Kwietnia 19, 2024, 06:19:22 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - pretorianstalker

Strony: 1 ... 359 360 [361] 362 363 364
5401
Karty / Odp: Gęsta mgła i przepaść
« dnia: Maja 15, 2006, 12:07:00 am »
W instrucji pisze wyraźnie - atak na gracza jest normalną walką!! Jeżeli nie jest ona przerwana to automatycznie odnosi się sukces.
Jeżeli masz wątpliwości to wyobraź sobie sytuację:
Pilot Trevor - może zaatakować gracza, ale ktoś rzucił gęstą mgłę - nie może wręcz więc już atakować nie może w żaden sposób, mam rację? czy może jednak może zaatakować gracza nieokreśloną taktyką?
Albo taki przykład: ktoś zagrywa naraz gęsta mgla i przpeaść - czy mozna gracza zaatakować nieokreśloną taktyką? Jak na mój gust to atakować nie mamy prawa wcale :)

5402
Karty / Odp: Gęsta mgła i przepaść
« dnia: Maja 14, 2006, 11:03:24 pm »
Atak na gracza również wymaga ustalenia taktyki walki - to normalna walka z tym, że kończy się zawsze sukcesem jeżeli jej się nie przerwie.
Przepaść/Gęsta mgła działają do początku tury rzucającego je gracza.

5403
Zasady ogólne / Odp: Placówka
« dnia: Maja 14, 2006, 10:49:00 pm »
Wszystkie kart, które działałyby na wojownika gdyby ten znajdował się w Szwadronie/Kohorcie działają na niego również na placówce.
Działa w zasadzie wszystko poza:
-Strefy walki - dla placówki trzeba mieć oddzielne strefy i nie można korzystać ze stref w kohorcie.
-Grabieżca/Ważka - mógłby działać, ale nie można być równocześnie w takim pojeździe i na placówce, ani nie można go tam zabrać bo to nie pojazd żadnego z legionistów.
Traingulator już np. działa - niby czemu nie :) Nie trzeba być w nim żeby działał - działa na wszystkich wojowników szwadronu/kohorty działa więc i na nich gdy są na placówce.

5404
Kombinacje kart / Nieśmiertelni Mistycy :)
« dnia: Maja 14, 2006, 10:44:17 pm »
Raczej słabe Combo :)
Wystarczy Pech i leży ;)
Uszkodzenie, Niewinna sztuczka itp :)
Nic nadzwyczajnego.
Lepsze jest już: Silna wola + Implant adrenaliny i pochodne.

5405
Karty / Przegrupowanie
« dnia: Maja 14, 2006, 10:35:26 pm »
Odpowiedź na wszystkie pytania jest w sumie ukryta w zapisie na karcie :)
Możesz wziąć dowolną swoją kartę, która jest w grze.
1.Jest w grze
2.Jest w grze
3.Jest w grze
4.Jest w grze i nikt nad nią kontroli nie przejął - ktoś tylko zmienił wykonującego.
5.Dziwne, ale skoro karty są w grze i podlegają anihilacji to chyba można je wziąć do ręki również Przegrupowaniem.

5406
Talie/taktyki / Kultyści
« dnia: Maja 14, 2006, 10:30:06 pm »
Cytuj
A nie lepiej byłoby poprostu zamiast kultystów bedziewnych wsadzic paru niszczycieli, rozdzieraczy i ewnetualnie nekromagusów za murem i do tego mroczna harmonie!!

Potrzebowałem wyznawców wszystkich apostołów o wartości max 4 (obóz szkoleniowy).
Cytuj
Grabiez równiez wydaje mi sie zbedna gdyz jak sam mówiłes max punktów to 15 no chyba ze Bio bys chciał wyciagnac.

1.Moge wziąć brakującego wyznawcę.
2.Ja mam nadwyżki, a one bronią prze Krachem ekonomicznym ;)
Cytuj
Polecam tez ewentulanie przyparcie do muru.

Było w sidebarze - na Toshiro i tak lipa :(
Cytuj
No i wielkim minusem jest brak odpornosci na sztuke.

Dla wojowników nie potrzebuję, bo walki i tak nie ma ;)
Dla gracza też nie potrzebowałem zbytnio jak się okazało, chociaż raz dostałem Sztormem chaosu.

