Kwietnia 29, 2024, 06:13:05 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - pretorianstalker

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 41
46
SELEKCJA KART / Luna - The Megacity
« dnia: Kwietnia 28, 2013, 06:27:11 pm »


Dołącz do szwadronu za jedną akcję. Jeśli masz co najmniej 3 umocnienia Bractwa w szwadronie dostajesz 4 PA podczas kroku dobierania, a twoi żołnierze zagłady dostają +8 do P.

47
SELEKCJA KART / Lord Heir Moya
« dnia: Kwietnia 28, 2013, 06:25:13 pm »


Bohater. Przywódca korporacji. Nigdy nie może się ukrywać ani brać udziału w walce. Kiedy znajduje się w grze wszyscy twoi wojownicy Mishimy mogą być uważani za dowolny typ wojownika Mishimy (poza Kroczącymi wśród cieni). Lord Moya może awansować każdego wojownika mishimy na DOWÓDCĘ za jedną akcję.

48
SELEKCJA KART / Item Located
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 02:08:46 pm »


Zagraj podczas swojej tury jeśli muzeum znajduje się w grze. Przeszukaj swoją kolekcję i dodaj do muzeum dowolny relikt.

49
SELEKCJA KART / Lizard - Island Team Member
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 02:07:37 pm »


Bohater. Musi być dodany do placówki i nie może jej opuścić. Uważany za najemnego komandosa. Wojownik plemienny i żołnierz zagłady. Kiedy znajduje się w grze twoi pozostali najemni komandosi dostają +3 do WW, S i P. Lizard może uwolnić każdego uwięzionego wojownika za dwie akcje. On sam może zostać uwolniony przez dowolnego gracza za dwie akcje.

50
SELEKCJA KART / Lamented
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 02:04:29 pm »


Nie może zostać automatycznie zabity jeśli w grze masz Proroka. Automatycznie zabija wojowników, których zrani. Musisz zapłacić 2 PA na początku swojej tury lub ten wojownik zostaje odrzucony.

51
SELEKCJA KART / Last Stand
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 02:02:10 pm »


Zagraj podczas swojej tury. Karta pozostaje w grze i nigdy nie może zostać odrzucona lub anihilowana. Twoja talia zostaje anihilowana. Twoi wojownicy nigdy nie mogą stać się niezdolnymi do walki lub w jakikolwiek sposób opuścić gry, chyba że zostaną zabici w walce. Nigdy też nie możesz stracić nad nimi kontroli.

52
SELEKCJA KART / Felix Karloff
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 01:58:50 pm »


Bohater. Poszukiwacz czaszek i machinator. Musi być dodany do placówki i nie może jej opuścić. Wojownik plemienny i żołnierz zagłady. Kiedy znajduje się w grze twoi machinatorzy nie będący bohaterami dostają +5 do WW, S i P.

53
SELEKCJA KART / Fist of Judah
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 01:57:19 pm »


Daj dowolnemu wojownikowi Luterańskiej Triady. Broń do walki wręcz. Daje +5 do WW. Wojownicy zranieni tą bronią nie mogą odpowiadać podczas walki przeciwnikowi używającemu tej broni.

54
SELEKCJA KART / Brotherhood Involvement
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 01:55:33 pm »



55
SELEKCJA KART / Incident In Rourke's Pass
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 01:54:33 pm »


56
SELEKCJA KART / Changeling Conspiracy
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 01:54:06 pm »


Poświęcając jedną akcję i płacąc W żołnierza zagłady w A, możesz przenieść go do swojego szwadronu jeśli w grze masz Ilian lub jej nefarytę. Zredukuj koszt o 1 (minimalnie 1) za każdego kultystę Ilian, którego masz w grze. Wojownicy odporni na całą mroczną harmonię są odporni na działanie tej karty.

57
SELEKCJA KART / Hussar Kapitan
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 01:51:27 pm »


Dowódca (Kapitan). Uważany za Huzara. Kiedy jest w grze wszyscy twoi pozostali Huzarzy nie będący bohaterami dostają +4 do WW, S i P. Możesz dać Pancerz lub dowolną broń specjalną kapitanowi huzarów za 5 PA zamiast poświęcać akcje.

58
SELEKCJA KART / Hurricane Walker
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 01:48:47 pm »


Uważany za pojazd. Nigdy nie może się ukrywać. Za jedną akcję, twój wojownik Imperialu nie będący pojazdem może wejść do tego pojazdu (odrzuć karty dołączone) i od tej pory są oni uważani za jednego wojownika z zsumowanym WW, S, P i W. Żadne karty nie mogą być dołączane do wojownika sterującego tym pojazdem.

59
SELEKCJA KART / Templar Heavy Harpoon
« dnia: Kwietnia 14, 2013, 01:46:40 pm »


Daj dowolnemu wojownikowi Templariuszy. Daje +3 do WW. Ten wojownik może uwięzić dowolnego rannego wojownika na placówce. Za jedną akcję ten wojownik może odrzucić uwięzionego wojownika aby zdobyć jego w W w PA.

60
SELEKCJA KART / Lone Gunman
« dnia: Marca 24, 2013, 03:17:04 pm »


Dodaj do szwadronu. Nigdy nie może zostać zaatakowany ani używać ekwipunku. Uważany za żołnierza zagłady, ale nie może uzyskać żadnej przynależności. Nie chroni gracza przed atakiem. Może zaatakować strzelecko tylko jeśli zapłacisz 12 PA w dowolnej chwili. Atakuje pierwszy i automatycznie zabija zranionych przez siebie wojowników.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 41