Luty 18, 2019, 06:17:10 pm
Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 dnia: Dzisiaj o 01:42:44 pm 
Zaczęty przez Kapitan Shinobi - Ostatnia wiadomość wysłana przez pretorianstalker
Nie pamiętam też na 100% ale chyba są jakieś ujemne modyfikatory. Karta w sumie ok i nawet bardziej grywalna niż pozostałe, bo jak pojawiają się plemiona to często strefy wykorzystują. Niezła dla Triady by była.

 2 
 dnia: Luty 17, 2019, 09:02:36 pm 
Zaczęty przez Kapitan Shinobi - Ostatnia wiadomość wysłana przez Kapitan Shinobi
ZIEMIA OJCZYSTA: MROCZNY RAJ

K. specjalna  Ogólna

MOŻESZ JĄ DOŁĄCZYĆ DO STREY WALKI: MROCZNY RAJ. KARTA POZOSTAJE W GRZE. Wojownicy plemienni chronieni przez tą strefę walki mogą zignorować wszystkie jej negatywne modyfikatory, a napastnicy ranieni przez nich są automatycznie zabijani.

Uwagi:
1) mało oryginalne, wiem, ale skoro Żołnierze Zagłady takie mają, to czemu nie mieli by ich mieć Placówkarze
2) w org. Paradise Lost chyba nie było Strefy z modem ujemnym, choć moja pamięć może zawodzić. Tak czy owak, zawsze jest szansa, że takowe kiedyś powstaną.
3) wiem, że słabe, i że nikt nie gra takimi Ziemiami ojczystymi, jednakowoż uważam, że taka karta ma większe prawo bytu niż taki Pistolecik dający +1/+1, stąd - powinna się pojawić.




 3 
 dnia: Luty 17, 2019, 08:52:52 pm 
Zaczęty przez Kapitan Shinobi - Ostatnia wiadomość wysłana przez Kapitan Shinobi
POMPA GAZOWA

???    Ogólna

Dołącz do swojej Strefy walki kosztem jednej akcji. Pozostaje w grze.
WW, S i P chronionych tu wojowników posiadających POJAZDY (także uznawanych za POJAZDY lub w takich przebywający) zwiększa się o dodatkowe +3. W walce ci wojownicy uderzają jako pierwsi.

ZAGAJNIK

???    Ogólna

Dołącz do swojej Strefy walki kosztem jednej akcji. Pozostaje w grze.
WW, S i P chronionych tu wojowników posiadających STWORY (także uznawanych za STWORY lub takich dosiadający) zwiększa się o dodatkowe +3. W walce ci wojownicy uderzają jako pierwsi.

UWAGI:
1) zastanawiam się nad rodzajem kart - specjalka czy umocnienie (w orginale - czyli DArk EDenie to były miejsca, czyli typowe umocnienia, ale jakoś średnio mi się "komponuje" dołączanie umocnień do Strefy walki).

2) fluff - bliźniacze karty odpowiednio dla STW (pod Hordziarzy) i Pojazdy (pod Synów R), na zasadzie
Zagajnik w oryginale dawał żarcie - "dobrze odżywiony stwór ma więcej sił i lepeij walczy"
Pompka dawała paliwko - "wysokooktanówka do samolotu/czołgu zawsze poprawi osiągi".

3) w odpowiedzi na zarzut, że osłabiam Strefy Walki (w wątku Pustkowie) - podjąłem rozpaczliwą próbę "poprawienia się" ;) - stąd te dwa projekty powyżej. Podejrzewam, że i tak nic to nie zmieni w kwestii przydatności SW, ale warto próbować.

 4 
 dnia: Luty 16, 2019, 11:58:03 pm 
Zaczęty przez Kapitan Shinobi - Ostatnia wiadomość wysłana przez Kapitan Shinobi
PIEŚŃ KRWI

K. specjalna  Ogólna

Możesz zagrać tę kartę na swojego wojownika w trakcie walki, po czym usuń ją z gry.
Za każdą kartę, którą odrzucisz ze swej ręki, możesz zwiększyć jedną z cech bojowych walczącego o +4.
Możesz w ten sposób wpłynąć na kilka cech, ale nigdy na Wartość.

 5 
 dnia: Luty 16, 2019, 11:53:01 pm 
Zaczęty przez Kapitan Shinobi - Ostatnia wiadomość wysłana przez Kapitan Shinobi
MROCZNE ULEPSZENIE

K. specjalna  Legion Ciemności

Możesz zagrać tę kartę w dowolnej chwili, jeśli tylko posiadasz TEKRONA w swej Kohorcie. Pozostaje w grze.
Modyfikatory do WW, S i/lub P, wynikłe z kart ekwipunku, które posiadają twoi Legioniści Ciemności,
zostają powiększone o dodatkowe +2 (dodawane po wszystkich innych modyfikatorach).
W grze możesz mieć najwyżej jedną taką kartę na raz.

 6 
 dnia: Luty 15, 2019, 01:58:05 am 
Zaczęty przez Kapitan Shinobi - Ostatnia wiadomość wysłana przez pretorianstalker
Nie pamiętam zapisu na wersji PL, ale na ENG jest to jasno opisane. +3 za każdy dodatkowy atak na tego samego przeciwnika.

 7 
 dnia: Luty 14, 2019, 11:13:41 pm 
Zaczęty przez Kapitan Shinobi - Ostatnia wiadomość wysłana przez Kapitan Shinobi
Też tak zawsze grałem (Ujawnionko, gdyby działało po spadnięciu, było by DUŻO za mocne).
Jeśli chodzi o Promki, to często widać (w tematach turniejowych), że te "nie gamebrejkery" są dopuszczane (taki np. Nicholai i Luna na przykład).
Może należałoby je przedyskutować.
Moje stanowisko jest na tę chwilę takie: Luna spada, Luna nie działa.
No i jak mam 5 Lun, to i tak mod. jest jednokrotny. Ewentualnie dodać to, co jest dodane na innych Miastach - jedno w grze na raz - problem byłby odgórnie rozwiązany.

 8 
 dnia: Luty 14, 2019, 11:11:20 pm 
Zaczęty przez Kapitan Shinobi - Ostatnia wiadomość wysłana przez Kapitan Shinobi
A to ciekawostka jest ;)
Wypada, że znowu źle skumałem działanie karty. Język polski jednak jest pełen niespodzianek. ;D. Chyba że angielska wersja jest inaczej sformułowana ;).
Z tego nasuwa się wniosek, że w pierwszym ataku "lutuje" jedną ręką, a w każdym kolejnym dokłada po jednej ręce.
Nie mógłby atakować wszystkimi na raz od początku (WW/S 12, 12, 12, 12)?

 9 
 dnia: Luty 14, 2019, 11:02:20 pm 
Zaczęty przez Kapitan Shinobi - Ostatnia wiadomość wysłana przez pretorianstalker
Tak, atakuje z WW/S 3, 6, 9, 12.

 10 
 dnia: Luty 14, 2019, 10:53:40 pm 
Zaczęty przez Kapitan Shinobi - Ostatnia wiadomość wysłana przez Kapitan Shinobi
Czy mam rozumieć że ta jego zdolność to "kumulak"?

Strony: [1] 2 3 ... 10