Grudnia 08, 2024, 01:39:47 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - nman

Strony: 1 2 3 [4]
46
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Lipca 27, 2006, 10:01:24 pm »
No ta cena to mnie nawet zaskoczyła. Obstawiałem 30 zł max, a tu O.o

47
Turnieje/rozgrywki / Zasady turniejowe
« dnia: Lipca 26, 2006, 05:07:54 pm »
Korporacyjne Machinacje i S. Atak nie są przegiętymi. Można je zakłucic, obronic się przed manipulacją PZ (Bank Kardynała). Nawet przy 39 PZ Machinacje zabierają tylko 20. Grinder tyle może zrobic w 1 turze tak jak i Biogiguś z Owcą na Rzeź. Do tego Machinacje są bronią obusieczną - wszyscy tracą punkty. Samobójczy atak jest jeszcze słabszy trzeba miec 4 akcje (1 na wystawienie wojownika), żeby mocno zaszkodzic to trzeba też wystawic kogoś z dużym W. Jak atak nie wyjdzie to pewnie go przeciwnik skosi za niezłą sumke PZ. Te karty ograniczone do 1 sztuki i anihilowane  napewno by znacznie nie zaszkodziły.

48
Turnieje/rozgrywki / Zasady turniejowe
« dnia: Lipca 26, 2006, 10:01:52 am »
Uporządkowałem alfabetycznie listy kart:

Karty anihilowane:

CZĘŚCIOWE PRZEJĘCIE KONTROLI
DAR LOSU
PERGAMIN PRZEKLETEJ INKANTACJI
POWIEW WĄTPLIWOŚCI
PRZEJĘCIE KONTROLI
PRZERWANIE LINII DOSTAWCZEJ
SPOSOBNOŚĆ NATANIELA
SZTORM CHAOSU
UKRYTE SIŁY
WIELKA WRÓŻBA
WYMIANA
ZAGUBIENIE
ZAMÓWIENIE

Karty częściowo zakazane:
-ANIHILACJA
-BŁĄD NAWIGACYJNY
-BOSKIE NATCHNIENIE
-CHYTRA ZAGRYWKA
-CIOS DLA KARDYNAŁA
-CIŻEKIE CZASY
-DAR LOSU
-DRUGA SZANSA
-ELIMINACJA
-FALA PRAWOŚCI
-GNIEW ALGEROTHA
-GRABIEŻ
-KOMORA KRIOTECHNICZNA
-NEIWINNA SZTUCZKA
-OKO ALGEROTHA
-OSTATECZNE NATARCIE
-OSZUSTWO
-PŁOMIEŃ OCZYSZCZENIA
-PO NAMYŚLE
-PODAJ DALEJ
-PODWÓJNA POWINNOŚĆ
-POJMANY!
-POWIEW WATPLIWOŚCI
-POWOŁANIE
-PRZEJĘCIE KONTROLI
-PRZENIESIENIE
-PRZEPROGRAMOWANIE
-PRZERWANIE LINII DOSTAWCZEJ
-PRZYKRA NIESPODZIANKA
-SALA OBRAD
-SKRYTOBÓJCA
-SZTORM CHAOSU
-WIELKA WRÓŻBA
-WYBIEG
-WYMIANA
-ZAGINIONY W AKCJI
-ZAMÓWIENIE
-ZŁOTO DLA NAIWNYCH
-ZUŻYCIE

Mort:
-DON’T CALL AGAIN!
-EAT THIS!
-HASTY GETAWAY
-JOKER!
-POUND OF FLESH

Karty całkowicie zakazane:

-BEZLITOSNA EFEKTYWNOŚĆ
-KORPORACYJNE MACHINACJE
-MASKA WESTALEK
-OGRANICZONE ZASOBY
-SAMOBOJCZY ATAK
-WĘDROWNY SOKÓŁ
-WIECZNE PRZEKLEŃSTWO
-ZAGUBIENIE

Mort:
-GOLGOTHA UNLEASHED
-DEAL WITH IT


Nie wiem czemu zakazane są KORPORACYJNE MACHINACJE i SAMOBOJCZY ATAK. Powinny byc częściowo zakazane z anihilacja po użyciu. Zakazywanie całkowite to moim zdaniem przesada. Dziwi mnie też brak częściowego zakazu Ukrytych Sił i Fill Em Up. Ja wiem, że kazdy lubi  zejśc z tali w 3 turze ale to "troche" przegięte jest. Do tego Owca Na Rzeź - brak częściowego zakazu, brak anihliacji po uzyciu (wtf ?) - Biogigant, Mina, Biogigant, Mina ... a i jeszcze Dowód Odwagi - przeciwnik nie jest nam potrzebny możemy grac sami i tak wygramy. Może na kolejnym turnieju nie będzie rozgrywek dwuosobowych tylko jednoosobowe ?? O.o

49
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Lipca 25, 2006, 10:15:32 pm »
A ile jest wart taki aniołek ? Ja tam nie widze nic dziwnego w cenie.

