Kwietnia 25, 2024, 11:26:32 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Diablerist

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
31
Jak dam takiemu Sierżantowi Rodu Mastodonta, Hełm Dowódcy i dwa Działka Myśliwy (patrz Mastodont) to ile ataków mogę wykonać? Na Mastodoncie jest o używaniu dwóch broni strzeleckich w Walce, ale czy można dzięki nim zaatakować więcej razy. Krótko mówiąc: czy można w ten sposób zaatakować 4ech różnych przeciwników a potem wszystkich dobić (z akcji z Hełmu)?

32
Karty / Szpieg w Szeregach
« dnia: Lutego 21, 2007, 04:31:16 pm »
Jak to jest jak Woj przeciwnika wykona Misję? Najpierw bierze punkty np. 5A i 5Z za Zabójstwo na Heroldzie. Ja wtedy rzucam Szpiega i dostaję te 5A i 5Z czy też mogę wziąć wziąć całe 10PZ bądź w wybranych przez siebie proporcjach rozdzielić między PA i PZ? Nie wiem jak zinterpretować "you gain all the points" :/

33
Kombinacje kart / Luterański Wierny+Emisariusze+Replicant Lab
« dnia: Lutego 15, 2007, 12:25:05 pm »
Czy jeśli dzięki Emisariuszom mam już w Kohorcie Luterańskich Wiernych to mogę bezpośrednio wystawiać w tej Kohorcie kolejnych dzięki Replicant Lab?

34
Karty / Władca Cieni
« dnia: Grudnia 01, 2006, 02:05:45 pm »
1. Jak dostanie Amnezję to raczej może wciąż używać Skóry Kameleona, którą otrzymał zawczasu, czyż nie?

2. Jak się anihiluje na Najemniku z BS, Local Thug'u czy kimś Niesubordynowanym to przeciwnik zdobywa za niego PZ?  :>

3. Jeśli dostanie od przeciwnika Potężnym Wpływem i się anihiluje na innym moim Wojowniku to ja garnę 8PA, a przeciwnik PZ za tego mojego zabitego?

35
Kombinacje kart / Działko automatyczne "myśliwy" + Opętanie
« dnia: Listopada 21, 2006, 02:50:53 pm »
Jeśli zabijam od razu i mam zesłane Opętanie to wybierając Działkiem 2x tego samego ŻZ za pierwszym razem go zabijam i przemieniam, a potem zabijam go ponownie jako Heretyka czyż nie? :lol:

36
Kombinacje kart / Metropolitan Prophet + Czaszka Krynstona
« dnia: Listopada 21, 2006, 02:41:09 pm »
Garnie PZ za "innych" Wyznawców?

37
Turnieje/rozgrywki / Turniej na gE
« dnia: Listopada 21, 2006, 03:59:04 am »
Tak sobie ostatnio myśleliśmy z Atticusem, coby może zorganizować turniej dla forumowiczów na gatlingEngine. Jako, że na zimę nie zapowiadają się żadne konwenty to byłby to dobry sposób na wypróbowanie nowych pomysłów i trzymanie formy :D No i oczywiście nie trzeba nigdzie jechać pociągiem przez pół dnia :roll:  Wszystko darmowo i każdy mógłby złożyć wymarzoną Talię, bo dostępne mielibyśmy wszystkie sety. Oczywiście trzeba by dać wszystkim czas na ściągnięcie programu i zapoznanie się z jego (prostym) działaniem. Może na X-mas? A kolejny na przykład na ferie zimowe. Co powiecie?

38
Kombinacje kart / Dziecko Ilian+Plagiat+Władca Cieni
« dnia: Września 15, 2006, 01:07:51 am »
Czy takowe dziecię może się anihilować by zabić Wojownika Odpornego na MH?

39
Kombinacje kart / Klein Helitek "Ważka" vs Śmiertelna rana, Władca cieni
« dnia: Września 08, 2006, 08:43:37 pm »
Czy Wojownicy w Ważce są odporni na karty typu Śmiertelna Rana czy zdolność Władcy Cieni?

40
Karty / Okruch Czasu
« dnia: Września 02, 2006, 06:04:31 pm »
Czy za te 5PA można dokupić akcję po Ataku albo podczas Kroku Odrzucania?

41
Karty / Przyspieszenie Nomury
« dnia: Września 01, 2006, 04:15:49 pm »
Co się właściwie kwalifikuje do akcji wykonywanych przez Wojownika? Chyba już kiedyś o tym dyskutowaliśmy przy okazji Don't Call Again... Czy zlecanie Misji, wyposażanie w Ekwipunek też? Rzucanie Sztuki? Wydaje mi się też, że można również poświęcać akcje na korzystanie z Surveillance Ship - przynajmniej tak jest sformułowany na nim tekst.

