Grudnia 14, 2024, 11:02:20 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - nman

Strony: 1 [2] 3 4
16
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Września 01, 2006, 11:32:53 pm »
Granat Ultradzwiękowy - Ekwipunek, Ogólna

Może go otrzymac dowolny Zołnierz Zagłady. Poświęcając Akcje Taktyczną i anihilując tą kartę możesz anihilowac wszystkie Nietoperze z gry. Odpornośc Nietoperzy nie działa na tą kartę.

"Fala ultradzwiękowa zwykle rozrywa im czaszki." - Tatsu

Powrót syna marnotrawnego - Specjalna, Ogólna

Zagraj na dowolnego Żołnierza Zagłady przebywającego na placówce poświęcając jedną akcje. Wybierz jedną przynależnośc plemienną (stosując wszelkie ograniczenia). Karta zostaje dołączona do wojownika i dopóki wojownik posiada tą kartę jest uważany za wojownika plemiennego (z wybranego plemienia) i nigdy nie może opóścic placówki.


... ten mój syn był umarły, a znów ożył; zaginął, a odnalazł się. Łk 15, 24

17
Kombinacje kart / Untouchable/Herold vs Repudiate
« dnia: Sierpnia 31, 2006, 12:00:56 am »
No bardzo ciekawy temat. pretorianstalker, może by właśnie tak jak ty to opisujesz, a może byc inaczej. Może byc tak, że tekst wszystkich zagranych przez graczy kart trafia do świadomości ojca R. w radiu M. ... tak, może tak byc. Jednak te teorie nie mogą zostac udowodnione w żaden sposób z powodu braku danych na ten temat. Wogóle lepiej sie zajac tym jak w praktyce powinno sie grac. Najlepiej poprzez ankiete, jeśli zalezy nam na zasadach popieranych przez większośc.

18
Klub Arkadin / Najbardziej irytująca karta
« dnia: Sierpnia 30, 2006, 10:17:03 pm »
Mnie najbardziej irytują PIARGI THADEUSA bo mam ich 24 sztuk i nie wiem co z nimi zrobic... i nie wiem jak nimi grac... i ogólnie są nieprzydatne... i nie mają fajnego obrazka... i jak kupuje zestawy kart to występują grupowo.. i  wogóle są wkurzające ;)

19
Klub Arkadin / Ulubiony nefaryta/neferyta.
« dnia: Sierpnia 30, 2006, 10:07:04 pm »
Dla mnie Ilian ale tylko dlatego, że jej nie mam i nigdy nie miałem, a bardzo bym chciał miec ;P

20
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Sierpnia 30, 2006, 10:02:51 pm »
Żyj szybko... - Specjalna, Ogólna

Zagraj na dowolnego wojownika w trakcie swojej tury. Możesz wykonywac Akcje Taktyczne tym wojownikiem poświęcając Akcje Standardowe. Wojownik, na którego została zagrana ta karta zostaje anihilowany pod koniec tej tury (żadna karta nie może temu przeciwdziałac). Przeciwnik (w grach wieloosobowych wszyscy przeciwnicy) otrzymują za niego punkty w normalny sposób.

... i umieraj młodo.

21
Klub Arkadin / Najprzydatniejsze commony
« dnia: Sierpnia 30, 2006, 09:44:19 pm »
z PL:
C3 Luterański Wierny
C2 Do Rzeźnika
C1 Fizylier

z WAR:
C3 Paparazzo
C2 Nietoperz Zwiadowca / Jadowity Nietoperz
C1 Mosiężny Apokalipta

z INQ
C3 Podział Obowiązków
C2 Ukryte Siły (Przywołanie Zaklęcia i Powiew Wątpliwości właśnie tu odpadły)
C1 Przerwanie Linii Dostawczej

z Base Set:
Inspiracja

A ogólnie to:
1. Ukryte Siły
2. Nietoperz Zwiadowca / Jadowity Nietoperz
3. Inspiracja
4. Luterański Wierny

22
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Sierpnia 24, 2006, 10:57:24 pm »
Reakcja łańcuchowa - Specjalna, Ogólna

Ta karta nigdy nie może trafic do gry. Nigdy nie możesz odrzucic tej karty podczas kroku odrzucania kart. Natychmiast po tym gdy ta karta trafi na stos kart odrzuconych możesz zmusic dowolnego gracza do odrzucenia wszystkich kart, które ma na ręku.

