Kwietnia 16, 2024, 09:27:20 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - cthulhu

Strony: [1]
1
Turnieje/rozgrywki / Sabat Fiction Fest 2019, KIELCE 16-18.08.
« dnia: Lipca 21, 2019, 10:16:45 pm »
Sabat Fiction-Fest, Kielce, 16-18 sierpnia.

http://www.sabatfiction-fest.pl/

Zgłosiłem nas na sobotę, czyli jak zwykle.
Miejsce: Targi Kielce ul. Zakładowa 1
Start: około godziny 12.00

Gracze:

1. moja skromna osoba
2. Jasieq
3. Pretorianstalker (wstępnie)
4. Kapitan Shinobi
5. bulielmo (wstępnie)
6. Krzysiek (80%)
7. Izzi


Zasady:
Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Błąd Nawigacyjny
   - Pojmany
   - Całkowite Zaćmienie
   - Śmiertelna Rana
   - Booby trap
   - Przenośna Mina   
   - And stay dead
   - Przerażające znaki
   - Shore leave
   - Falling Market
   - Luterański Wierny
   - Zmienny Los
   - wszystkie karty misji
   - wszystkie karty Sztuki, Mrocznej Harmonii, Mocy Ki (poza zbanowanymi)

   b) karty całkowicie zakazane:
   - Throwing It All Away
   - Wielka Wróżba
   - Pound of flesh
   - Przejęcie kontroli
   - Częściowe przejęcie kontroli
   - Burza chaosu
   - Powiew wątpliwości
   - Zużycie
   - Wybieg
   - Wymiana
   - Foreseeing Talisman
   - Mercenary
   - Wrobienie
   - Podwójna Powinność
   - Trening

   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała
   - Pech

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków

   e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Idealne Trafienie
   - Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
   Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez ?dziwnych? zasad ws. pojazdów
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0
- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką
- Sidebar ograniczony do kart 5 kart - bo nic tak nie wkurza jak sajdowanie się pod konkretnego Gracza


   Mechanika turnieju:
- dwa ataki w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu ?dużych punktów?, podlicza się małe punkty.


Zastanawiam się czy nie dopuścić Wybiegu lub Pound of Flash (w opcji do wyboru jedna z nich).  Co myślicie o ograniczeniu wszystkich misji oraz Sztuki?MH/Mocy Ki do jednej kopii? Już tak kiedyś graliśmy ;)
Chodzi za mną jeszcze jeden pomysł - dopisanie do kart anihilowanych Zakłóceń  ;D

Zapraszam do deklaracji i dyskusji o zasadach ;)

2
Klub Arkadin / Polskie karty fanowskie
« dnia: Marca 05, 2019, 09:00:30 am »
Ostatnio na Allegro rzuciły mi się w oczy takie oto karty:

https://allegro.pl/oferta/gomoryjski-kastrat-pl-64-karty-fanowskie-pl-7869705028
https://allegro.pl/oferta/250-kart-doom-trooper-karty-fanowskie-fanmade-7858974237

W obu aukcjach są dołączone karty homemade w naszym pięknym języku.
Co to za karty? Kto to "wydał"? Ktoś wie coś więcej na ten temat? To tłumaczenia/przeróbki zagranicznych kart tego typu czy rodzima twórczość? Jest to gdzieś on-line, żeby przejrzeć? ;)

3
Turnieje/rozgrywki / Sabat Fiction Fest - Kielce, 29.09-01.10
« dnia: Sierpnia 19, 2017, 11:55:03 am »
Sabat Fiction-Fest 29.09-01.10

http://www.sabatfiction-fest.pl/

Zgłosiłem nas na sobotę, ok. godz. 12.00, tu czekam jeszcze na potwierdzenie.
Miejsce: Targi Kielce ul. Zakładowa 1 - czyli jak rok temu

Gracze:

1. moja skromna osoba
2. Skoq
3. Żeleś (wstępnie)
4. Qliq
5. Muleq
6. Marcino (50%)
7. Kati (wstępnie)
8. Pretorianstalker (wstępnie)
9. Bulielmo (75%)
10. Cyberedd
11. Jasieq (75%)
12. Qba
13. Izzi
14. ...


