Sierpień 23, 2019, 07:27:35 pm

Autor Wątek: Gęsta mgła i przepaść  (Przeczytany 5653 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nocturne

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Gęsta mgła i przepaść
« dnia: Maj 14, 2006, 10:49:08 pm »

Są to karty z tego co czytałem na forum blokujące atak na gracza, ale jak to działa?
Czy ataki na gracza są blokowane do początku następnej tury czyjegoś z graczy?
Czy atakując na gracza muszę powiedzieć czym atakuje?
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2009, 10:41:22 am wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Gęsta mgła i przepaść
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 14, 2006, 11:03:24 pm »

Atak na gracza również wymaga ustalenia taktyki walki - to normalna walka z tym, że kończy się zawsze sukcesem jeżeli jej się nie przerwie.
Przepaść/Gęsta mgła działają do początku tury rzucającego je gracza.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Gęsta mgła i przepaść
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 14, 2006, 11:57:57 pm »

Jesteś pewien z tą taktyką? Ja nigdy nie mówię czy strzelam do Gracza czy lutuję mu z laczka. Po prostu atakuję i już.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Gęsta mgła i przepaść
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 15, 2006, 12:07:00 am »

W instrucji pisze wyraźnie - atak na gracza jest normalną walką!! Jeżeli nie jest ona przerwana to automatycznie odnosi się sukces.
Jeżeli masz wątpliwości to wyobraź sobie sytuację:
Pilot Trevor - może zaatakować gracza, ale ktoś rzucił gęstą mgłę - nie może wręcz więc już atakować nie może w żaden sposób, mam rację? czy może jednak może zaatakować gracza nieokreśloną taktyką?
Albo taki przykład: ktoś zagrywa naraz gęsta mgla i przpeaść - czy mozna gracza zaatakować nieokreśloną taktyką? Jak na mój gust to atakować nie mamy prawa wcale :)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2009, 09:40:32 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Gęsta mgła i przepaść
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 24, 2006, 10:50:26 am »

Cholera, jednak mogłem się mylić :>

*** nipa has entered from the #Main room
[Pharaun21] hi nipa, can I play Second Thoughts or Hasty Getaway while being Sabotaged?
*** lucal83 has entered from the #Main room
[nipa] no, sabotage is not combat
[Pharaun21] is it the same in 1 Edition?
[lucal83] yep
[nipa] it's 'attacking a player directly' in 1st edition, we always treated it as combat
[Pharaun21] hmm, ok - but do you choose tactics while attacking a player in 1 ED?
[nipa] yes
[nipa] so heavy fog etc. will work
[Pharaun21] damn it, so I was wrong :) thanx a lot
Zapisane

panczen

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
Odp: Gęsta mgła i przepaść
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 26, 2009, 08:32:42 am »

Jak to w końcu jest z tymi kartami - walka jest niemożliwa do początku tury gracza, który to rzucił czy do początku tury gracza, który zaczynał grę?
Może to błaha sprawa, ale ciągle się o to spieramy :)
« Ostatnia zmiana: Marzec 26, 2009, 01:05:15 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

Pako

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 579
  • Legionista
    • Zobacz profil
Odp: Gęsta mgła i przepaść
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 26, 2009, 08:59:39 am »

Często takie niejasności wyjaśnione są w ang. wersjach.
"...until the beginning of your next turn."
Zapisane
Zasady warszawskie

Cytat: Paul Beakley
Beg, borrow or steal every Manifest Destiny you can find (...)