5407
Zasady ogólne / Umocnienia
« dnia: Maja 14, 2006, 01:56:30 pm »
Cytuj
pretorianstalker:
Czy spotkaliście się gdzieś z zasadą regulująca ilość umocnień, a dokładniej kopii tej samej karty umocnienia dołączonej do gracza/wojownika? Powszechnie stosowaną zasadą jest, iż wojownik, może korzystać tylko z jednego np. Okopu w danej chwili, ale czy gracz może np. korzystać z dwóch Archiwów Bractwa w tym samym momencie? Czy mozna dwie takie karty dołączyć do szwadronu/kohorty w jedym czasie? Osobiście uważam, że można dołączyć tylko jedną kopię takiego samego umocnienia do wojownika/szwadronu/kohorty, poza kartami, na których pisze, że jest inaczej. Gdyby mozna było dołączać dowolną liczbę umocnień do obszaru, po co wówczas istaniałyby zapisy takie jak na Kompleksie przemysłowym czy Fabryce?

Diablerist:
Ciekawa kwestia. To by było całkiem logiczne, gdyby można tylko jedno, jednak niektóre karty nie mają takiej klauzuli jak Fabryka, a chyba powinno sie móc wystawić ich więcej np. Obóz Szkoleniowy, Balony Zaporowe.

pretorianstalker:
Nie wiem czemu Balony zaporowe i Obóz szkoleniowy akurat miałyby być dozwolone w większej ilości egzemplarzy. Zwłaszcza obóz... Nie widze nic szczególnego akurat w tych kartach.

koszal:
I mam podobny problem. Z drugiej strony np na misji strefa broniona (nie pamiętam czy dokładnie to była ta misja) jest napisane, że za jeden rodzaj umocnienia można zyskać tylko jeden punkt zwycięstwa, co z kolei sugeruje, że możnaby mieć kilka egzemplarzy takich samych w grze. Chyba, że chodzi tu o kompleksy właśnie. Aha, być może gdzieś jest napisane jak to jest ze strefami, czy można mieć kilka takich samych, czy nie.

pretorianstalker:
Wydaje mi sie, że Wielki Taktyk zawiera informacje na ten temat.

Diablerist:
Na ilość Stref nie ma ogrniczeń. A co do Umocnień to na niektórych jest napisane, że można mieć tylko jedno naraz np. Bank Kardynała. 

Nekromagus:
Ale jak to jest z tymi umocnieniami ? Można mieć 2 takie same? Ja zawsze używam 2 archiwów bractwa. Czy to legalne? I czy można tam chować inne karty oprócz bractwowych ? No i jak to ma sie na turnieju. 

pretorianstalker:
Narazie jest to legalne. Mozna miec do 5 takich samych umocnień o ile na karcie nie pisze inaczej. Możesz chować co chcesz bo i tak nikt nie widzi

5408
Karty / Zakłócenia łączności
« dnia: Maja 14, 2006, 01:51:48 pm »
Cytuj
Diablerist:
Tego pytania jeszcze chyba nikt nie postawił. Ciekawi mnie czy zakłócając jakąś kartę przeciwnikowi przepadają akcje poświęcone na zagranie karty zakłóconej? Np. Gdy przeciwnik zagra Wiek Katastrof, a ja zakłócę to czy traci te 3 akcje, mimo że karta nie miała efektu na grę.

pretorianstalker:
Każda karta, której działanie zostało skontrowane, musiała być najpierw zagrana. Gracz traci wszystkie punkt akcji i akcje jakie poświęcił na jej działanie. Dlatego z zakłóceniem karty powinniśmy poczekać, aż przeciwnik wybierze sobie powiedzmy maksymalnie dużo wojowników na cel swojej fali prawości i wyrzuci powiedzmy 30 PA aby nas pogrzebać, a nie zakłócać zaraz po tym jak rzuci kartę na stół - wtedy powie, że chciał odrzucić tylko jednego  Punktów nie traci się na przykład w przypadku zakłócenia karty Wymiana - traci się tu tylko 1 akcję. Na działanie karty nie płacimy bowiem ani punktu. Wymieniamy je po prostu w odpowiednim stosunku.

5409
Kombinacje kart / Atak z zaskoczenia vs Toshiro
« dnia: Maja 14, 2006, 01:35:07 pm »
Cytuj
Bulielmo:
Czy gdy atakuję np. Toshiro rzucając atak z sakoczenia to jak przebiega walka?/ Czy Toshiro nadal uderza jako pierwszy czy może ja wykonuje atak a później gdy Toshiro jest ranny kończymy walkę.

Diablerist:
Niestety Toshiro "zawsze" atakuje pierwszy nawet przy Ataku z Zaskoczenia i Zasadzkach. Walka odbędzie się równocześnie jeśli przeciwnik również "zawsze" atakuje jako pierwszy.

koszal:
Tylko kozacki zwiadowca albo alarm! tu pomogą.