Zasady:
Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Błąd Nawigacyjny
   - Pojmany
   - Całkowite Zaćmienie
   - Śmiertelna Rana
   - Booby trap
   - Przenośna Mina   
   - And stay dead
   - Przerażające znaki
   - Shore leave
   - Falling Market
   - Repudiate
   - Luterański Wierny
   - Zmienny Los
   - wszystkie karty misji
   - wszystkie karty Sztuki, Mrocznej Harmonii, Mocy Ki (poza zbanowanymi)

   b) karty całkowicie zakazane:
   - Throwing It All Away
   - Wielka Wróżba
   - Pound of flesh
   - Przejęcie kontroli
   - Częściowe przejęcie kontroli
   - Burza chaosu
   - Powiew wątpliwości
   - Zużycie
   - Wybieg
   - Wymiana
   - Foreseeing Talisman
   - Mercenary
   - Wrobienie
   - Podwójna PowinnośC
   - Trening

   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała
   - Pech

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków

   e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Idealne Trafienie
   - Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
   Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0
- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką
- Sidebar ograniczony do 3 kart 5 kart - wystarczy by wrzucić Apostoła lub szefa korpo, ale nie da rady sajdować się co grę pod konkretnego Gracza)


   Mechanika turnieju:
- dwa ataki w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.
- Gramy mecz i rewanż (chyba, że zadeklaruje się sporo osób)

Czyli zasady podobne do tych z poprzedniego Sabatu - wyjątek to Sidebar. Dyskusję zamykamy 15.09. 23.59  ;)

Zapraszam do deklaracji i dyskusji o zasadach ;)

4
Turnieje/rozgrywki / Sabat Fiction Fest - Kielce, 23-25 IX 2016
« dnia: Sierpnia 31, 2016, 10:27:37 pm »
Sabat Fiction-Fest 23-25 września 2016

http://www.sabatfiction-fest.pl/

My wystartujemy tradycyjnie w  sobotę, proponuję ok. godz. 12.00
Miejsce: Targi Kielce ul. Zakładowa 1

Gracze:

1. cthulhu
2. Qliq
3. Troublestarter
4. Skoq (70%)
5. madrav
6. pretorianstalker
7. Cyberedd (?)
8. Marcino (50%)
9. Kati (65%)
10. Jasieq (?)
11. Izzy (?)
12. Lux (Torpedą zwany ;) ) (?)
13. ...


Zasady:
Limity kart:
1) Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:

   a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Błąd Nawigacyjny
   - Pojmany
   - Całkowite Zaćmienie
   - Śmiertelna Rana
   - Booby trap
   - Przenośna Mina   
   - And stay dead
   - Przerażające znaki
   - Trening
   - Shore leave
   - Falling Market
   - Repudiate
   - Luterański Wierny
   - Zmienny Los

   b) karty całkowicie zakazane:
   - Throwing It All Away
   - Wielka Wróżba
   - Pound of flesh
   - Przejęcie kontroli
   - Częściowe przejęcie kontroli
   - Burza chaosu
   - Powiew wątpliwości
   - Zużycie
   - Wybieg
   - Wymiana
   - Foreseeing Talisman
   - Mercenary
   - Wrobienie
   - Podwójna Powinność

   c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
   - Eliminacja
   - Cios dla Kardynała
   - Pech

2) Karty promocyjne dopuszczone do gry:
   a) dopuszczone W standardowym limicie szt na kolekcję:
   - By The Throat
   - Hunter - Special Forces Badass
   - Luna   
   - Michaelis Apostata   
   - Nicholai   
   - Przywódca Nefarytów   
   - Ragathol   
   - Wodna Bestia
   - Wolfe In The Heat
   - Kamizelka Kuloodporna
   - Ofiarny Sztylet
   - Pocisk Samonaprowadzający
   - Spisek Heretyków

   e) dopuszczone jako ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
   - Idealne Trafienie
   - Uduszenie

Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
   Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe: http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0
- W trakcie walki zakazane jest przenoszenie biorących w niej udział wojowników pomiędzy Szwadronem/Kohortą a Placówką

   Mechanika turnieju:
- dwa ataki w gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 100 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.
- Gramy mecz i rewanż (chyba, że zadeklaruje się sporo osób)

Zapraszam do deklaracji i dyskusji o zasadach ;)

5
Talie/taktyki / Talie turniejowe - Lublin 2012 (Falkon)
« dnia: Grudnia 06, 2012, 09:26:20 pm »
Talia, którą udało mi się wygrać najmniejszy tegoroczny turniej:


Szczęśliwa trzynastka: Winter is coming (63karty)


Wojownicy:

Sean Gallagher x1
Nicola Brannaghan x1
Wódz x1
Sztandarowy x4

Karty specjalne:

Zakłócenia Łączności x5
Szczęście x5
Inspiracja x5
Ukryte Siły x5
Na czarną godzinę x2
Łaska Paladine’ów x2
Play it again x2
Pech x1
Ujawnienie Przeznaczenia x1
Zamówienie x1
Przykra Niespodzianka x1
Dar Losu x1
Boskie Natchnienie x1
Skradzione papiery x1
Czwarty Zakon x1
Fala Prawości x1
Przeniesienie x1
Hasty getaway x1
Po namyśle x1
Ostateczne natarcie x1
Oszustwo x1
Ucieczka x1
Joker x1
Wykrycie agentów x1
Shore leave x1
Podaj dalej x1
Druga szansa x1

Umocnienia:

Archiwa Bractwa x1
Sala Obrad x1
Obóz szkoleniowy x1
Urządzenie naprowadzające x1

Relikty:

Pancerz Legendarnego Zabójcy x1
The Shillelagh x1

Ekwipunek:

Tyran Bauhausu x2
Mina x1

Strefa:


Wiktoria x1


Sidebar:

Znawca Sztuki x1
Marszałek Polny Johnstone x1
Eva Valmonte x1
Robot Zabójca x1
Władca Cieni x1
Pilot Trevor Bartholomew x1
Golgotha – Pani Harmonii x1

Podwójna powinność x1
Sceptycyzm x1
Sabotaż! x1
Training x1
Całkowite zaćmienie x1
Snajperzy! x1

Potężny wpływ x1
Telepatia x1
Anihilacja x1
Sposobność Nataniela x1
Equilibrium x1

Cybermech TA 6500 x1

Sen x1
Całun x1

Dowód Odwagi x1
Samobójcza misja x1
Chytra zagrywka x1
Zabójstwo x1


Trzynasty turniej, trzynasta talia…trzynastka okazała się dla mnie szczęśliwą liczbą ;) pomysł na złożenie talii opartej na imperialnych Wilkach chodził za mną od dłuższego czasu (odkąd jakiś rok temu ze świeżo otwartego boosterka groźnie spojrzał na mnie Sean Gallagher ;)) talie powstała w pośpiechu rano przed Falkonem, co zwłaszcza widać po składzie Sidebaru.  Grało mi się ta talią niezwykle przyjemnie, Łaska i Ujawnienie daje niesamowite możliwości manewru. Pewnie jeszcze coś podobnego złoże na któryś przyszłoroczny turniej, żeby sprawdzić jak Wilki radzą sobie w konfrontacji z większymi stadami :P

