Kwietnia 28, 2024, 12:33:37 pm

Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - koszal

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
61
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Sierpnia 12, 2006, 09:47:12 pm »
Cytat: "nman"
OMG WTF ? - Specjalna, Legion Ciemności

Możesz zagrac tą kartę w dowolnej chwili ale jedynie na turnieju. Natychmiast anihiluj z gry dowolnego gracza (nawet z innej rozgrywki na turnieju). Dodatkowo jeśli zapłącisz 10 PA możesz anihilowac cały turniej.


Przepraszam, ale muszę, znalazłem erratę na oficjalnym Forum:
"Jeśli przeciwnik ma w grze wojownika z dołączonym "wiecznym przekleństwem" to musi  zostawić swoje karty na stole, a dopiero potem zostaje anihilowany."

ZAMKNIJ SIĘ I SKOCZ PO BROWAR!- specjalna/legion ciemności

Może jej użyć dowolny heretyk, pod warunkiem, że gra toczy się w domu właściciela tej karty. Matka/Żona/Kochanka/Teściowa/Ktokolwiek musi natychmiast porzucić wszelkie czynności, aby udać się do najbliższego sklepu nocnego po ulubione piwo kolegów, oraz właściciela tej karty.

!@#$%%!!!!!- specjalna/ogólna

Może jej użyć Matka/Żona/Kochanka/Teściowa/Ktokolwiek natychmiast po tym jak niewdzięczny Zieć/Mąż/Syn/Kochanek/Ktokolwiek użył karty ZAMKNIJ SIĘ I SKOCZ PO BROWAR! Wszystkie karty w grze, oraz osobista kolekcja Gracza, który użył w.w. karty zostają anihilowane i nie można ich będzie już nigdy użyć. Podobnie stół do gry zostaje anihilowany, natomiast zaproszeni koledzy nie mogą się już nigdy kontaktować z niewdzięcznikiem, który użył w.w. karty.

62
Ziemia Niczyja / Allegro :)
« dnia: Sierpnia 11, 2006, 09:10:10 am »
To może należałoby wystawić też wielkiego taktyka, karty zasad sojuszy i inne podobne?

63
Karty / Dowód odwagi
« dnia: Sierpnia 11, 2006, 09:08:19 am »
To nie ten sam wojownik, tylko ten sam bohater, wałek raczej nie przejdzie.

64
Karty / Odp: Kardynał Durand
« dnia: Sierpnia 11, 2006, 09:06:09 am »
To inna piłka NMan. Zapis na Durandzie odwołuje się do sytuacji po odrzuceniu/ anihilowaniu go z gry, a więc do tego, co z jego kartą należy zrobić, a grze się znalazł, bo został wystawiony. Natomiast jeśli chciałbyś skorzystać ze zdolności Luterańskiego Wiernego to musiałbyś ujawnić jego tożsamość- czyli zapłacić. A jak nie płacisz to odrzucasz go z gry- na Durandzie stoi właśnie, co się dzieje, gdy się go odrzuca. Jakby mieć ich 5-u w talii to można by tak nieźle nakombinować.

65
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Sierpnia 11, 2006, 09:01:37 am »
MĄKA- ekwipunek/ ogólna.

Uważana za ziemniaczaną bądź pszenną. Musisz to określić w momencie wprowadzania jej do gry i nie możesz zmienić tego do końca rozgrywki. Pole walki zostaje pokryte mąką i nie może odbyć się żadna walka. Dodatkowo, żadna z kart, na którą wysypiesz mąkę nie działa, a jej stan spada o jedną kategorię.

66
Karty / Dowód odwagi
« dnia: Sierpnia 10, 2006, 11:34:37 pm »
Chodzi o to "that"? Niby sugeruje, że konkretnego, a jednak przekonany nie jestem, bo gdyby zapisu "that" nie było zdanie mogłoby sugerować, że jak gość rąbnie wojownika i przeżyje walkę to dostanie PZ w ilości trzykrotnej W, wojownika o większej W i zapis byłby chaotyczny. Może zatem to "that" wyjaśnia, że misja zostanie wypełniona kiedy zginie wojownik o wyższej W, a nie kiedy zginie wojownik. Może to przesadna interpretacja, a może przesadna jest ta z konkretnym wojownikiem?

67
Karty / Odp: Kardynał Durand
« dnia: Sierpnia 10, 2006, 11:27:30 pm »
Wpadłem we własne sidła. A sytuacja wygląda tak:
Wystawiam Duranda w ukryciu- nie mam PA, żeby za niego zapłacić, odrzucam Duranda, czyli wtasowuję go z powrotem w talię. Dobrze myślę?
Chodzi o ten mały niuans, że jest traktowany jakby wszedł do gry, bo znalazł się na stole i mimo, że nieopłacony korzysta ze swojej zdolności, bo nie jest odrzucany z ręki.

