16
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Września 01, 2006, 11:32:53 pm »
Granat Ultradzwiękowy - Ekwipunek, Ogólna
Może go otrzymac dowolny Zołnierz Zagłady. Poświęcając Akcje Taktyczną i anihilując tą kartę możesz anihilowac wszystkie Nietoperze z gry. Odpornośc Nietoperzy nie działa na tą kartę.
"Fala ultradzwiękowa zwykle rozrywa im czaszki." - Tatsu
Powrót syna marnotrawnego - Specjalna, Ogólna
Zagraj na dowolnego Żołnierza Zagłady przebywającego na placówce poświęcając jedną akcje. Wybierz jedną przynależnośc plemienną (stosując wszelkie ograniczenia). Karta zostaje dołączona do wojownika i dopóki wojownik posiada tą kartę jest uważany za wojownika plemiennego (z wybranego plemienia) i nigdy nie może opóścic placówki.
... ten mój syn był umarły, a znów ożył; zaginął, a odnalazł się. Łk 15, 24
Może go otrzymac dowolny Zołnierz Zagłady. Poświęcając Akcje Taktyczną i anihilując tą kartę możesz anihilowac wszystkie Nietoperze z gry. Odpornośc Nietoperzy nie działa na tą kartę.
"Fala ultradzwiękowa zwykle rozrywa im czaszki." - Tatsu
Powrót syna marnotrawnego - Specjalna, Ogólna
Zagraj na dowolnego Żołnierza Zagłady przebywającego na placówce poświęcając jedną akcje. Wybierz jedną przynależnośc plemienną (stosując wszelkie ograniczenia). Karta zostaje dołączona do wojownika i dopóki wojownik posiada tą kartę jest uważany za wojownika plemiennego (z wybranego plemienia) i nigdy nie może opóścic placówki.
... ten mój syn był umarły, a znów ożył; zaginął, a odnalazł się. Łk 15, 24