Wyniki:
Nocek  49:0
Świetne dobranie z mojej strony, już w pierwszej turze miałem na stole Łaskę i Ujawnienie, dzięki czemu szybko się rozbudowałem. Podobał mi się Twój pomysł na zagospodarowanie Błogosławionych Legionistów ;)
Muleq  49:4
Choć wynik może sugerować co innego, była to bardzo ciekawa rozgrywka. Po niezłym starcie nieco straciłem impet i już wydawało się, że Muleq pomalutku przejmuje kontrolę nad grą, ale świetnie wyczułem jego intencje: zakłóciłem Dar Losu, a turę później Play it again i już nic nie mogło odebrać mi zwycięstwa ;) co ciekawe tylko z Mulqiem przetasowałem talię (i to aż dwa razy!) PS. Zobaczyć Mulqa na placówce…bezcenne :D
Kati  46:2
Gdy tylko zobaczyłem Morta wiedziałem, że chcąc wygrać muszę trzymać wojów Katiego z dala od stołu ;) w ruch poszły Fale, Przeniesienia i jakoś dało radę ;) chyba tylko w tej grze wszystkie PZ zdobyłem jadąc w puchę ;)
Trabler  42:34
Szczerze mówiąc myślałem, że tej gry nie dam rady wygrać. Andrzej od samego początku zasypał mnie Dziećmi szczęścia, na domiar złego również grał Imperialem (z małą pomocą Cybersów w postaci inżynierów). Dość szybko odjechał na ponad 20 PZ, a gdy wreszcie udało mi się kogoś ubić, to inżynier poczęstował mnie neuralem…i gdy już wydawało się, że „po ptokach” podeszła mi karta i końcówka pojedynku należała do mnie: wykryciem agentów odzyskałem swojego Sztandarowego w Tyranie wspartego Pancerzem Zabójcy od Andrzeja, turę później udało mu się uciec Tośkowi z miną i mogłem zacząć odrabiać straty ;) w dwie tury sztandarowy rozjechał wojów za 38 PZ ;) choć do końca, do ostatniego Sapera niknącego pod gąsienicami Tyrana byłem przekonany, że tylko zmniejszam rozmiary porażki ;)

6
Kombinacje kart / Ostateczne natarcie vs Razem go!
« dnia: Listopada 08, 2007, 11:47:46 pm »
Czy za pomocą Ostatecznego natarcie, mając na stole Razem go! można zaatakować więcej niż jednym wojem? Wydaje mi się, że nie, ale tak dla pewności pytam ;)

7
Warzone / Niezapomniane bitwy ;)
« dnia: Października 07, 2007, 12:53:10 am »
Tak jak w temacie ;) bitwy, które utkwiły nam w pamięci, niezapomniane zagrania itp ;)
no chwalcie się jak tam to wygląda u was ;) w końcu nie samymi kartami człowiek żyje ;)
Może zaczne :D bitwa z Fatherem - moi cybersi kontra jego legion. Rozgrywka na spory koszt, mieliśmy młocić cały wieczór...tyle, że pierwsza salwa z Haubicy (nie miała prawa trafić!!!! - piepszony rozrzut!!!!) zmiotła mi pół armii  :o dziwne uczucie, gdy po pierwszym ruchu przeciwnika przegrywasz bitwę...a gra skończyła się ze 3 tury później....
W pamięci utkwiła mi też seria zwycięstw nad Katim ;) ja grywałem wtedy plemiennymi, on korporacjami. Przez tydzień smigaliśmy do mnie na działkę, rozgrać jakąś potyczkę ;) i te słowa Katiego przy rozstawianiu wojska..."teraz już na pewno wygram" :D :D

8
Karty / Sojusz cybertronic
« dnia: Listopada 12, 2006, 06:20:58 pm »
Ostatnio kombinuje jak złożyć talie Cybertronic i mam 2 pytanka odnośnie karty sojuszu.
1) Korzystając z Sojuszu daje Rozkaz Ataku któremuś z wojowników Cybersów. I tu pytanie-czy zasada o zamianie akcji w ataki odnosi się dalej do Capitolu? Czy mogę wykorzystać te ataki wojownikami Cybertronic? A co z Księgą Praw? Mogą z niej korzystać Cybersi jeśli jest w grze sojusz?
2) Tu się tylko chciałem upewnić-korzystając z sojuszu mogę wyposażyć swoich wojów w ekwipunek Plemion np. Blitztanka?

Strony: [1]