50
Ziemia Niczyja / Wspomnienia - czyli wszystko co kiedys bylo
« dnia: Lipca 17, 2006, 05:41:55 pm »
Pierwszy raz miałem kontakt z DT na wycieczce szkolnej w podstawówce. Kilka typów z innej klasy grało w DT i zaiteresowała mnie ta gra. Wcześniej grałem w Magie i Miecz oraz w kilka gier strategicznych. Nawet nie wiedziałem, że istnieją gry karciane. Jakiś tydzień po wycieczce wymieniłem gre Grunwald na około 200 kart DT i zaczeła się gra z kumplami. Tylko ja miałem karty, więc wszystkie się tasowało i rozkłądało na graczy. W tych kartach były same crapy ale i tak grało się po kilka godzin zwykle do końca tali nie do jakiegoś limitu PZ. Z tego co pamiętam to było 3 wymiataczy: Wodna Bestia, Yuichiro i Atylla II jak ktoś wystawił jednego z nich to zwykle zostawał do końca gry. Jedynym sposobem na nich był Granat Neutralny, ale miałem tylko jeden. Później rozgrywki zaczynały się nudzic (brakowało nowych kart).

Znaleźliśmy "Grotę" - sklep z kartami w Białymstoku. Były dostępne boosterki z Inquisition i Paradise Lost. Pierwszy raz ja kupiłem 5 boosterków z Inquisition, a mój kumpel 2 i to on trafił Demnognisa (szok 20 W O.o).  Później jeszcze kilka razy kupowałem boosterki, aż wszystkie się skończyły w "Grocie".

W 3 klasie LO przez przypadek dowiedziałem się , że kumpel z klasy ma karty DT do sprzedania - kupiłem wszystkie. Wreszcie miałem wojownika z W=20 i to z Mishimy =]. Kolekcja karty znacznie się powiększyła do około 800 kart. Grało się częściej, Mishima rządziła z mocami KI.

Gdy dostałem się na studia sprzedałem wszystkie swoje karty za 50 zł i na tym mogłaby się skończyc moja przygoda z DT, ale nie. 2,5 roku temu odkupiłem karty od typa, któremu je sprzedałem. Nawet odkupiłem więcej, bo on sam też dokupował karty przez allegro. Chciałem złożyc pełnego seta kart DT.

Karty okazały się z kiepskim stanie. Nie nadawały się na kolekcje, więc poszły na allegro. Od tej poru kupowałem karty tylko przez allegro. Po raz pierwszy zobaczyłem Kardynałów, Zakłócenia i Szczęście (zawsze podziwiałem ich tylko w MiM). Czasami garm na gEngine.  Nadal mam zamiar uzbierac calego seta kart. Może się uda ;)

51
Turnieje/rozgrywki / Turniej Doom Trooper - Goblikon, Racibórz (18 VIII)
« dnia: Lipca 08, 2006, 05:02:19 pm »
OK. Dodałem do moich aukcji info o turnieju. Jesli mi nic pilnego nie wypadnie to wpadne na turniej.

52
Karty / Inżynier próżni
« dnia: Lipca 06, 2006, 12:06:43 pm »
Przynależnośc może ofiarowac kazdemu ŻZ z wyjątkiem bohaterów.

53
Karty / Całun
« dnia: Lipca 04, 2006, 01:45:19 pm »
Ja jestem za opcja nr 1 i częciowym zakazaniem tej karty. Z opcją nr 2 to powinno sie ja zbanowac.  

5 Całunów, 5 Kultystów Semai i Ilian w tali blokuje jakikolwiek atak na nas.

54
Klub Arkadin / Wymyślamy karty (na wesoło)
« dnia: Lipca 02, 2006, 06:11:33 pm »
Na początek super mocne kombo:

Gimbus - Ekwipunek, Legion Ciemności

Dołącz do swojej Kohorty. Kosztem 1 akcji dołączyć do tej karty Dziecko Ilian. Cechy dołączonych do Gimbusa Dzieci Ilian sumują się i są one traktowane jako jeden wojownik. Gdy ta karta zostaje odrzucona wszystkie Dzieci Ilian dołączone do Gimbusa zostają także odrzucone (nikt nie zdobywa za to punktów).

