Październik 22, 2018, 04:57:26 pm

Autor Wątek: Wielki Szarak  (Przeczytany 4557 razy)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5304
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 21, 2010, 05:27:03 pm »

Any other nie w każdym znaczeniu musi oznacząc każdy bez względu na ograniczenia - to widzimy. Jak coś obchodzi ograniczenia takie czy inne to jest to napisane - Hipnoza, Telepatia itp.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 20, 2011, 04:20:31 am »

Czy Szarakiem mogę ostrzelać wojownika na placówce będąc w szwadronie?? Pytam bo na Szaraku jest napisane "any warior in play".
Zapisane
Non Serviam !

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1984
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 20, 2011, 11:21:46 am »

Absolutnie nie możesz ostrzelać.
Zapisane

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 27, 2012, 07:30:11 pm »

Czy można przerwać "ostrzelanie" tak jak zwykłą walkę?? Czy w ogóle dochodzi do walki w tym przypadku??
Zapisane
Non Serviam !

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2652
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 27, 2012, 07:57:22 pm »

Nie - to akcja ataku, ale nie walka.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 31, 2012, 09:14:01 pm »

Zastanawiam się, dlaczego "any" na Szaraku oznacza coś innego niż "any" np. na Golgocie. No bo jeśli jest tak, że dowódca w Szaraku
może ostrzelać tylko legalnego przeciwnika, to Golgotha powinna móc dać dar tylko tym legionistom, którzy normalnie mogą go otrzymać,
tyle że ona zrobi to bez akcji.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5304
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 31, 2012, 10:23:14 pm »

Bo jest jeszcze ANY regardless of affiliation na Granacie ;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 06, 2012, 10:02:01 pm »

To ja jeszcze podrążę :D Cofnijmy się do czasu, gdy wyszła Inkwizycja, a w niej - Kroczący Wśród Cieni.
Co oznaczał zapis May attack any warrior?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5304
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 06, 2012, 10:18:28 pm »

Możesz drążyć i czepiać się słówek itp, ale to i tak nie ma sensu. Shadow Walkerzy mają te same zasady co Mortyfikatorzy co było wyjaśniane w temacie o Shadow Walkerach ;) Nawet jeśli z zapisu na karcie wyczytasz, że Shadow Walker może atakować każdego legalnego obrońcę, to on i tak ma zasady Mortyfikatora wynikjące z faktu, że jest Shadow Walkerem ;) Nie widzę ŻADNEGO powodu, aby Szarak pozwalał obejść ograniczenia wynikające z Przynależności.


EDIT: wszystkie karty, które , mają gdzieś tam zapis ANY WARRIOR w kontekście akcji ataku zawsze mają zapis o przynależności czy innych ograniczeniach jakie pozwalają obchodzić. Najbardziej zbliżoną kartą do Szaraka jest Granat i zapis na tej karcie różni się zasadniczo ;) Co więcej można powiedzieć w tym temacie?
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2012, 10:39:39 pm wysłana przez pretorianstalker »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2143
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 07, 2012, 06:25:40 pm »

Snake po prostu okazuje się że "any" "enemu" nie równy ;).
Zapisane
KORWiN - 4,76% - a jednak naprzód!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5304
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 07, 2012, 08:16:41 pm »

Bo nierówny chociażby z tego powodu, że ANY warrior daje ogromną masę możliwości do interpretacji, podczas gdy ANY GIFT nie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 10, 2018, 06:17:56 pm »

EDIT: wszystkie karty, które , mają gdzieś tam zapis ANY WARRIOR w kontekście akcji ataku zawsze mają zapis o przynależności czy innych ograniczeniach jakie pozwalają obchodzić. Najbardziej zbliżoną kartą do Szaraka jest Granat i zapis na tej karcie różni się zasadniczo ;) Co więcej można powiedzieć w tym temacie?

Nie wszystkie. Subversive Agent:
PLAY ON ANY DOOMTROOPER AS ONE ACTION. THIS CARD REMAINS IN PLAY.
The affected Doomtrooper is now allowed to attack any warrior in play.
When attacked, normal affiliation restrictions apply.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2652
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Wielki Szarak
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 11, 2018, 11:54:29 am »

No to Subversive Agent ma doprecyzowanie w osobnym zdaniu - ale nadal widać, że chodzi o obchodzenie przynależności...
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D