Sierpień 16, 2018, 05:00:50 am

Autor Wątek: Cybermech TA6500  (Przeczytany 1568 razy)

Jimmy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Cybermech TA6500
« dnia: Luty 20, 2009, 05:46:36 pm »

"...jesli wydasz 1Z..."

Chodzi o 1 punkt zwycięstwa czy o co?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 31, 2009, 05:32:48 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1983
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Błędy na kartach
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 20, 2009, 06:07:15 pm »

Tak, 1 PZ oraz trzy akcje i możesz odrzucać.

W tytule wpisz następnym razem o jaką kartę chodzi ;)
« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2009, 06:10:02 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1983
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Cybermech TA6500
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 13, 2011, 10:18:51 am »

Czy cebermech odrzuca wszystkie fortification czy też tylko fortification cards? Bo jak ktoś się uprze to może różnie interpretować tą kartę.
Zapisane

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 743
    • Zobacz profil
Odp: Cybermech TA6500
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 13, 2011, 10:47:31 am »

karty umocnienia, karty ekwipunku i karty stref walki. jak dla mnie wszystko jest jasne.
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1983
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Cybermech TA6500
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 13, 2011, 12:19:52 pm »

Dlaczego pytam - ponieważ to "card" które jest na końcu zdania trzeba traktować domyślnie do całego zdania (tak uważam). W innym przypadku ktoś mógłby inaczej to interpretować i odnosić tylko do warzone card. Jakby ktoś miał wątpliwości - dyskusja zawsze mile widziana. ;)
Zapisane

Jimmy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Odp: Cybermech TA6500
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 12, 2016, 11:55:10 am »

1 - czy mogę używać Cybermecha jeśli nie posiadam żadnego wojownika w szwadronie?
2 - czy grając tylko Legionem Ciemności mogę używać Cybermecha wystawionego w szwadronie?
3 - czy żeby przeciwdziałać akcji Cybermecha mogę rzucić Całkowite Zaćmienie?
Zapisane

Jasieq

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 262
  • Czyste Zło
    • Zobacz profil
Odp: Cybermech TA6500
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 12, 2016, 12:02:39 pm »

1 tak
2 tak
3 jeśli rzucisz to zanim przeciwnik zadeklaruje użycie, to tak, musi wtedy poświęcić akcję na odkrycie zanim strzeli.
Zapisane
Bringer of Light | Pan Nienawiści ;)