Sierpień 11, 2022, 05:09:31 am
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do dołu

Autor Wątek: Transportowiec "Grabieżca"  (Przeczytany 24181 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #105 dnia: Kwiecień 07, 2011, 08:37:19 pm »

Z Pancerzem też będzie mógł wejść?
Kto ma decydować kiedy ekwipunek ma być używany, a kiedy nie jeśli ekwipunek działa non stop?

Jesteście nie konsekwentni. Jeśli Wojownik nie może użyć Iluzji bo nie może sie ukrywać, to tak samo wojownik nie bedzie mógł wejść do Grabieżcy bo nie bedzie mógł używać ekwipunku który musi używać cały czas.

Poza tym na Grabieżcy nie jest napisane że ekwipunek nie działa tylko że nie można go używać. Istotna różnica.

Pomysł wziął sie stad że pancerza ponoć sie nie deklaruje. On działa cały czas. Nie wiem kto to ustalił ale tak gramy.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 07, 2011, 08:39:29 pm wysłana przez Muleq »
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #106 dnia: Kwiecień 07, 2011, 10:38:59 pm »

Ekwipunek działa non stop jeśli tak wynika z zapisu na nim - jeśli pisze, ze wojownik dostaje +4 do P i nic poza tym, to dostaje +4 do P i tyle - nie pisze, że w walce, nie pisze, że poza walką, czyli tak długo jak ma ekwipunek i go używa. Jeśli stanie się coś co powoduje, że nie będzie mógł używać to nie będzie mógł używać, ale nigdzie nie jest napisane, że wojownik nie może podjąć działań, które spowodują, że nie będzie używał czegoś czego teoretycznie używa cały czas.

A z niekonsekwencją to opowiadasz bzdury - to co mówisz jest kompletnie nielogiczne i bezsensowne. Czym różni się grabieżca od innych pojazdów typu Wdowa? Niczym - i co? jesli wojownik ma przenośną minę to nie może wejść do wdowy? Pokaż mi taki zapis w instrukcji.

I weź kurcze raz wyjasnij skąd bierzesz takie rzeczy:
Cytuj
Jeśli Wojownik nie może użyć Iluzji bo nie może sie ukrywać, to tak samo wojownik nie bedzie mógł wejść do Grabieżcy bo nie bedzie mógł używać ekwipunku który musi używać cały czas.

Używasz cały czas ale nie ma nakazu ciągłego używani... Jest za to nakaz ukrycia się. WTF?
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #107 dnia: Kwiecień 08, 2011, 03:41:49 pm »

Ależ oczywiście że wojownik z Mina może wejść do Grabieżcy czy Czarnej wdowy ale juz jej nie odpali bo nie może jej używać.
Czy Ty jesteś rzeczywiście tak tępy czy z premedytacją nie chcesz zrozumieć że chodzi mi wyłącznie o ekwipunki których działania sie nie deklaruje? Które działają permanetnie, non stop. Setny raz o tym pisze a Ty podajesz przykład Miny. OMFG że Cie zacytuję ;).

W kwestii pancerzy ponoć zostało ustalone że ich działania sie nie deklaruje. Nie wiem kto i kiedy to ustalał. To Ty jesteś "wszechwiedzące guru" wiec odpowiedź zostawiam Tobie.
Jeżeli okaże sie że jednak można decydować czy wojownik używa pancerza czy nie to oczywiście bedzie on mógł wejść do Grabieżcy, Wdowy itp.

Nakaz ciągłego używania występuje w ekwipunkach, których działania nie deklarujesz i tylko o takie przypadki mi chodzi.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #108 dnia: Kwiecień 08, 2011, 05:52:11 pm »

Kto jest tępy pozostawiam do oceny ogółu - wymyśliłeś jakąś totalną pierdołę i nie da się wytłumaczyć, że to co piszesz nie ma sensu - żadnego... Pozdrawiam i powodzenia na turniejach.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2804
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #109 dnia: Kwiecień 08, 2011, 07:16:34 pm »

No tak - nie deklarujesz chęci użycia, ale to nie znaczy, że ekwipunek MUSI zawsze działać - nie ma takiego nakazu nigdzie - jak leży przy woju to ten wojownik dostaje jakieś bonusy, czy tego chce czy nie, ale to nie zabrania wcale działania, które ten ekwipunek wyłączy (np wejście do Grabieżcy) - nie ma zasady mówiącej o tym, że pancerz "musi działać zawsze, a działania powodujące jego wyłączenie są nielegalne" czy czegoś w tym stylu - pancerza / noktowizora owszem nie deklarujesz (faktycznie gdzieś to ustaliliśmy), ale to nie znaczy, że nie możesz poprzez inne karty wyłączyć jego działania.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #110 dnia: Kwiecień 08, 2011, 07:35:42 pm »

Skoqu dla Ciebie zapis "nie może używać" jest równoznaczny z zapisem "nie działa". Uważam to za nieuprawnione uproszczenie.
Gdyby na Grabiezcy był zapis ekwipunki w nim nie działaja to rzeczywiscie nie było by problemu. Niestety zapis jest "nie może używac" i wg mnie konsekwencje tego sa takie jak pisałem wczesniej.