Nekromagus:
A czy nie sądzicie że jest zasada lub można by takową przyjąc iż w wypadku 2 wojowników którzy atakuja w tym samym czasie za pośrednictywem kart lub za pomocą swoich zdolnośći można by uznać że walczą po prostu normalnie ?

Diablerist:
Tak właśnie jest z reguły, ALE na Toshiro jest napisane "zawsze". To słowo jest najważniejsze tak jak "nigdy".

pretorianstalker:
Nigdy jest nawet ważniejsze niż zawsze ;)

5410
Karty / Podaj Dalej
« dnia: Maja 14, 2006, 01:32:46 pm »
Cytuj
Bulielmo:
Czy karte podaj dalej można rzucić na właśnie przez siebierzuconą specjalkę która nie pozostaje w grze np. zamówienie. Nie jest na Podaj.. napisane że gdy kartę specjalną rzuci inny gracz możesz ją podać dalej ale gdy ktoś (jam też jest ktoś) rzuci????

pretorianstalker:
Można, ale jest jedno ale... Najpierw przeciwnik ma prawo kartę skontrować. Jeżeli zagra jakąkolwiek inną kartę po Podaj dalej, nie będzie już możliwości zagranie tej karty dwukrotnie, wtedy możesz już tylko bronić tej karty (zakłóceniami) lub spasować. Jeżeli natomiast karta zadziała, możesz zagrać kartę ponownie uzywając Podaj dalej.

5411
Talie/taktyki / Kultyści
« dnia: Maja 14, 2006, 01:07:10 pm »
1. Faktycznie... error :/

2.Dużo za dużo :)

3.Nigdzie nie pisze, że karty te spadają więc nie spadają. Karty, z których wojwonik teoretycznie korzystać nie może spadają tylko wówczas, gdy na danej karcie jest taki zapis. Np. Dotknięty światłem

5412
Zasady ogólne / Odp: Placówka a pojazdy
« dnia: Maja 14, 2006, 11:26:34 am »
1.Nie może wsiąść do pojazdu, ale musi za to jako pierwsze dwie akcje przejść na placówkę, gdzie jako 3 akcja może wsiąść do pojazdu. Wojownik poza pojazdem nadal jest wyposażony w pojazd i przeniesienie takiego wojonika zajmuje 2 akcje.

2.Pojazd pozostaje dołączony do wojownika, tylko, że ten  z niego nie korzysta więc pojazd przenosi się razem z wojownikiem.

Dopóki wojownik ma przy sobie pojazd (niezależnie od tego czy siedzi wewnątrz czy nie) musi poświęcać 2 akcje na przejście na placówkę.

5413
Ziemia Niczyja / Wspomnienia - czyli wszystko co kiedys bylo
« dnia: Maja 13, 2006, 11:27:34 pm »
Hehe - podziemny świat nie daje możliwośći wsadzania legionistów do Ikara :)
Jedyne ograniczenie jakie znosi to koszt w akcjach, czyli podczas walki możemy dawac dowolny legalny ekwipunek w dowolnym momencie.

Jak ja zacząłem zbierać DT, to w sklepach nie było już Inkwizycji, Golgothy, Apokalipsy. Można było trafić na Base set, Warzone i właśnie Paradise :)
Jak zobaczyłem Paradise to od razu zunałem go za przegięty - kumpel wylosował w kilku boosterach paru wojowników z dużymi cechami - np. Indigo i zwątpiłem bo to były czasy kiedy jeszcze grao się żołnierzami zachodzącego słońca ;)

5414
International Forum / Welcome!
« dnia: Maja 13, 2006, 10:18:25 pm »
This forum is for Doom Trooper players from all over the world. If you have any questions, want to get some cards, want to get rid of cards, or just want to share with us some ideas about a game - just create a new topic by clicking "Nowy Temat" button when visiting International Forum :)
Remember to use english language only!

Thanks, and enjoy!

5415
Talie/taktyki / Kultyści
« dnia: Maja 13, 2006, 09:13:46 pm »
Był w sidebarze :P Ale nie wykorzystałem - nie było potrzeby :)
Poza tym miałem jeszcze Mur obronny, o którym nie wspomniałem ;)
W sidebarze oczywiście jeszcze karty zdejmujące odporność na Harmonię i pare przecidziałających sztuce itp.

Strony: 1 ... 359 360 [361] 362 363 364