Sierpień 08, 2020, 11:28:45 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Diablerist

Strony: 1 ... 98 99 [100]
1486
Klub Arkadin / Grinder to the Lions!!
« dnia: Maj 08, 2006, 08:22:10 pm »
Cytat: "pretorianstalker"
Na Grindera jest 150 sposobów i na następnym turnieju każdy deck będzie miał ich minimum 10 więc nie widze problemu :-)

Ten kto gra Grinderem też będzie miał na ciebie sposób i to nie jeden :->

1487
Propozycje, sugestie, błędy / Rangi
« dnia: Maj 08, 2006, 07:48:20 pm »
Mi tam pasi  :-> Nie wiem czemu tylko ja mam na razie, ale grunt to się wyróżniać ;-)

1488
Klub Arkadin / Grinder to the Lions!!
« dnia: Maj 08, 2006, 07:46:29 pm »
Wodna Bestia to Promo, więc na turniejach odpada ;)

1489
No więc jak w pytaniu. Czekam na wasze opinie na ten gorący temat. Ja osobiście uważam, że przy grze do 25PZ Grinder jest zbytnim "gamebreaker'em", co było widać w Katowicach.
Nie kojarzę, żeby ktoś poza finalistami nim grał, a skoro to właśnie my weszliśmy do finału to coś jest chyba nie tak ...nie umniejszając chwały mojej i pretorianstalker'a :mrgreen:
Nie mogę jednak obiecać, że to głosowanie będzie miało jakikolwiek wpływ na zasady turniejowe.

1490
Karty / Wyspiarz Grinder
« dnia: Maj 08, 2006, 06:57:05 pm »
Otóż, żeby uprzedzić wszelkie pytania Grinder może niestety zaatakować 4 razy nawet jeśli w grze są Równe Prawa. W angielskiej wersji nie ma co do tego wątpliwości, gdyż stoi tam, iż można "wykonać jedną akcję ataku w turze", a nie "raz zaatakować".

Robię ankietę na temat jego zbanowania, ciekaw jestem waszego zdania :->
Zapraszam do działu Klub Arkadin.

1491
Karty / Dziwni Mistycy
« dnia: Maj 08, 2006, 05:14:21 pm »
Chodzi o to, że nie wyposażysz go w Bojowy Strój Mistyka :mrgreen:

1492
Karty / Program autodestrukcji
« dnia: Maj 08, 2006, 10:46:42 am »
Ciekawie kombinujesz ;-) Nie wiem tylko czemu miałoby to służyć. Wydaje mi się, że Przeciwnik jednak zdobędzie PZ za Twojego Wojownika, więc cienko na tym wyjdziesz. Ty byś dostał połowę zaokrąglając w góre, a On całość. :-?

1493
Karty / Odp: Obóz Pracy
« dnia: Maj 08, 2006, 10:43:26 am »
W tym przypadku akurat tak. Nie wiem do końca o co chodzi ze zranieniem :-/ Anioł Sprawiedliwiości Algerotha?

1494
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« dnia: Maj 08, 2006, 10:35:36 am »
Ale żeście zrobili tu bajzel :!: Liczyłem na to, że pierwsze posty będą 4 taliami, które wyszły z grup w Katowicach.

P.S. Komorą chyba jednak nie można wziąć na rękę Nietoperzy, gdyż nie wpływają na nie żadne karty oprócz kart Wojowników.

1495
Karty / Odp: Valpurgius
« dnia: Maj 08, 2006, 10:29:44 am »
Z tym dowolnym wojownikiem chodzi o to, że może wspomagać Żołnierzy Zagłady np. Czarami Bojowymi (bo Bractwo nie może wspomagać Legionu i na odwrót), ale Osobiste Czary Bojowe nadal go ograniczają. Teraz mi przyszło do głowy, że taki Pacyfizm mógłby rzucić biorąc w jakiś sposób udział w walce np. poprzez Posiłki, Wrota Prawdy lub Czarną Bramę, lecz wtedy sam Valp też by odpadał o ile nie miał by odporności na Sztukę.

1496
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« dnia: Maj 08, 2006, 01:24:31 am »
Pozwolę sobie zacząć (dla niewtajemniczonych jest to deck zwycięski :> ).