... i nastąpi niczym nie zmącony spokój, a wielcy tego świata zastanowią się nad swoimi czynami. - Wielki Wieszcz Kastor

23
Kombinacje kart / Untouchable/Herold vs Repudiate
« dnia: Sierpnia 24, 2006, 09:09:39 pm »
Cytuj
Błąd - jestem w każdej chwili w stanie udowodnić, że jednak działa na kartę, a nie na efekt  Jak wyżej - proszę pomyśleć, a jak nic z tego nie wyjdzie służę pomocą  


To ja proszę o ten dowód.

24
Kombinacje kart / Untouchable/Herold vs Repudiate
« dnia: Sierpnia 24, 2006, 01:34:01 am »
Repudiate nie działa na gracza i nawet nie działa na zagraną wcześniej kartę. Działa jedynie na jej efekt.

Gracz z powodu zagrania Repudiate nic nie traci. Jak zagrywam Fale Prawości to płacę 10 PA i w tym momencie nie mogę przecież powiedziec, że straciłem 10 PA przez Repudiate, bo jeszcze nie zostało zagrane. Jak już zostanie zagrane to dlaczego nagle moje zapłacone 10 PA (których nawet w tym momencie nie mam w puli) są traktowane jako stracone przez Repudiate.

Cytat: "pretorianstalker"
Pośrednio czy bezpośrednio Repudiate nie może wpływać na gracza w żaden sposób.


Pośrednio może wpłytac. Samo zagranie tej karty z ręki wpływa pośrednio na gracza, a dokładnie powoduje to, że gracz ma o 1 kartę mniej na ręku co już chyba jest wpływaniem na gracza. Zresztą nie polecam rozpatrywania pośredniego działania kart. Powód prosty - rzucam np. Eliminacje i mam Untouchable i co się dzieje ?? Eliminacja działa pośrednio na moje PA. Nie musze płacic za czar bo jestem odporny na sztuke ??

Przywołania z Untouchable raczej nie powinny działac. Jeśli jednak celem czarów przywołania jest talia to jak na te czary działa Zmiana Celu ??

Wogóle to najlepiej by było zrobic wielką erratę do kart i określic jakie karty na kogo się zagrywa.

25
Obóz szkoleniowy / Mortyficator-czy jest także w PL?
« dnia: Sierpnia 19, 2006, 06:04:47 pm »
Oczarowanie nie jest z Mortificatora, to jest karta Promo. Chyba jest z tych kart, które były dodawane do czasopisma Magia i Miecz.

Lista kart promo po polsku:
http://karcianki.pl/index.php?opcja=listakart&idgry=4&idedycji=39&jezyk=PL

26
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Sierpnia 13, 2006, 11:17:14 pm »
Ja pamiętam ceny z przed roku z wakacji. Były mniej więcej na teraźniejszym poziomie. Po wakacjach wszystko poszło w dół. Pewnie ludzie w waakacje mają więcej czasu na swoje hobby. Dodam jeszcze tylko jeden fakt. Porównując ilośc sprzedawanych zestawów kart teraz i rok temu wydaje mi się ze rok temu było tego przynajmniej 2x wiecej. Pamiętam, że było zawsze kilka zestawów wystawionych od 1 zł. Teraz czasami nie ma żadnego. Oczywiście chodzi mi o całe kolekcje (500 kart lub więcej), a nie o zestawy 10 kartowe ;)

