (3-6 lipiec)
« dnia: Lipca 07, 2008, 10:01:22 pm »
ale szkoda, że na całą Warszawę tylko Gothik i Jerry mieli odwagę przyjść i zagrać z nami,
Hmm, na całą Warszawę, to tylko Gothik. Ja - na cały Pruszków.

43
Turnieje/rozgrywki / Odp: Avangarda 2008 (3-6 lipiec)
« dnia: Lipca 06, 2008, 11:59:36 pm »
Witam, witam i o zdrowie pytam.
Jak tam samopoczucie, po turnieju?
Hasło na dziś: Nie ważne, kto wygrał, liczy się uczestnictwo!!!

44
Turnieje/rozgrywki / Odp: Avangarda 2008 (3-6 lipiec)
« dnia: Lipca 03, 2008, 09:34:31 pm »
Mam dobrą wiadomość (z tych lepszych): będę 1h wcześniej, czyli około 6 pm.
Na drafta się piszę i płacę całe 27 zł. Nawet, jeśli byśmy mieli go zacząć bladym świtem.

45
Karty / Odp: Przerażające znaki
« dnia: Lipca 03, 2008, 09:28:24 pm »
1) Z tym jest problem. W ten sposób można zabrać przeciwnikowi atak - osobiście uważam, że zagrana w tym momencie karta nie zabiera Graczowi ostatniej akcji, nawet jeśli wykonał jakieś wcześniej (tj. tą jedną gwarantowaną). Ale ja kieruje się pewną nie istniejącą w świetle zasad etyką :) (m. in. nie dopuszczam palenia kart).

2) Jeszcze dwie standardowe. "Odzyskujesz" je.

ad 1) Etyka, etyką, lecz karta jest zagrywana w dowolnym momencie,  a nie np. na początku tury. Wobec czego zaczyna działać w momencie wyłożenia.
ad 2). Jak to odzyskuję? Przecież na początku tury straciłem już jedną akcję. Tę pierwszą.

Strony: 1 2 [3] 4 5