Całkowite to nie tylko broń na kompleksy, ale na 95% talii, bo niemalże każda talia wykorzystuje sporo kart specjalnych które w grze pozostają - a tu proszę... Jedna karta, zagrywana w dowolnym momencie i po kłopocie. Można się nią bronić nie mają wojowników w grze, wystawiać ich potem. Ewentualnie grać samemu używając takich co się nie chowają - Toshiro itp. Taki Toshiro po zdjęciu wszystkich kart dołączonych z gry jest w stanie bez większych problemów poradzić sobie z 90% wojowników w grze.
A więc - Toshiro w grze, Całkowite zaćmienie - jakaś Inicjatywa i Żądza krwi i jazda... zabija połowę ludności świata w jednej turze. Co do Carnage - ta karta ma spory koszt jakby nie było i nie można jej zagrać od tak sobie podczas walki czy w turze przeciwnika. Trzeba wcześniej zagrać Inspirację, która musi zadziałać - Inspirację można Zakłócić, albo Skraść (Skradzione papiery nie działają np na Całkowite zaćmienie). Poza tym przeciwnik musi mieć w grze więcej niż jednego wojownika, żeby był jakikolwiek sens to zagrywać. Niekoniecznie musi to być tak oczywiste jak to, że na pewnoe będze miał sporo kart dołączanych do gry - każda talia takie karty ma, począwszy od Ujawnienia, a na kompleksach skończywszy. No i jeszcze jeden warunek - trzeba mieć samemu wojownika w grze, żeby Carnage rzucać, a przy Całkowityj panuje kompletna dowolność.