Czerwiec 19, 2018, 08:27:12 am
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 dnia: Maj 17, 2018, 10:04:44 am 
Zaczęty przez madrav - Ostatnia wiadomość wysłana przez madrav
Ale dwaj wojownicy są z unlimited...

 12 
 dnia: Maj 16, 2018, 09:09:58 am 
Zaczęty przez pretorianstalker - Ostatnia wiadomość wysłana przez Skoq
Dla mnie maj też już odpada - może czerwiec, ale jakiś późniejszy?

 13 
 dnia: Maj 15, 2018, 10:57:24 pm 
Zaczęty przez pretorianstalker - Ostatnia wiadomość wysłana przez pretorianstalker
Ja w maju nie mam już wolnych terminów. :)

 14 
 dnia: Maj 15, 2018, 08:29:22 pm 
Zaczęty przez pretorianstalker - Ostatnia wiadomość wysłana przez Izzi
Wygląda na to, że będzie problem zagrać w najbliższym czasie.
Termin 09.06 odpada z uwagi na brak połowy ekipy z BB, przez co będzie problem z frekwencją.

Termin 25.05 jest jeszcze możliwy do zorganizowania, ale potrzebne by było większe zainteresowanie i szybkie deklaracje przyjazdu, bo musiałbym ogarnąć jeszcze jakieś miejsce na turniej, bo zwyczajowa kawiarnia-bar Tulipan jest niedostępna w tym terminie.

Zasady wstępnie takie jak na ostatnim BeBeKonie, czyli: http://doomtrooper.pl/index.php?topic=2752.0

Zawsze możemy pomyśleć też nad terminem późniejszym w czerwcu/lipcu.

 15 
 dnia: Maj 15, 2018, 12:56:40 pm 
Zaczęty przez madrav - Ostatnia wiadomość wysłana przez pretorianstalker
Powiem tak - po pierwsze, porównujesz unlimited do limited - kolorystyka była tutaj trochę inna. Druga sprawa - pomiędzy tą samą edycją różnice potrafiły być ogromne - zwłaszcza widoczne jest to w Apokalipsie. Sprawdzę czy jeszcze mam dwie wersje Shoguna - kolorystyka była kompletnie inna.

 16 
 dnia: Maj 14, 2018, 08:56:42 pm 
Zaczęty przez madrav - Ostatnia wiadomość wysłana przez madrav
Nie wiem czy może już mi się w oczach nie mieni albo mam omamy, ale wydaje mi się, że jeden z moich Young Guard-ów ma tło jak mroczna harmonia. Czy spotkaliście się z takim czymś? Czy może tylko mi się wydaje?

Fotki:
https://imgur.com/ya4lvnL
https://imgur.com/Xl7dmkd

 17 
 dnia: Maj 14, 2018, 06:24:29 pm 
Zaczęty przez razyda - Ostatnia wiadomość wysłana przez Claus
Witam na facebooku w grupie Bazar CCG ktoś udostepnił taki o to post. Ja nie umiem kupowac od cudzoziemcow wiec podaje dalej do info bo ciekawe boxy ma w tym dwa polskie :)

,,Hi guys,

These are of a friend of mine that's looking to sell.
He is located in Europe.
Here's the list of the box for sale:
6 Warzone Booster Box : 1 German, 2 French, 1 Polish, 2 Czech
1 Mortificator Booster Box : French
1 Paradise Lost : Polish
2 Kult Inferno : 1 Polish and 1 Italian
3 Doomtrooper Booster Box : Czech --- SOLD
1 Doomtrooper Starter Box : Spanish
1 The Crow Booster Box : English

If you are interested in any of these shoot me a message with an offer and I'll let him know.

Thanks!''

Link do owego fejsa - https://www.facebook.com/groups/1654997844772802/permalink/2111443049128277/

Ps. Jak cos ktos podkupi to prosze o priv to odkupie cos juz od rodaka :D Pozdrawiam

 18 
 dnia: Maj 14, 2018, 05:25:56 pm 
Zaczęty przez Lapson - Ostatnia wiadomość wysłana przez Snake PL_issken
Czy za dwie akcje można wyleczyć jednego czy wszystkich rannych?
Nie ma "all", nie ma "each", na dwoje babka leczyła.

 19 
 dnia: Maj 09, 2018, 09:37:56 pm 
Zaczęty przez nowka - Ostatnia wiadomość wysłana przez pretorianstalker
Ważka jest zawsze dołączona do szwadronu. Nie jest dołączona do wojownika, ani nie jest kartą ekwipunku wojownika. Nie można interpretować tego tak jak mówisz, czyli jako ekwipunek wywierający wpływ na wojownika, bo tak samo można by wtedy odrzucić Triangulator i podobne karty, a nie można tego zrobić. Jeśli z karty wynika, że ekwipunek należy do wojownika to należy to rozumieć jako ekwipunek do niego dołączony. Co się stanie jeśli w Ważce będzie trzech wojowników? Czyj ekwipunek to będzie? Niczyj - karta nadal jest po prostu w Szwadronie.


 20 
 dnia: Maj 09, 2018, 08:50:04 pm 
Zaczęty przez nowka - Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcino

2. Ważka z wojownikiem + Uszkodzenie/Sabotaż
Nie można w ogóle zagrać uszkodzenia, bo ważka nie jest ekwipunkiem wojownika. Sabotaż na Bauhaus też nie odrzuci ważki.
[Malfunction! PLAY ON ANY WARRIOR AT ANY TIME. One of the affected warrior's weapons or equipment cards, chosen by you, is discarded.]
[Sabotage! PLAY AT ANY TIME. Choose one of the five corporations, the Brotherhood, or the Dark Legion. All the members of that organization in play must discard all of their equipment cards.]


Tu jedynie widzę pewien zgrzyt....

Mam wątpliwość co do Uszkodzenia. Tu jest mowa o "affected equipment cards" co dla mnie nie jest równoznaczne z  "attached equipment cards". Należy tu rozumieć jako ekwipunek wywierający wpływ na wojownika, a nie dołączony.


Zdaje sobie sprawę, że to by stawiało Uszkodzenie na trochę lepszej pozycji niż Sabotaż :) ale to moje skromne zdanie

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10