Grudzień 11, 2018, 02:17:57 pm

Autor Wątek: Wielki Szarak  (Przeczytany 4686 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Qlig

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 794
  • Władca Pechów
    • Zobacz profil
Wielki Szarak
« dnia: Marzec 04, 2009, 12:44:39 pm »

Mam parę nurtujących pytań:

1) Czy, gdy ostrzeliwuję przeciwnika ograniczają mnie przynależności?
tzn, czy mogę ostrzelać członkiem Bauhausu Mortyfikatora? (bez pancerza leg... ani wojny totalnej) ?
2) Czy ostrzeliwując Ewe (tę gwiazdę filmową) muszę zapłacić 1 PZ?
3) Czy, gdy przeciwnik ma w grze Pałac Stahler'a/Semai, a ja chcę ostrzelać jego heretyka/LC to płacę 10A?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2011, 01:21:33 pm wysłana przez Qlig »
Zapisane
ktoś będzie miał przerażającego pecha...

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 04, 2009, 01:43:39 pm »

1. Tak
2. Tak
3. Tak
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 04, 2009, 01:52:15 pm »

Ograniczają przynależności, żeby jasne było :) Bo to "tak" w odpowiedzi wygląda dwuznacznie ze względu na formę zapytania ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Born_stubborN

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 101
  • Hindenburg sQuadron
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 17, 2009, 08:31:07 pm »

To teraz mój mały problem z wielkim szarakiem:

Jeżeli w grze jest 4 zakon i mam 4 akcje, to czy mogę w 2 pierwszych ostrzelać, a w 2 kolejnych ostrzelać ponownie i wykosić ukrytych przy pierwszym ostrzelaniu?
Zapisane
Es ist nicht Deine Schuld, dass die Welt ist, wie sie ist. Es wär nur Deine Schuld, wenn Sie so bleibt!

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 1992
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 17, 2009, 08:45:10 pm »

Akcji za czwarty zakon nie można normalnie wykorzystać do przeprowadzenia ataku więc dwa razy nie ostrzelasz. Wyjątkiem tu będzie umieszczenie jakiegoś przywódcy korporacyjnego który pozwala używać akcji które normalnie nie mogą być używane na atak. Jeśli miałbyś takiego przywódcę to powiedział bym iż możesz 2 razy kogoś ostrzelać.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 17, 2009, 08:58:28 pm »

Dokładnie - musisz mieć coś co da drugą akcję ataku. Inicjatywa, Żądza krwi, Przywódca, Księga praw... hmm... i wszystko inne co Ci się uda znaleźć :P  Zapach wojny...

EDIT:
Małe wyjaśnienie. Żeby zaatakować Szarakiem potrzebujemy 1 akcję ataku i 1 akcję normalną/nie-ataku/niezdefiniowaną or whatever. Jeśli chcemy zaatakować dwa razy - potrzebujemy odpowiednio 2x tyle akcji. Jeśli więc mamy Czwarty zakon mamy 4 akcje, ale tylko jedną akcję ataku. Jeśli w jakikolwiek sposób możemy uzyskać dwie akcje ataku na 4 akcje jakie już mamy - będziemy mogli ostrzelać dwa razy. Zapach wojny - konwertujemy jedną niezdefiniowaną na akcję ataku i już - 1 akcja niezdefiniowana + standardowa akcja ataku, drugie ostrzelanie - akcja ataku z zapachu + akcja nie-ataku z zakonu ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 17, 2009, 09:13:09 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Born_stubborN

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 101
  • Hindenburg sQuadron
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 17, 2009, 09:49:12 pm »

A Rozkaz ataku rozumiem, że też wchodzi w grę?
« Ostatnia zmiana: Lipiec 30, 2009, 12:15:08 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
Es ist nicht Deine Schuld, dass die Welt ist, wie sie ist. Es wär nur Deine Schuld, wenn Sie so bleibt!

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 17, 2009, 09:51:19 pm »

Oczywiście
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 18, 2010, 07:51:26 pm »

Dlaczego Szarakiem nie mogę ostrzelać Bractwa/Capitolu? Na karcie stoi jak wół ANY worrior.

Na Pancerzu Legendarnego Zabójcy też jest napisane "any warrior in play" i mimo że nie ma "regardless of affiliation",
nikt nie wątpi, że wojownik w Pancerzu może atakować, kogo chce.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 18, 2010, 07:53:45 pm »

Pancerz powoduje, że jesteś Mortficatorem, więc nie trzeba nic dodawać. A Akcję ataku można wykonać tylko przeciwko wojownikowi, którego możesz atakować - porównaj z Granatem, a nie z pancerzem :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 18, 2010, 11:45:51 pm »

Porównywałem. A co powiesz na: Subversive Agent, Shadow Walker, Renegade Apostate, Temporary Insanity?
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2010, 12:31:10 am wysłana przez Snake PL_issken »
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2674
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 19, 2010, 10:26:45 am »

Z Shadow Walkerem jest to samo co z Mortyfikatorami. Subversive Agent - Ta karta ma kolejne zdanie a'propos "restrictions" i sama w sobie pozwala na wykonywanie akcji ataku bez względu na przynależność - to jest cały jej sens. Renegade Apostate nie ma żadnej przynależności - i może być atakowany i atakowac kogo chce, Temporary Insanity - tu nie jestem pewien... Natomiast Szarak nie daje sam w sobie możliwości zaatakowania bez względu na przynależność, tu liczy się z jakiej korporacji / plemienia jest dowódca (a na granacie jest regardless of affiliation - to jest różnica).
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5315
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 19, 2010, 10:38:47 pm »

Temporary Insanity moim zdaniem nie obchodzi żadnych ograniczeń - możesz wybrać każdego innego legalnego wojownika.

PS. Nie liczy sie z jakiego plemienia jest dowódca bo plemiona nie mają ograniczeń w atakowaniu ;)
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2010, 10:42:32 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 20, 2010, 12:48:45 am »

Nie widzicie różnicy między "a doomtrooper" i "any other/one warrior in play"?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2674
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 21, 2010, 01:44:53 pm »

Skąd ten "a doomtrooper"? Każdy inny legalny to wcale nie musi być Doomtrooper...
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D