42
Klub Arkadin / Najprzydatniejsze commony
« dnia: Sierpnia 30, 2006, 07:19:13 pm »
Tak jak w tytule ciekaw jestem, które karty powszechne uważacie za najmocniejsze/najprzydatniejsze? Wykluczjąc może Golgothę i Apocalypse.
Mi na myśl przychodzą:
Przywołanie Zaklęcia, hehehe...
Inspiracja
Inżynier Próżni
Ukryte Siły

43
Kombinacje kart / Luterański Wierny+Emisariusze+Sanktuarium
« dnia: Sierpnia 28, 2006, 05:56:30 pm »
Jako, że w bardzo wielu Taliach Turniejowych spotyka się ostatnio przynajmniej kilku Luterańskich Wiernych wydaje mi się, że wymyśliłem coś całkiem chorego:

Do dowolnej Talii dodajemy 5xLuterański Wierny, 3xEmisariusze, 2xSanktuarium, 2xPlay It Again. Staramy się również utrzymywać Talię w granicach 60 kart, co nie powinno być trudne przy dwóch Play It Again.

Jak wystawimy paru Luterańskich to przenosimy ich Emisariuszami do Szwadronu, a mając Sanktuarium po anihilowaniu zostają jedynie odrzuceni. Jak zaczną się kończyć to Play It Again i bawimy się od nowa.

Jest jedno "ale":
Sanktuarium (Umocnienie, Apokalipsa) - While in play, your Doomtroopers may never be annihilated (removed from the game). If a card effect causes a warrior to be annihilated, it is discarded instead.

Tak więc zależy co uznamy za "card effect" - jeśli tylko karty typu Krwawy Cios czy Anihilacja to nie działa, jeśli efekty wszystkich kart włącznie z samym Luterańskim to działa.
Pierwsza opcja wydaje mi się bez sensu, bo jeśli nie kwalifikuje się tu Luterański to Sanktuarium nie chroni również przed Niszczycielem i Cairathem (kupka budyniu - hehe).

Ewentualnie jak ktoś ma obiekcje do tego combosa to Emisariuszami przenosimy ich do Kohorty, gdzie już czeka na nich nasza Komora Kriotechniczna 8)

Minusy: - nic nie zdziała przeciw mojej ostatniej Talii turniejowej, buahaha :D

P.S. Te wszystkie turnieje wpływają nieźle na wyobraźnię  ;)

44
Klub Arkadin / Cairath
« dnia: Sierpnia 27, 2006, 10:20:38 pm »
Po tych paru naszych turniejach zauważyłem, że niemal każdy wymawia nazwę tego Wojownika na swój własny sposób :D Ja mówię tak jak wydaje mi się, że się go czyta po angielsku czyli "kejrat(h)", choć nie twierdzę, że tak jest akurat poprawnie. Słyszałem również wersje - "cyrat(h)", "kajracz", "cajrat(h) i pewnie jeszcze kilka innych, które mi umknęło. A Wy jak na niego wołacie?

45
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Lublin 2006 (Polcon)
« dnia: Sierpnia 27, 2006, 05:16:04 pm »
A oto i talia zwycięska z Polconu. Miała dojść również do finału na Gobliconie (gdzie przegrałbym z Marqwitchem), ale po drodze trafiłem na cholernych Pretoriańskich (pożyczonych na dodatek)... Na ten turniej ulepszyłem nieco Sidebar, więc Odporność na Sztukę już tak nie doskwiera.

NIC SPECJALNEGO a.k.a. Irresistible a.k.a. Ars pro Arte ("Sztuka dla Sztuki" dla niewtajemniczonych w łacinę ;) )

Wojownicy:
1x Kardynał Durand
1x Kardynał Dominik
1x Crenshaw, Mortyfikator
5x Znawca Sztuki
5x Mortyfikator
2x Rewizor

Umocnienia:
1x Archiwa Bractwa
1x Bank Kardynała
5x Kompleks Przemysłowy
3x Obóz Szkoleniowy
1x Zbrojownia
1x Mur Obronny

Ekwipunek:
2x Foreseeing Talisman
4x Księga Praw
4x Przenośna Mina
1x Działko Automatyczne "Myśliwy"

Czary mary:
5x Repudiate
3x Telepatia
1x Przejęcie Kontroli
1x Equilibrium
2x Pacyfizm
1x Samodoskonalenie
1x Nietykalność
1x Droga Prawdy

SUMMONY (my favourite :D ):
5x Przywołanie Zaklęcia
2x Przywołanie Ochrony
1x Przywołanie Bohatera
1x Przywołanie Przedmiotu

Ynne:
2x Dowód Odwagi
2x Sojusz Bractwo
1x Jądro Światłości
1x Pancerz Legendarnego Zabójcy

Karty Specjalne, hehehe:
1x Przykra Niespodzianka
1x Prawie Ci Się Udało, Ale...
1x Joker!


