Grudzień 10, 2018, 09:48:34 pm

Autor Wątek: The Stahler Palace  (Przeczytany 5532 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pako

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 579
  • Legionista
    • Zobacz profil
The Stahler Palace
« dnia: Luty 24, 2009, 01:40:14 pm »

Myślę, że znam odpowiedź na to pytanie, ale chcę się upewnić u bardziej doświadczonych graczy...

Czy The Stahler Palace działa również na wojowników uznawanych za heretyków?
Zapisane
Zasady warszawskie

Cytat: Paul Beakley
Beg, borrow or steal every Manifest Destiny you can find (...)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 24, 2009, 04:02:25 pm »

Tak. Jeśli ktoś jest uznawany za kogoś/coś to odnoszą się do niego wszystkie zasady odnoszące się do tego czegoś poza zasadami odnoszącymi się do kart reprezentujących owo coś :) Np - Uznawana za Umocnienie podlega zasodom Umocnień, poza zasadami dotyczącymi kart Umocnień - Przenośna tarcza siłowa.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1986
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 02, 2009, 03:58:33 pm »

Czy władca cieni anihilując się musi zapłacić 10A gdy zabija heretyka gdy w jego kohorcie jest pałac?
Zapisane

Pako

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 579
  • Legionista
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 02, 2009, 04:12:34 pm »

Działanie Wladcy traktuje się jako atak, czyli według mnie powinno się płacić...
Zapisane
Zasady warszawskie

Cytat: Paul Beakley
Beg, borrow or steal every Manifest Destiny you can find (...)

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 02, 2009, 04:34:02 pm »

Nie. 10A płacisz dopiero podczas Walki w fazie wybierania Agresora i Obrońcy. Anihilując się, nie przeprowadza się Walki. Dlatego można ich również do woli Czaszkować.
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1986
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 02, 2009, 04:50:06 pm »

Na polskiej karcie jest zapis iż jest to atak - wtedy musiał by płacić ale jako iż gramy ang wersjami a tam mamy akcję ataku to nie płacimy. Czyli podobnie będzie z innymi akcjami ataku i pałacem.
Zapisane

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 02, 2009, 05:04:59 pm »

Co za różnica czy pisze atak czy akcja ataku? Te zwroty są synonimiczne w DT. Liczy się czy atak/akcja ataku prowadzi do Walki czy nie.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 2674
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 03, 2009, 12:09:30 am »

A jednak coś tu nie gra - czyli mogę rzucać w Evę granatem ppiech, nie płacąc 1 PZ? Chyba jednak nie... (Twoje zdanie Diabler z Goblikonu 2008 :D )I to samo z pałacem - trzeba chyba płacić 10 za możliość wykonania akcji ataku przeciw HEretykowi - inaczej Heretyk "may not be attacked", a jak już ustaliliśmy gdzieś - jeśli nie można kogoś atakować, to nie można tez wykonać przeciw niemu akcji ataku, którą niewątpliwie jest użycie Władcy Cieni. Co do czaszkowania - tam jest inaczej bo wybierasz obszar i zabijasz na nim wszystkich - tylko tak dopuszczalne jest zabijanie Apostołów itp.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 03, 2009, 11:07:22 am »

Aby wybrać za cel akcji ataku Evę lub Heretyka z Kohorty, w której znajduje się PAŁAC STAHLER'a, należy zapłacić 1Z/10A! To, czy akcja ataku prowadzi do walki nie ma znaczenia! Karty takie jak STRUMIEŃ KWASU czy zestaw CZASZEK nie wybierają wojownika za cel, więc ignorują zdolności EVY VALMONTE i PAŁACU STAHLER'a.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 30, 2009, 01:36:40 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

cthulhu

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 238
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 23, 2010, 08:59:36 pm »

Czy heretyk w pojeździe jest chroniony przez Pałac Stahlera ? Wydaje mi się że tak, ale chciałem się upewnić ;)
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 23, 2010, 09:41:07 pm »

Tak -jest chroniony.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Qlig

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 794
  • Władca Pechów
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 30, 2010, 10:42:26 pm »

Czytając obie karty mam pewne wątpliwości, czy

1) mogę zniszczyć ładunkiem pałac przez zapłaceniem PA?
(bez sensu bo przed płaceniem PA nie ma jeszcze walki bo nie ma obrońcy)
2) mogę zniszczyć ładunkiem pałac po zapłaceniu PA?
(też bez sensu bo po zapłaceniu PA pałac już nie wpływa na mojego wojownika)

Zatem czy i jeśli tak to kiedy mogę użyć ładunku aby zniszczyć pałac ?
Zapisane
ktoś będzie miał przerażającego pecha...

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 30, 2010, 11:38:27 pm »

Skoro Mortificator is Unaffected to chyba jednak inni są Afected i wtedy mogą pałac zniszczyć. :) Czyli zanim zapłacą tak na dobrą sprawę.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 30, 2011, 02:04:43 pm »

Dlaczego heretyk w pojeździe jest chroniony? Ochrona przed atakiem nie jest korzyścią, jaką daje umocnienie?

I drugie pytanie: czy splugawiony będzie chroniony Pałacem?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: The Stahler Palace
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 30, 2011, 02:45:44 pm »

Pałac Stahlera nie działa na heretyka tylko na wojownika atakującego heretyka. I drugie pytanie - tak, każdy rodzaj heretyka jest chroniony niezależnie od tego czy dodatkowo jest on np ŻZ.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.