68
Klub Arkadin / Wymyślamy karty
« dnia: Sierpnia 10, 2006, 11:03:28 pm »
Ostatnio natknąłem się na angielski oryginał karty BALONY ZAPOROWE. Polscy tłumacze znowu popełnili błąd. Tłumaczenie brzmi bowiem:
"Możesz dołączyć Balony do EVY VALMONTE poświęcając na to jedną akcję. Wykonane ze wzmacnianego silikonu Balony zwiększają P o +30. Ponadto przeciwnik, który chce zaatakować EVĘ musi wydać dodatkowe 24 PZ. Podczas walki EVA może odrzucić BALONY, aby uniknąć zranienia."

69
Po anihilowaniu wiernego spada również automatycznie pasowanie, do rzeźnika nie może zostać wówczas spełnione, bo nie masz stwora, którego chciałeś odrzucić, czyli do rzeźnika zostało użyte, lecz nie ma wpływu na grę.
Zastanawia mnie inna rzecz: kiedy używa się kart wymagających płacenia PA, lub akcji i ktoś użyje zakłóceń, czy przeciwdziała sztuce te akcje i PA są tracone. Nie wiem, czy w tej sytuacji również i karta stwora nie powinna być traktowana w ten sam sposób tzn, spada po użyciu do rzeźnika, ale nie otrzymuje się za niego PA, bo użyto zakłóceń.

70
Karty / Odp: Mosiężny Apokalipta
« dnia: Sierpnia 08, 2006, 08:16:23 am »
Znowu ten sam kwasik:
wykładam obóz pracy, dziecko Ilian i apokaliptę. Daję pojmanego Apokalipcie i dołączam go do obozu pracy. Karta Pojmany przestaje (chyba) obowiązywać i bierze się pod uwagę kartę Obozu Pracy (możliwe też, że działanie kart się kumuluje, ale raczej nie, gdyż wówczas nie wiadomo by było co zrobić z wojem jeśli obóż pracy lub pojmany zostanie odrzucony). Wracając do głównego wątku- uwięziony Apokalipta chroni dziecko Ilian przed atakiem i dodaje dodatkową akcję, a dziecko Ilian nie może być dziabnięte tak?






P.S. Teraz pozostałoby tylko dać dziecku Ilian poszukiwacza czaszek i kompletować ten zestaw nuklearny.

71
Karty / Dowód odwagi
« dnia: Sierpnia 08, 2006, 08:00:52 am »
???  :shock: Skąd to ??? Ta misja ma dotyczyć konkretnego wojownika?

72
Turnieje/rozgrywki / Turniej Doom Trooper - Goblikon, Racibórz (18 VIII)
« dnia: Sierpnia 07, 2006, 11:56:51 am »
Ja odpadam ze względu na pracę, mam sporo roboty w sierpniu. Mówiąc o przyszłości, pytałem dawno temu, ale odpowiedzi nie uzyskałem- jak rozwiązujecie problem z noclegiem? Rzecz w tym, że bazę lokalową do gry u siebie to bym znalazł, a lokalizację to mam w centrum Polski, niestety nocleg to już ciężka blacha.

73
Karty / Snajperzy Piechoty
« dnia: Sierpnia 07, 2006, 11:37:44 am »
Dokładnie Diabler. Dodałbym, że podobnie w wypadku wielu kart sztuki nie ma znaczenia, kto akcję na atak poświęcił, gdyż można nimi (czarami) zmienić obrońcę na innego w grze, to wojownicy są agresorami/ obrońcami.

74
Ziemia Niczyja / DT a kobiety :))
« dnia: Sierpnia 07, 2006, 09:39:27 am »
Cytat: "morgothmaster"

Jak miałem 17 lat wydawało mi się że moja przyszła żona też będzie grała w RPGi, potem karcianki, planszówki, brydżyka  a tu niestety nawet w warcaby nie mozna pograć - kiedyś raz udało mi się namówić ją na bierki :)!!!


HAHAHAHAHA!!!!!!
Jakbym samego siebie słyszał, tyle że ja żonaty jestem, niemniej jednak udało mi się siostrę żonki kiedyś na DT namówić. Potem kiedyś kumpel też żonę (już) przyprowadził, żeby ją w DT wciągnąć, było tak:
-"Dobra. Będziemy dobierać z jednej kupki, żeby było łatwiej na początek. Weź siedem
  kart."
-"Wiesz co Maciek, to nudne...."

75
Karty / Na Czarną Godzinę
« dnia: Sierpnia 07, 2006, 09:26:54 am »
"Tasowanie" to osobna kwestia i nie ma tu miejsca na "układanie kart" w jakiejś kolejności- to są jednak dwa różne określenia. Nie tu czego naciągać.

Co do " na czarną .." to chyba pozostają zasady fair play, chociaż, jak już ma od tego zależeć zwycięstwo to może być różnie, więc turniejowo proponowałbym tak:
ponieważ nie można zmusić Gracza, by kart nie ułożył jak chce po kolei wkładając je na spód talii, myślę, że lepiej byłoby uznać to działanie za dozwolone.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16