DIABLERIA a.k.a. Forbidden Alliance (a.k.a. "ov Magick & Simetria Oscura" a.k.a. "Krzyś potrafi" ;) ):

Wojownicy:
1x Wyspiarz Grinder
1x Znawca Sztuki
2x Golgotha - Pani Harmonii
2x Valpurgius
3x Nietoperz Zwiadowca
3x Jadowity Nietoperz

Conjurations & Divinations:
2x Łącze Nekrowizyjne
1x Pound ov Flesh
1x Przywołanie Bohatera
1x Wielka Wróżba
1x Repudiate
1x Burza Chaosu
1x Telepatia
1x Powiew Wątpliwości
1x Przejęcie Kontroli
1x Częściowe Przejęcie Kontroli

Ynne:
1x Kompleks Przemysłowy
1x Pergamin Przeklętej Inkantacji

Karty Specjalne:
5x Inspiracja
5x Ukryte Siły
5x Tchórzostwo
5x Zakłócenia Łączności
3x Skradzione Papiery
3x Szczęście

1x Pech
1x Zmienny Los
1x Wykrycie Agentów
1x Ujawnienie Przeznaczenia
1x Wanna Play?
1x Przyparcie Do Muru
1x Czwarty Zakon

1x Zamówienie
1x Dar Losu
1x Boskie Natchnienie
1x Oszustwo
1x Przerwanie Linii Dostwczej
1x Przeniesienie (INQ)
1x Podwójna Powinność
1x Fala Prawości
1x Powołanie
1x Wybieg
1x Złoto dla Naiwnych
1x Po Namyśle
1x Podaj Dalej


Sidebar:
1x Algeroth - Apostoł Wojny
1x Semai - Pan Nienawiści
1x Demnogonis Plugawiec
1x Nietoperz Zwiadowca
1x Jadowity Nietoperz
1x Sposobność Nataniela
1x Anihilacja
1x Hipnoza
1x Komora Kriotechniczna
1x Carnage
1x Falling Market
1x Living on the Edge
1x Untouchable
1x Ciężkie Czasy
1x Wiek Katastrof
1x Zrównanie z Ziemią
1x Załamanie Rynku
1x Druga Szansa
2x Równe Prawa
2x Ucieczka
3x Nieudany Czar

Taktyka polega głównie na wkurwianiu przeciwnika i czekaniu aż skończą mu się opcje lub karty w decku. Ewetualnie jak szybko przyjdzie Grinder lub go przywołamy i wyczyścimy pole to robimy 4 ataki na Gracza. Sporo kart odrzucających karty z ręki, manipulujących PA i odrzucających wojowników, coby spowolnić ekspansję przeciwnika. Nietoperze robią za idealnych blockersów (przy Komorze Kriotechnicznej trzeba wykonać 50 ataków, żeby zdobyć 25PZ) i trudno je zdjąć ze stołu. Przy dużych ilościach PA i Znawcy Sztuki rzucamy Wielką Wróżbę (za 33PA możemy odrzucić przeciwnikowi np. 10 wojowników z talii ;) ). Dużo kart zaglądających na rękę, co daje nam przewagę, bo w miarę wcześnie wiemy czego możemy się spodziewać po przeciwniku.

Zalety:
- całkiem uniwersalna,
- jeśli Grinder pojawi się w ręce w 1 lub 2 turze to z reguły w 3 kończymy,
- przeciwnikowi trudno zdobyć spore ilości PZ, PA właściwie też,
- przeciwnik ma nikłe szanse na uzbieranie combosa w ręce,
- brak elementu zaskoczenia
- każda taktyka przeciwnika z reguły słabo się sprawdza na Nietoperzach.

Wady:
- piorunujące spojrzenia przeciwnika, który chce nas zastrzelić gołymi rękami ;) ,
- $$$chłonna,
- akcjochłonna; Przerażające Znaki mogą nieźle zamieszać,
- niemal zerowe możliwości bitewne,
- jeśli przeciwnik gra chmarą barszczy i ma dużo ataków w turze to jesteśmy pozamiatani (dziwi mnie, że nikt nie miał takiego decku na turnieju oprócz Marqwitch'a),
- Sztuka, MH i Pergamin często długo zalegają na ręce,
- bywa powooooolna, nawet powyżej 1h (vide Finał w KATowicach :mrgreen: ).

Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie bardzo żałuję i obiecuję poprawę :evil:  :evil:

1497
Karty / Odp: Valpurgius
« dnia: Maj 08, 2006, 12:13:54 am »
Z tego co wiem nie da się zrobić tak, żeby Valpurgius lub Golgotha traktowali Osobiste Czary Bojowe jako Czary Bojowe, więc taki patent nie przejdzie. No chyba, że damy Valpiemu Odporność Psychiczną, Tarczę Spaczenia bądź Pancerz Przekleństwa ;-)

Strony: 1 ... 98 99 [100]