Grudzień 10, 2018, 09:04:54 pm

Autor Wątek: Zużycie  (Przeczytany 2381 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Zużycie
« dnia: Maj 15, 2006, 12:48:31 pm »

Jest na nim tekst w stylu: "Musisz zapłacić zanim wejdą w grę jakiekolwiek efekty innych kart.

Czy to znaczy, że nawet jak rzucę sobie Szczęście podczas 1. Kroku to najpierw płacę.
I co z Fabrykami i Kompleksami albo Podziałem Obowiązków? Najpierw dostaję PA z nich czy płacę?
Zapisane

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Zużycie
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2006, 02:17:48 pm »

Najpierw płacisz. Czyli nawet jak dobierzesz i wyłożysz nadwyżki to płacisz. Szczęście musiałbyś rzucić w turze przeciwnika, zanim odrzuci on karty, bo po jego odrzuceniu kart automatycznie zaczyna się Twoja tura. Pamiętać należy, że płacisz przed takimi kartami jak:
kompleks przemysłowy itd.
przekleństwo.
Zapisane

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Zużycie
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 27, 2006, 03:20:54 am »

A czy poprzez działanie własnego Zużycia można wykonać własne Misje typu Infiltracja czy Zrównać to z Ziemią?
Zapisane

Atticus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 246
  • SideBar Master
    • Zobacz profil
Zużycie
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 27, 2006, 07:52:40 am »

Jasne ,że można wykonać Infiltracje ;)

A ja chciałem się zapytać o to czy według tutejszych zasad Bank Kardynała ,Bauhaus Security Guard lub też Ciężkie Czasy niwelują efekt Zużycia ?
Zapisane

Diablerist

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Zużycie
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 27, 2006, 12:42:24 pm »

Zużycie nie zmusza do płacenia, więc te karty nie chronią Gracza. W tym przypadku to Ty manipulujesz własnymi punktami, a nie przeciwnik, bo masz wybór niepłacenia.
Zapisane

Jimmy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Odp: Zużycie
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 04, 2017, 11:09:40 am »

Czy Zużycie działa na nietoperze, muszę za nie płacić?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2674
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Zużycie
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 04, 2017, 03:58:23 pm »

Zużycie nie działa na nietoperze.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D