Sierpień 23, 2019, 07:27:03 pm

Autor Wątek: Doktor Diana  (Przeczytany 13707 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« dnia: Maj 15, 2006, 01:34:11 pm »

Nie ma na niej wzmianki, że jest Bohaterką, a gdzieś w Erracie jest. Co Wy na to?
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 12:19:03 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2006, 02:15:03 pm »

Mam oryginał. Jest bohaterką.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 12:19:26 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2006, 05:31:03 pm »

Cytuj
If DOCTOR DIANA is given a TAINTED, could she then also heal Dark Legion warriors?
Absolutely! And if she becomes a full-blown Dark Legion warrior with no more corporate affiliation (like through a DARK VISITATION) then she may ONLY heal the Dark Legion.


Co sądzicie o tym, że Doktor Diana może leczyć Legionistów Ciemności po tym jak sama stanie się legionistą?
Ja osobiscie uważa, że to wyjasnia równiez kwestię kart takich jak: Przywołanie żołnierza czy Uleczenie obrażeń - pokazuje to, że zdolności, które są według zapisu na karcie skierowane na Żołnierzy zagłady, mogą również zostać skierowane na Legionistów ciemności o ile korzystający  z nich wojownik sam jest legionistą. Uważam, że na tych kartach powinno pisać coś w stylu zapisu z karty Zestaw pierwszej pomocy (chyba tak tam pisze 8) ), że wojownik może przywołać/uleczyć swojego "przyjaciela" czyli postać z tego samego obszaru - szwadron/kohorta. Jeżeli czar rzuca legionista, to zamiast zapisu Żołnierz zagłady powinno pisać Legionista ciemności :)

Co o tym sądzicie?
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 17, 2006, 07:08:13 pm »

Kombinowanie pod górkę. Nie wiem komu chciałoby się takie combo robić. Ale skoro już coś takiego wymóżdży to można go nagrodzić i zezwolić na to. Nie wpływa to jakoś znacznie na równowagę sił. Pewnie Bryanowi się trafiła kiedyś taka sytuacja i musiał podjąć decyzję, jakkolwiek głupia by ona nie była, żeby zachować twarz ;)
Zapisane

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 18, 2006, 08:58:23 am »

Dla mnie bzdura. Niby dlaczego ma leczyć legionistów? A jak dalej poszlibyśmy tym torem to dlaczego sierżant- heretyk nie miałby wspomagać legionistów ciemności. Logika taka sama.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 18, 2006, 11:47:01 am »

Ale, że przywołaniem można przywołać legionistę już ustaliliśmy - logika taka sama;)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 18, 2006, 02:18:41 pm »

Nie taka sama- czar same w sobie nie można oceniać jako logiczne- nie ma płaszczyzny porównania z rzeczywistością. Czego zresztą robić nie wolno w przypadku DT. Zadam jednak inne pytanie skoro tak:
Czy dajmy na to taki Timothy McGuire po przemianie w heretyka powinien automtycznie zabijać zranionego żołnierza zagłady?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 18, 2006, 02:41:19 pm »

Będzie trzeba ustalić co się zmienia, a co nie, bo sam Winter też chyba zbyt wiele nad tym nie myslał :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 18, 2006, 05:05:22 pm »

Ja jestem za tym, żeby nic nie przechodziło (no może prawie nic). Nawet z tym Przywołaniem Żołnierza( Legionisty) wydaję mi się trochę naciąganiem. Przeczytałem sobie angielską wersję i nie ma tam nic co by wskazywało na to, że można przywołać Legionistę.
"Or you may summon the warrior from your Draw Pile...". Słowo the jest bezpośrednim odniesieniem do poprzedniego zdania, gdzie mowa jest o Doomtrooperze. Poza tym pisze tam, że Doomtroopera tego trzeba umieścić w Szwadronie.
Jak dla mnie przywołanie tym czarem Legiosnisty to totalny idiotyzm :roll:
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 12:29:57 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 18, 2006, 05:50:46 pm »

Możemy więc uznać, że karty działają dokłądnie tak jak na nich pisze uwzględniając tylko erraty do angielskich wersji i oczywiście same angielskie wersje :)
Będzie mniej problemów, ale też legion rzucający sztukę bedzie zubożony - dość poważnie ;)

Cytuj
A jak dalej poszlibyśmy tym torem to dlaczego sierżant- heretyk nie miałby wspomagać legionistów ciemności. Logika taka sama.

Tutaj akurat nie trafiłeś koszal - o ile legionista będzie z tej samej korporacji co sierżant to ok ;)

Timothy McGuire - tu nie trafiłeś jeszcze bardziej :) McGuire nie zabija automatycznie.

