Styczeń 19, 2019, 07:56:45 am
Strony: [1] 2 3 ... 9   Do dołu

Autor Wątek: Transportowiec "Grabieżca"  (Przeczytany 15148 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jimmy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Transportowiec "Grabieżca"
« dnia: Kwiecień 24, 2009, 06:32:14 pm »

Parę pytań żeby się upewnić:

1. Po odrzuceniu Grabieżcy wojownik ginie ale mogę go uratować ucieczką?
2. Z Grabieżcy mogę atakować przeciwników na WW i S ale oni żeby mnie zranić muszą być wyposażeni w pojazd lub broń strzelecką, inaczej nic mi nie robią?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 24, 2009, 06:39:59 pm »

1. Tak.
2. Ponadto chyba muszą tej broni/pojazdu używać. Samo posiadanie raczej nie wystarczy.
Zapisane

Jimmy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 25, 2009, 06:26:43 am »

A jeśli broń jest do walki wręcz i strzelania to wciąż można wojowników w Grabieżcy atakować tylko na strzelanie?
Zapisane

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2002
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 25, 2009, 07:34:55 pm »

Można użyć broni do WW i S do walki strzeleckiej przeciw wojownikowi siedzącemu w grabieżcy. Można ich zranić tylko strzelecko.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 30, 2009, 01:21:15 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane

Jimmy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 28, 2009, 10:36:46 pm »

Czy miny i granaty działają na wojownika w Grabieżcy?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 28, 2009, 11:34:13 pm »

Mina powinna zadziałać ...o ile będziesz jednocześnie korzystał z Pojazdu ^^
Zapisane

Jimmy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 31, 2009, 12:54:43 pm »

A Sabotaż! rzucony na legion zadziała gdy:
- Grabieżca jest wystawiony i nie ma w nim żadnego wojownika
- w Grabieżcy jest wojownik
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 31, 2009, 01:22:56 pm »

Sabotaż nie działa na Ekwipunki dołączone do Obszaru. Co innego Gniew Algerotha - wtedy Grabieżca odpadnie nawet jak transportuje Wyznawców Algerotha.
Zapisane

panczen

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 31, 2009, 03:45:11 pm »

Dlaczego sabotaż nie działa jak w grabieżcy jest wojownik? Przecież siedzi w nim i korzysta z tego ekwipunku. Działają takie same zasady jak w zwykłym pojeździe czyli wyjście/wejście to akcja i jeżeli z niego wyjdzie to wtedy nie działa sabotaż a jeżeli korzysta to chyba normalne, że działa. Tak samo nie rozumiem jeżeli jakiś wojownik ma pojazd np. shinobi fukimure to nie może dostać niewinnej, bo nie może używać ekwipunku? Przecież karty dołączane do woja są odrzucane patrz pojazd!
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 31, 2009, 04:00:27 pm »

Dlaczego sabotaż nie działa jak w grabieżcy jest wojownik? Przecież siedzi w nim i korzysta z tego ekwipunku.
A czytałeś kartę Sabotażu? Wojownicy odrzucają posiadane karty Ekwipunku. Grabieżcy nie da się posiadać.

Tak samo nie rozumiem jeżeli jakiś wojownik ma pojazd np. shinobi fukimure to nie może dostać niewinnej, bo nie może używać ekwipunku? Przecież karty dołączane do woja są odrzucane patrz pojazd!
Yyy, Fukimura to akurat marny przykład. Bardziej Nekroczołg. Nie pamiętam czy coś ustalaliśmy w tej sprawie, ale ja gram zawsze tak, że Niewinna odrzuca wszystko.
Zapisane

panczen

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 31, 2009, 04:16:27 pm »

Jeżeli grabieżca leży w kohorcie i ktoś wsadzi do niego woja to można użyć złe zaopatrzenie czy tylko przy wystawieniu grabieżcy zadziała?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Online Online
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 31, 2009, 04:29:22 pm »

Złe Zaopatrzenie zawsze zagrywa się jako kontrę na zagranie karty Ekwipunku.
Zapisane

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 10, 2011, 10:57:19 pm »

Pytam kontrolnie czy można zagrać "Przeciwczołgowe pole minowe" na woja siedzącego w grabieżcy??
Zapisane
Non Serviam !

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2695
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 10, 2011, 11:01:31 pm »

Moim zdaniem nie.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5343
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 10, 2011, 11:33:07 pm »

Nie wiem... Czemu nie? W końcu mimo, że nie jest to jego karta to jednak używa... Z drugiej strony... ;) Możnaby się spierać. W sumie wojownicy, którzy 'may not use equipment' nadal mogą wleźć np do Grabieżcy czy Ważki i korzystać z dobrodziejstw, bo USE oznacza dołączone karty - tak jak z Hellblasterem. W pojeździe najczęściej may not use any other equipment, a jednak Hellblaster działa :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.
Strony: [1] 2 3 ... 9   Do góry