A oto moja talia, która pozwoliła mi odnieść druzgocące zwycięstwo nad Jerrym (jak zwykle zresztą
) i doznać druzgocących porażek z całą resztą:
WOJOWNICY:
Soldat Szturmowy x5
Flammen Soldat x5
Soldat Kommendant x3
Wyspiarz Grinder x1
Inkwizytor Simon x2
Toshiro x3
Najemnik (Mishima) x5
EKWIPUNEK:
Przenosna Mina x5
Granat Neuralny x5
Falisty Ogon x5
UMOCNIENIA:
Bank Kardynala x2
Kompleks Przemyslowy x5
MISJE:
Samobojcza Misja x5
STREFY WALKI:
Europa Wschodnia x1
SPECJALNE:
Ukryte Sily x5
Pod Kontrola x3
Ujawnienie Przeznaczenia x2
Inicjatywa x5
Ucieczka x5
Szczescie x5
Inspiracja x5
Wykrycie Agentow x3
Zaklocenia Lacznosci x5
Skrytobojca x1
Boskie Natchnienie x1
Oszustwo! x1
Dar Losu x1
Zamowienie x1
Podwojna Powinnosc x1
Zapach Wojny x1
Przeniesienie x1
Fala Prawosci x1
Czwarty Zakon x2
Ostateczne Natarcie x1
Pojmany! x1
Po Namysle x1
Zaginiony w Akcji x1
Skradzione Papiery x2
Zloto Dla Naiwnych x1
Pech x2
Zawodna Harmonia x1
Odpornosc Psychiczna x2
Zmienny Los x1
Niespodziewana Inwazja! x2
Blad Nawigacyjny x1
SIDEBAR:
Urzadzenie Naprowadzajace x1
Niewinna Sztuczka x1
Nieudany Czar x2
Przykra Niespodzianka x1
Krwawy Cios x1
Akcja ratunkowa x1
Skrucha x1
Wybieg x1
Wymiana x1
Brak Wiary x1
Falszerstwo x1
Plomien Oczyszczenia x1
Zmiana Celu x2
Zabojstwo x1
Archiwa Bractwa x1
Przekazanie Danych x1
Dzialko Automatyczne "Mysliwy" x2
Druga Szansa x1
Bunt x2
Tchorzostwo x2
Taktyka nastawiona na tzw. "uczciwą walkę": instant kill, miny, granaty + samobójcze misje, jak najwięcej ataków. Ale kompletnie sie nie sprawdza, jeśli przeciwnik za wszelką cenę walki unika, stosując jak najwięcej - cytuję - "chamskich kart"...