Sidebar:
1x Spirit of Nathaniel
1x Kardynał Durand
1x Władca Cieni
1x Bauhaus Security Guard
1x Liber Hereticus
2x Platinium Dream
1x Censer Drops
1x Amulet Yomury
1x Niewinna Sztuczka
1x Urządzenie Naprowadzające
1x Reflection
1x Dowód Odwagi
1x Samobójcza Misja
1x Chytra Zagrywka
1x Sposobność Nataniela
1x Pacyfizm
1x Wielka Wróżba
1x Przewidzenie Ataku
1x Anihilacja
1x Teleportacja
1x Eliminacja
1x Uleczenie Obrażeń
1x Przywołanie Bohatera
1x Przywołanie Przedmiotu


Jest to chyba moje najdoskonalsze dziecko i wątpię czy kiedykolwiek wymyślę coś ciekawszego/lepszego. Do złożenia tej Talii zainspirowało mnie oglądanie gier na gE przeciw deckom opartym na karcie Cyberhacker Ace Logan (kto wie ten zrozumie ;) ) Chciałem też złożyć coś co będzie działać jednocześnie działać tu i tam, tak więc zrezygnowałem z Zamówień, Darów Losu i ostatecznie z Kart Specjalnych, bo Luterańscy Wierni (i Young Guards) potrafią popsuć każdą Taktykę :?

Największą zaletą tej Talii jest właśnie brak Kart Specjalnych, którym można przeciwdziałać. Przeciwnicy tak długo kiszą te swoje Zakłócenia, że gdy już zagram Przykrą bądź Prawie... to zawsze na stół lecą Zakłócenia i dopiero potem ludzie się reflektują, że nie mogą :mrgreen: Jokera z reguły puszczam na Kompleks Przemysłowy, Minę, Księgę lub wystawiam jako Wojownika z Obozu Szkoleniowego. Czasami na Ujawnienie Przeznaczenia przeciwnika, ale to raczej w poważnych tarapatach. Tak więc przeciwnik ma około 1/6 własnej Talii bezużytecznej - 5x Zakłócenia, 3x Skradzione, Luterańscy, Wykrycia Agentów (Equilibrium, Przekleństwa Algerotha), często Pechy i Zmienne Losy. Działa to jednak z reguły tylko za pierwszym razem, dopóki przeciwnik się nie zorientuje :D Nikt raczej nie jest na tyle szalony, żeby wywalić z talii wszystkie Zakłócenia. Nawet za drugim razem, hehe. Zakiszanie tych Zakłóceń powoduje, że gdy sPacyfikuję wszystkich jego Wojaków na stole to na kolejnych czeka tyle, że ja w tym czasie robię kilka wjazdów Duronem i jest po zabawie. Polecam Zakłócanie własnych Kart Specjalnych, żeby zejść szybko z ręki.

Kluczowym elementem Talii są Kompleksy Przemysłowe - jak ktoś mi je wyłączy to robi się nieciekawie, ale nie tragiczne. Kiedy uzbieram już ze 3, 4 to mam praktycznie jedne niezakłócalne Zakłócenia w turze (Foreseeing Talisman). Dlatego też na początku gry biorę PA zamiast PZ. PZ zbieram dokładnie 12, aby przy czystym polu zrobić wjazd Duronem za 28 (Samodoskonalenie + Księga Praw/Działko).

Jeśli przeciwnik ma Wojowników Odpornych na Sztukę to trzeba jak najszybciej przywołać Durona bądź próbować wykonać Minę + Dowód Odwagi Mortyfikatorem.

Do tego moje ulubione ostatnio combo 1xEquilibrium + 5xPrzywołanie Zaklęcia i praktycznie żadne karty specjalne pozostające w grze nie są w stanie mi zagrozić. Przerażające Znaki w ogóle mnie nie ruszają przy 4 Księgach Praw.

Zabawne jest również zaglądanie przeciwnikowi na rękę Przejęciem Kontroli i odrzucenie mu wszystkiego OPRÓCZ Zakłócaczy :P


Jest oczywiście kilka sposobów na tą Talię:
- Sen  :P , chyba, że wystawię od razu sporo Wojowników
- Wykluczenie mi wszystkich Wojów na stole - nie mam kim rzucić Sztuki i musi ktoś szybko przyjść,
- Aura Mistycznej Odporności i dużo PA - ależ się tego obawiałem  :> Do tego jeszcze Silna Wola i mogę poddawać walkowera :P
- Talie na totalne niszczenie wszystkiego co na stole, choć musi to zrobić odpowiednio szybko.
- Talie na manipulowanie PA - polecam 3xBombardowanie Strategiczne + 5xPech i wygrana gwarantowana 8)
- trudno oczywiście bywa z Odpornymi na Sztukę, wystarczy jednak z reguły wsadzić 2óch Duronów i 2xPrzywołanie Bohatera. Nie bez powodu obawiałem się pojedynku z Muleq'iem ;)
- Pech zanim zagram pierwszego Wojownika i już jestem opóźniony o 2 tury. Czasami ratuje Obóz Szkoleniowy.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7