Październik 16, 2019, 12:22:06 pm

Autor Wątek: Skrytobójca  (Przeczytany 1218 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

biafra

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Skrytobójca
« dnia: Kwiecień 06, 2009, 10:54:18 am »

Pytanie moje dotyczy następujących kwestii spornych podczas ostanie gry zostały one wywołane
1. kolega zagrywa na mnie skrytobójce ale ups ja jestem legionistą ciemności co wtedy ??
- odrzuca karte jako źle zagraną (po prostu pozbywa się karty z ręki - pali ją)
- odrzuca kartę po zapłaceniu 8 pkt A
- płaci 8 A i wybiera nowy legalny cel dla karty
- cofa kartę na ręke
2. jest walka kolega rzuca skrytobójcę na walczącego  żołnierza zagłady
- walka się kończy

Proszę powiedzcie jak zastosować tą kartę
Zapisane

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Skrytobójca
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 06, 2009, 10:58:42 am »

Przede wszystkim zalecam skorzystania z opcji szukaj! Zdecydowanie większość tematów była już rozpatrywana.

1. Nie może go w ogóle zagrać.
2. Walka jest przerywana o ile było to robione do fazy przerywania walki, później walka trwa normalnie i jeżeli wojownik który padł ofiarą skrytobójcy przetrwał ją na końcu jest odrzucany.
Zapisane

biafra

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
Odp: Skrytobójca
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 06, 2009, 11:11:32 am »

szukałem wątku odnośnie skrytobójcy ale tylko w dziale karty i archiwum bractwa....

To że tej karty nie może zagrać to wiem tylko jeśli już kartę wyjął popełnił błąd zagywając na mnie to czy ona może mu wróci na ręke czy też jedna z pozostałych opcji.
Podobny przykład który miał miejsc w tej samej grze (oj to nie był dobry dzień dla graczy ale koło 1 w nocy myślenie jest spowolnione) kapłan demnogonisa poświęca 3 akcje i chce zamienić zołnierza zagłady gracza w wyznawze demnogonisa i tu zonk okazuje się że jest bohateem co wtedy 3 akcje przepradly czy wyznacza nowy legalny cel  czy też ma 3 akcje do dyspozycji ponownie ??
Zapisane

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Skrytobójca
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 06, 2009, 11:17:23 am »

To zależy w jakich warunkach jest prowadzona dana akcja. Jeżeli wszystko jest widoczne na stole to skoro nie można czegoś zrobic to najwyżej przeciwnik pochwali się że ma na ręce Skrytobójce. Karta wciąż zostanie na jego ręce!

Natomiast w sytuacji gdy wojownik jest ukryty (co czasami ma miejsce) i nie znamy jego tożsamości - nie wiemy czy jest w szwadronie/kohorcie jeżeli ryzykujemy działanie jest ono przerywane ale mimo to tracimy kartę/akcje itd
Zapisane