Z tą zasadą, chodzi raczej o to, że pewne zdolności są ograniczone tylko do żołnierzy zagłady z prostego powodu - żołnierz zagłady nie może wspierać legionu i na odwrót.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 12:34:06 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 22, 2006, 09:43:44 am »

A niby czemu nie miałby działać ten sierżant, fakt że wspomaga on wojowników Capitolu ma się tak samo jak leczenie przez Dianę Żołnierzy Zagłady. Znajdź mi wojownika legionu który jest (jednocześnie w tym samym momencie) żołnierzem zagłady i legionistą ciemności (i nie pisz mi proszę o Stahlerze- bohaterze).

A Timothy czemu nie miałby zabijać? Zdanie o autokillu jest kolejne po kropce. Jedynie współczynników sobie nie podnosi.

Poza tym zgadzam się 100% z wypowiedzią, że zdolności nie powinnym magicznie przenosić się po zmianie przynależności. W takim wypadku należałoby przyjąć, że taki komendant, czy pułkownik lotnictwa po zmianie przynależności wspomaga wojowników o nowej przynależności. Byłoby to bardziej sensowne, ale raczej nie podobało by się Graczom. Prawda?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 22, 2006, 12:54:47 pm »

Cytuj
A Timothy czemu nie miałby zabijać? Zdanie o autokillu jest kolejne po kropce. Jedynie współczynników sobie nie podnosi.


Bo po angielsku pisze, że nie daje zdolności bohaterom.
"While in play, all your non-personality GOLDEN LIONS gain +4 to F, S, and A and automatically kill any Dark Legion warriors they wound."

Sierżant - nie wspomaga wszystkich żołnierzy zagłady, a jedynie tych z przynależnością do konkretnej korporacji. Tak samo działałby więc na legion- nie cały legion, ale tylko ten z konkretnej korporacji ;)

Przenoszenie zdolności miałoby się odnosić tylko do zdolność, które wpływają na wszystkich wojowników poza legionem, z tego względu, że żołnierze zagłady legionu wspierac nie mogą, a niektóre karty robione są pod właśnie żołnierzy zagłady, choć czasem i legioniści mogą z nich skorzystać. Uleczenia obrażeń nie można rzucić na legionistę, bo pisze, że można na ŻZ, ale jak rzuca to legionista to on już nie może tego rzucić na ŻZ bo nie może ich wspierać - zaklęcie nie działa więc w żaden sposób :/ . Podobnie jest z zaklęciami przywołań.
W sumie chodzi mi tylko o sztukę, bo wiele zaklęć jest nieprzydatnych dla legionistów choć mogą je rzucać, to nie mogą one odnieść żadnego efektu :/
Inne zdolności mozna pominąć bo w sumie to wiele nie daje podczas gry. Jeszcze nie widziałem talii gdzie obok Diany występują legioniści.
Natomiast zasadę te podał Winter więc nie do mnie pretensje :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 22, 2006, 04:10:07 pm »

Cytuj
Co sądzicie o tym, że Doktor Diana może leczyć Legionistów Ciemności po tym jak sama stanie się legionistą?
Ja osobiscie uważa, że to wyjasnia równiez kwestię kart takich jak: Przywołanie żołnierza czy Uleczenie obrażeń


Te karty powinny wpływać jedynie na wojowników z tego samego obszaru, chyba że wykorzystywałby je Valpurgius (on może wszystko).
Zapisane

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 23, 2006, 11:46:38 am »

Nie piszę, że to Twoja propozycja Pretorianstalker, tylko że dla mnie to delikatnie mówiąc nieciekawe rozwiązanie. To odwróćmy sytuację: Dajmy Nekromagusowi dotkniętego światłem. Będzie wspomagał żołnierzy zagłady?
Sztukę traktowałbym zgodnie z zapisem na kartach sztuki.
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 23, 2006, 12:51:12 pm »

Cytat: "koszal"
Dajmy Nekromagusowi dotkniętego światłem. Będzie wspomagał żołnierzy zagłady?
Sztukę traktowałbym zgodnie z zapisem na kartach sztuki.


Właśnie w ten sposób wychodzą kolejne bezsensy.

Co do Sztuki też mam to samo zdanie co koszal. I tak zostaje wiele czarów, które z powodzeniem mogą używać Legioniści na korzyść swoją i przyjaciół. Lepiej stosować się do tego co jest na karcie - jeśli jest na niej ograniczenie tylko dla Żołnierzy Zagłady to tylko dla nich można zaklęcie zastosować.
Zapisane