Maja 08, 2024, 02:32:47 am

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - koszal

Strony: 1 [2] 3 4 ... 16
16
Klub Arkadin / Najwyższy z Apostołów!
« dnia: Września 18, 2006, 11:51:31 pm »
he he... dobre, subtelne wskazanie wad tych apostołów, których mniej sie lubi. Ilian własnie dlatego jest bajerna, że może ze wszystkich darów MH zrobić użytek w talii, więc należy uznać, że wszystkie dary apostołów są w tym wypadku uważane za dary Ilian. A algerocik podobnie- cały ekwipunek podpisuje swoją ksywką. Niestety Muawijhe pozostaje w tyle, jak dla mnie nawet za Semai, gdzieś koło Demnogonisa i tak nawet budowałem swego czasu talię z wykorzystaniem obu tych apostołów: Ostatni kapłan+ tancerz z callisto + czaszka krynstona, jak czasy bywały uboższe, jeśli o kolekcję chodzi.

17
Klub Arkadin / Najlepsza Organizacja Plemienna!
« dnia: Września 17, 2006, 12:26:37 am »
Triada- za różnorodność tego, co można z niej uczynić...
Hordy też mi przypadają do gustu- za taką mało uzywaną kartę spojrzenie w przyszłość, i śmieszne rzeczy jakie mozna ze stworami porobić.
A na trzecie miejsce wrzucam Templariuszy, za prosty trik z drapieżniakiem i przerażającymi znakami.

18
Klub Arkadin / Najlepsza Korporacja!
« dnia: Września 17, 2006, 12:17:02 am »
Mishima- niestety, bo drażni mnie okrutnie, że w świecie mrocznej przyszłości to prymitywna katana i jujitsu jest super bronią, a nie doskonały sprzęt. Mishima jest też łatwa do złożenia- mozna z łatwo dostępnych rakiet, vendett i mocy Ki, z Toshiro i szaleństwa bitewnego (o którym wspominał już Pret) stworzyć duże zagrożenie. A na moce Ki odporności praktycznie nie ma...

I okazuje się, że lepiej na polu wali mieć jakiegoś niewydarzonego ninję ogarniętego bitewnym szaleństwem, niż 5 doskonałych (jak przedstawia to opis z bitewniaka) czołgów bojowych "Grizlly" dowodzonych osobiście przez szefa sztabu- Romanowa....

19
Klub Arkadin / Najwyższy z Apostołów!
« dnia: Września 17, 2006, 12:08:47 am »
Ilian wymiata. Nie z powodu pokurczonych dzieci, tylko z powodu swobodnego używania MH oraz negowania odporności na nią.
Do zamrożenia czasu dodajmy zdolność przemiany, całun od Semai i heretyka nawet ilian z przeklętym okiem- żaden legionista mu nie odda, a w innych taliach legionu raczej nie będzie Liber Hereticus.
A jeśli już nawet o cechy idzie to Kritana z plagiatem na pomiot Ilian i już mamy kosę...
I do tego właśnie wiek katastrof.

20
Karty / Primal bitch
« dnia: Września 16, 2006, 11:43:26 pm »
Nie wydaje mi się, aby W mogłaby przyjmować wartości ujemne- co z PZ? Poza tym, jak damy degradację najemnikowi to też wyjdzie -1, a wszyscy chyba się zgodzą, że zszedłby.

21
Ziemia Niczyja / Ksiazki, planszowki, i inne takie
« dnia: Września 12, 2006, 01:55:23 pm »
A ja myślałem o DT na bazie plagiatu planszówki Obcy. Właściwie to przymierzamy się już dość długo do gry, tylko czasu brak.

Swoją drogą... naszła nie właśnie myśl, czy nie dałoby rady zmontować jakiejś strategiczno ekonomicznej w świecie DT gry w ramach naszego forum...[/fade]

22
Ziemia Niczyja / DT a kobiety :))
« dnia: Września 11, 2006, 08:52:38 am »
Jeśli już to temat DT z kobietą proponuję podejmować bardziej od strony fabularnej....
"Huhu, jestem Inkwizytorem Bractwa! Zaraz wypędzę z Ciebie Mroczną Harmonię heretyczko!!!"
"Oh nie! Proszę! Nie bądź dla mnie okrutny. Zrobię wszystko co zechcesz potężny Inkwizytorze!"
"Milcz niedobra heretyczko! I na podłogę! Zaraz Ci odprawię egzorcyzmy! Spójrz na mój relikt- Jądro Światłości i zadrżyj....."

