Sierpień 23, 2019, 07:28:11 pm

Autor Wątek: Doktor Diana  (Przeczytany 13708 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 29, 2006, 06:13:41 pm »

To odwróćmy sytuację: Dajmy Nekromagusowi dotkniętego światłem. Będzie wspomagał żołnierzy zagłady?


Widzę, że nie bardzo łapiecie co moze się przenosić, a co nie :)
Zdolność Nekromagusa się nie przenosi bo nie daje on żadnych zdolności wszystkim legionistom ciemności - nie zwiększa cech np. Ożywionym legionistom.
Czemu więc miałby zwiększać cechy Żołnierzom zagłady? Bycie heretykiem nie ma NIC wspólnego z przynależnością!!

Są dwie opcje:
1.Albo przyjmujey dokładne zapisy na kartach - a więc tam gdzie pisze DT odnosi się tylko do DT, a tam gdzie DL tylko DL, ale wtedy też Szczęscie wojownika pozostaje upośledzone bo nie ma do tej karty erraty :P
2.Przyjmujemy opcję Wintera i część zasad ograniczona poprzez zapis DT/DL może być przenoszona pomiędzy przynaleznościami.
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 12:49:54 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Doktor Diana
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 30, 2006, 08:32:20 am »

Cytat: "pretorianstalker"

Są dwie opcje:
1.Albo przyjmujey dokładne zapisy na kartach - a więc tam gdzie pisze DT odnosi się tylko do DT, a tam gdzie DL tylko DL, ale wtedy też Szczęscie wojownika pozostaje upośledzone bo nie ma do tej karty erraty :P
2.Przyjmujemy opcję Wintera i część zasad ograniczona poprzez zapis DT/DL może być przenoszona pomiędzy przynaleznościami.


Opcja numer jeden raczej, gdyż łatwiej wówczas uniknąć sytuacji dwojakiej interpretacji tej "części zasad". W sumie nie zawsze będzie wiadomo napewno, co przenosić a co nie.
Z drugiej strony opcja numer dwa, gdyż język, w którym napisana została karta nie będzie problemem- karty takie zadziałają tak samo w obu przypadkach (mam na myśli takie przywołanie żołnierza itp).
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doktor Diana
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 19, 2007, 04:22:25 pm »

Hmm, czyli w myśl takiego rozumowania Mistrz Valpurgius nie mógłby użyć Przywołania Reliktu? Trochę drętwo ::)
Zaczynam się przekonywać, że to przenoszenie nie byłoby złe przynajmniej jeśli chodzi o Sztukę.
Bo tak to nawet badziewny Apostata nie umie sobie Przywołać Pałacu Stahlera :(
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Doktor Diana
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 19, 2007, 04:51:41 pm »

Co poradzę, że większość ludzi nie potrafiła skumać o co chodzi z przenoszeniem :)

Dla mnie sprawa była jasna i popierałem przenoszenie w całej rozciągłości. Przenosiło się tylko to, co było ograniczone przez przynależność do ŻZ lub LC i wynikalo z zapisu na kartach, który powstawał w myśl zasady, że ŻZ nigdy nie mogą wspierać LC i na odwrót. Tak było ze sztuką - nikt nie wziął pod uwagę, że LC też się tym będzie posługiwał. Tak więc przenosiło się coś co Żz mogli rzucać tylko na siebie nawzajem - w rekach legionu zastępujemy ŻZ na LC (np Uleczenie obrażeń), a nie przenosi się to co nie wynika z zasady o niewspomaganiu się - np Przywidzenie (w rękach LC dalej działa na LC - proste i logiczne).
Były problemy ze zrozumieniem - zmieniliśmy zasadę. Ja bym chętnie to przedyskutował po raz kolejny i zmienił na wersję Wintera, gdyż jest ona generalnie ok :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Doktor Diana
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 19, 2007, 05:29:50 pm »

No ja już się zreflektowałem. Wolałbym jednak, żeby się przenosiło, bo można więcej pokombinować. No i na zasadzie ŻZ/LC musiałby też się przenosić Szwadron/Kohorta dla celów Przywołań Przedmiotu/Reliktu. Dziwne, że na Przywołaniu Umocnienia nie ma "Squad" ::)
Zapisane

Kati

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 439
    • Zobacz profil
Odp: Doktor Diana
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 08, 2007, 02:07:37 pm »

I ja jestem za przenoszeniem, gra byłaby o wiele ciekawsza i więcej możliwości się pojawia kombinowania (talia Legionu na sztuce 8)).
« Ostatnia zmiana: Maj 08, 2009, 12:56:54 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Doktor Diana
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 29, 2011, 11:02:36 am »

Mam w szwadronie doktorzycę z rannym żz który jest w ukryciu. Czy można ukryć Dianę aby uleczyć rannego wojownika?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Doktor Diana
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 29, 2011, 11:27:40 am »

Tak, czemu by nie?  ;) Diana nie wykonuje "akcji SeekCover" - tylko jest zmuszona do ukrycia - jak po Tchórzostwie np.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2068
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Doktor Diana
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 29, 2011, 11:40:47 am »

Ja to wiem, ty to wiesz ale niektórzy uwierzą jak zobaczą odpowiedź na forum. ;)
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Doktor Diana
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 29, 2011, 12:29:06 pm »

Aha...  :) Dodam tylko, ze w takiej sytuacji, jaką opisałeś -  po uleczeniu - któryś wojownik musi wyjść z ukrycia pierwszą dostępną akcją (również analogicznie, jak po Tchórzostwie)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 579
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Doktor Diana
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 01, 2012, 06:43:43 pm »

Czy Diana, która jest w szwadronie, może uleczyć żołnierza, który jest na placówce?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5438
    • Zobacz profil
Odp: Doktor Diana
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 01, 2012, 07:01:51 pm »

Tak - nie ma znaczenia gdzie żołnierz się znajduje.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.