"Jeżdżąca, bełkocząca kupa złomu." - Lane Chung

Droga do szkoły - Misja, Legion Ciemności

Zlec ją graczowi. Gdy gracz ma wystawiony Gimbus otrzymuje 1Z za każde Dziecko Ilian dołączane do Gimbusa oraz za każde wystawienie Obozu Szkoleniowego. Misja nigdy nie zostaje wypełniona.

" ... bo szkoła uczy i bawi." - jedno z powiedzeń z końca XX wieku

55
Obóz szkoleniowy / Odp: Karty informacyjne
« dnia: Lipca 02, 2006, 12:05:27 am »
GOLGOTHA

2ND DIRECTORATE REGISTRATION CARD - Karta Rejestracyjna Drugiego Zakonu
ALLIANCES RULES CARD - Karta Zasad Sojuszy
DARK EDEN PREVIEW - Dark Eden
DOOMTROOPER – Doomtrooper (Boxy)
MUTANT CHRONICLES HARDWARE - Gry planszowe i komputerowe
MUTANT CHRONICLES ROLE-PLAYING GAME - Gra Fabularna Mutant Chronicles (RPG)
OTHER MUTANT CHRONICLES PRODUCTS - Koszulka, Kurtka, Kubek
RELIC RULES CARD - Karta Zasad Reliktów
WARZONE RULES CARD - Karta Zasad Stref Walki
WARZONE TABLE TOP GAME - Gra Bitewna Warzone (In nomie cardinalis!)
WARZONE TABLE TOP GAME - Gra Bitewna Warzone 2 (Figurki)

56
Talie/taktyki / SideBar
« dnia: Lipca 01, 2006, 10:03:24 pm »
Ja bym dorzucił:
Skrucha (jak trafimy na heretycka talie)
Wymiana (po co nadwyżki PA mają się marnowac jak na brakuje kilku PZ)
Wrobienie (jeśli przeciwnik już prawie kończy a my mamy dużo PA)
Przekazanie Danych (można zamiast szpiega w szeregach bo działa na kilka wrednych misji, które się zleca graczowi)
Skrytobójca i Płomień Oczyszczenia (jakby jakiś przywódca korp. albo apostoł  się pojawił)
Herold Dnia Sądu (może się przydac jako odpornośc na discard)
Alarm! Alarm! (na tych co uderzają i zwiewają)
Wieczne Przekleństwo
Niewinna Sztuczka

Właściwie to jeśli na turnieju każdy pojedynek gra się do 1 zwycięstwa to SideBar nie ma zbyt dużej mocy. Nie wiadmo jak modyfikowac talię skoro ciągle gramy na coś nowego. Jakby się grało do 2 zwycięstw to SideBar miałby ogromne znaczenie bo pozwalałby modyfikowac talię pod określonego przeciwnika.

57
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Lipca 01, 2006, 04:18:03 pm »
Ta stan kart w bliżej niezidentyfikowanych zestawach jest zawsze problemem. Właściwe jak licytuje zastaw to wiem, że to loteria. Najlepiej pogadac ze sprzedającym, a jak się nie odzywa to odpuścic. Poprosi o skany lub zdjęcia. Jak nie ma to 10 gr razy ilośc kart i mamy cene kolekcji ;)

58
Kombinacje kart / Terrorist Attack+Infiltracja+Katedra
« dnia: Lipca 01, 2006, 03:43:19 pm »
Ja nie widze problemu z innymi katedrami i Cytadela Golgothy.

59
Klub Arkadin / Odp: Kolekcje
« dnia: Lipca 01, 2006, 03:12:50 pm »
Nozaki troche się mylisz jeśli chodzi o dostępnośc kart. Co prawda karty z dodatków są raczej dostępne to już z 1 edycją bywa gorzej. Sprzedawane Rki są w słąbych stanach i trudno znaleźc coś Mint. Z wersją Limited to już koszmar.

Co do kolekcji to brakuje mi około 80 wzorów (głównie R z 1 edycji i promo). Zbieram po 1 sztuce każdej karty z rozróżnieniem na Limited i Unlimited. Powoli (z braku kasy) zaczynam też kompletowanie angielskich sethow.

Strony: 1 2 3 [4]