23
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Września 11, 2006, 08:47:18 am »
Dużo nowych ludzi na allegro i jednocześnie rośnie liczba forumowiczów- mamy już prawie setkę  :D !
Chyba stąd to ostatnie show, jakie mamy szansę oglądać.

24
Ziemia Niczyja / DT a kobiety :))
« dnia: Września 09, 2006, 09:51:36 pm »
I pewnie dlatego kobiety nie grają w DT, bo szkoda z nimi marnować czas w ...taki sposób... Jest wiele rzeczy przyjemniejszych, które z płcią piękną zrobić można.
Właściwie temat rzeka....

25
Karty / Aide - de - camp
« dnia: Września 09, 2006, 09:48:37 pm »
Oczywiście, że sierżant działa. Mówi o tym dość wyraźnie zasada strefy wpływów opisana w rozszerzeniu zasad dotyczącym Paradise Lost. Co ciekawe, większość Graczy zazwyczaj nie ma nic przeciwko działaniu wspomagającemu w postaci odporności na MH, czy możliwości korzystania z dowolnego ekwipunku, dopiero gdy współczynniki (WW.,S,P i W) mają się zmienić pojawiają się niesnaski.

A logikę w DT to sobie radzę darować. Był nawet osobny temat poświęcony temu zagadnieniu. Po raz kolejny (niestety) przywołuję mój ulubiony przykład: Czołg bojowy Grizzly "ubrany" w pancerz legendarnego zabójcy. I żeby było weselej czołg na polu walki trzeba ubierać w taki pancerz, żeby mógł zabijać jednym strzałem z wieżyczki, podczas gdy jakiś tam Yuichiro, który bardzo się do swojego ceremonialnego miecza Mishimy przywiązał rozcina taki czołg na pół i zabija załogę jednym ciachnięciem katany- i proszębez hipotez w stylu: być może załoga miał zatwardzenie i wyszła na zewnątrz, a w krzakach był samuraj...

26
Ziemia Niczyja / DT a kobiety :))
« dnia: Września 09, 2006, 01:06:44 am »
Może i jest.....
Nawet gdyby to był transwestyta to i tak wreszcie jakaś odmienność płciowa...

27
Karty / Inżynier próżni
« dnia: Września 09, 2006, 12:58:41 am »
Generalnie podstawowe zasady mówią, że ekwipunek i dary mozna dawać tylko swoim wojownikom. Karty, które dawałyby mozliwość wyposażania wojowników innych Graczy musiałyby mieć konkretny zapis mówiący o obejściu tej zasady.

28
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Września 07, 2006, 10:45:31 pm »
Dokładnie- Nipa nie ma wszystkiego na full, poza tym często kupuje karty dla kumpli, z którymi gra.

29
Klub Arkadin / Najbardziej irytująca karta
« dnia: Września 07, 2006, 10:40:10 pm »
A mnie ostatnio męczy widok niewinnej sztuczki, chodzi o ten głupawy rysunek kukiełki klauna.

30
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Września 04, 2006, 10:19:34 am »
Ostatni argument- specjalna/ ogólna

Wyłóż w dowolnej chwili, kiedy przepisy nie pozwalają jednoznacznie określić działania karty, lub zasady w danej sytuacji w grze. Twoje stanowisko w tej kwestii jest brane pod uwagę jako obowiązujące. Uwaga! Karta nie działa na opornych.


Prywatna lista opornych- specjalna/ ogólna

Wyłóż w dowolnej chwili. Karta pozostaje w grze i nigdy nie może zostać odrzucona. Na tej karcie możesz w dowolnej chwili i nie poświęcając na to żadnej akcji wypisywać Graczy, którzy inaczej niż Ty interpretują zasady, możesz też wypisywać tutaj różne, dziwne rzeczy...

Strony: 1 [2] 3 4 ... 16