27
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Sierpnia 13, 2006, 05:57:09 pm »
Demokratyczne wybory - Specjalna, Capitol
Możesz zagrac tą kartę poświęcając 3 akcje, ale tylko wtedy gdy kontrolujesz przynajmniej 5 wojowników Capitolu. Natychmiast możesz wprowadzic do gry Prezydenta Charlesa W. Coldinga.
"Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu" - Winston Churchill

Powołanie sztabu - Specjalna, Bauhaus
Możesz zagrac tą kartę poświęcając 3 akcje, ale tylko wtedy gdy kontrolujesz przynajmniej 5 wojowników Bauhausu. Natychmiast możesz wprowadzic do gry Szefa Sztabu Konstantego Romanowa.
"Nigdy w dziejach wojen tak liczni nie zawdzięczali tak wiele tak nielicznym." - Winston Churchill

Program optymalizacji - Specjalna, Cybertronic
Możesz zagrac tą kartę poświęcając 3 akcje, ale tylko wtedy gdy kontrolujesz przynajmniej 5 wojowników Cybertronicu. Natychmiast możesz wprowadzic do gry Dziewietnastego Radnego.
"Wierzę tylko w te statystyki, które sam sfałszowałem." - Winston Churchill

Modernizacja armii - Specjalna, Imperial
Możesz zagrac tą kartę poświęcając 3 akcje, ale tylko wtedy gdy kontrolujesz przynajmniej 5 wojowników Imperialu. Natychmiast możesz wprowadzic do gry Marszałka Polnego Johnstonea.
"Wojny nie wygrywa się ewakuacjami." - Winston Churchill

Hołd wasali - Specjalna, Mishima
Możesz zagrac tą kartę poświęcając 3 akcje, ale tylko wtedy gdy kontrolujesz przynajmniej 5 wojowników Mishimy. Natychmiast możesz wprowadzic do gry Lorda Nozakiego.
"Każdy rząd, który jest dość silny, by dać ci wszystko czego pragniesz, jest dość silny by zabrać ci wszystko co posiadasz." - Winston Churchill

28
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Sierpnia 12, 2006, 01:24:07 pm »
OMG WTF ? - Specjalna, Legion Ciemności

Możesz zagrac tą kartę w dowolnej chwili ale jedynie na turnieju. Natychmiast anihiluj z gry dowolnego gracza (nawet z innej rozgrywki na turnieju). Dodatkowo jeśli zapłącisz 10 PA możesz anihilowac cały turniej.

"Myśle, że ta karta powinna byc zbanowana."
"No co ty, można ją zakłócic, skraśc, odrzucic Lutkiem. Ta karta wcale nie jest przegięta. Zresztą to common i każdy będzie miał po 5 egzemplarzy tej karty, więc będzie sprawiedliwie."

29
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Sierpnia 12, 2006, 12:16:56 am »
Ekspres do kawy - Ekwipunek, Ogólna

Zagraj na dowolnego wojownika. Gdy wojownik posiada tą kartę to nie działa na niego żadne karty wywołujące sen. Niestety ta karta nie działa na gracza.

"Ciemno - czarno, palona, arabika ?"

Nic dwa razy się nie zdarza - Specjalna, Ogólna

Dołącz do gry w dowolnej chwili. Gdy ta karta znajduje się w grze wszystkie odrzucane karty (nawet te, które nie trafiły do gry) są automatycznie anihilowane.

"Wreszczie zrozumieli swoje błędy, wreście dostrzegli to, że wydarzenia z przeszłości nie mogą się powtórzyc." - Błogosławiona Westalka Laura

30
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Sierpnia 11, 2006, 01:38:37 am »
Grinder to the lions !! - Specjalna, Legion Ciemności

Możesz jej użyc w dowolnej chwili na Wyspiarza Grindera. Natychmiast odrzuc Wyspiarza Grindera z gry. Zdobywasz tyle PA ile wynosi jego aktualna wartośc.

"Nie wiem czemu moje walki z Grinderem zawsze się kończą po jego drugim ataku." - Alakhai Przebiegły

Strony: 1 [2] 3 4