Widze jednak że Was nie przekonam wiec pozostaje mi zostać przy swoim zdaniu i grac po Waszemu ;)
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #111 dnia: Kwiecień 08, 2011, 11:45:48 pm »

I tak pozostaje Ci grać po naszemu bo po naszemu znaczy po myśli wszystkich użytkowników poza Tobą - Twoja wyjątkowa logika jakoś nie przejawia się w wypowiedziach kogokolwiek innego, więc wyciągnij wnioski.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2804
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #112 dnia: Kwiecień 09, 2011, 12:40:04 am »

Muleq, a Ty robisz z igły widły  ;) Mam Noktowizor - korzystam, wchodzę do Grabieżcy nie mogę korzystać - więc nie korzystam, ale nie dlatego, że sobie zadeklarowałem (bo tu dowolności nie ma), ale z powodu działania innych kart - takie to trudne?
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #113 dnia: Kwiecień 09, 2011, 07:44:00 am »

A co w przypadku Pancernej i Wdowy. Na obu kartach jest zapis o zakazie używania innych ekwipunków. Który zakaz jest silniejszy?

Wiem o przynajmniej kilku przypadkach, w których Forumowicze nie zgadzają się z Twoim zdaniem ( niekoniecznie popierają moje stanowisko choć czasami tez tak bywa ) ale nie chcą tego głośno napisać. Nie wnikam czemu tego nie robią. Natomiast ja nie mam wewnętrznych problemów żeby napisać że się z Tobą nie zgadzam i to jest powód dla którego dyskusje na Forum sprowadzają sie głownie do naszych niekoniecznie przyjemnych dla oka dialogów. Uwierz mi że Twój dyktat "jedynie słusznej racji" nie tylko mnie irytuje.   
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2804
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #114 dnia: Kwiecień 09, 2011, 04:16:48 pm »

No i doszedłeś do przypadku, któy najbardziej mnie interesuje  ;) Jak się ma Pancerna do Wdowy... Na pewno mając Pancerną można dać Wdowę i powiedzieć, że wojownik jest na zewnątrz pojazdu, ale odwrotnie  - najpierw Wdowa, potem Pancerna - tu mam wątpliwości - oba ekwipunki zabraniają używać innych - czyli co? Nie można dać PAncernej? Czy można wyposażać w ekwipunek mając już jeden, który zabrania używać innych? Chyba tak, ale co Wy tym sądzicie? (odróżnijmy to od wejścia do Grabieżcy - tu pytanie o możliwość wyposażenia)

EDIT - Wojownicy z "may never use" też tak działają - więc jednak nie - ;)
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2011, 01:02:47 am wysłana przez Skoq »
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #115 dnia: Kwiecień 09, 2011, 04:40:01 pm »

Widze że Skoq proponujesz kolejna wresję zapisu "nie może używać" ;). Najpierw było "nie może używać" = "nie dziala" a teraz "nie może używać" = nie można/można wyposażyć"
A może jednak lepiej by było trzymac sie literalnie zapisu "nie można używac"? I po problemie. Specjalnie dałem przykład Pancernej i Wdowy bo Wasza wczesniejsza interpretacja prowadzi do absurdu w tym przypadku.  W mojej wersji nie było by problemu.   
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2804
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #116 dnia: Kwiecień 09, 2011, 04:51:54 pm »

Nieprawda, że pisałem nie może używać= nie działa (czytaj obiektywnie, a nie pod kątem swoich przemyśleń) , trzymanie się literalnie też nic nie wyjaśnia....
Na Eradicatorze jest "may never use" - i co dasz mu granat? Nie.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #117 dnia: Kwiecień 09, 2011, 06:52:42 pm »

"Na Eradicatorze jest "may never use" - i co dasz mu granat? Nie."

No właśnie. To dlaczego chcesz dać wojownikowi ekwipunek skoro nie może używać żadnych?
Na Eradicatorze wydaje Ci to oczywiste ( mnie też ) a w innym przypadku już nie?
Gdzie jest różnica?
Czy wojownikowi w Grabieżcy można dać jakiś ekwipunek? Zgodnie z tym co napisałeś na Eradicatorze to nie. To dlaczego nie można dać ekwipunku ale można wejść z ekwipunkiem?

Absurdy sie mnożą ;).   
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #118 dnia: Kwiecień 09, 2011, 10:50:07 pm »

Muleq - twoje rewelacyjne intepretacje prowadzą do tego, że nie można zagrać Amnezji na wojownika, który ma jakieś permanentny wpływ na grę więc weź wyluzuj i skończ się ośmieszać.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2804
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #119 dnia: Kwiecień 10, 2011, 12:58:19 am »

No nie można dać, ale wejść można - tak właśnie jest i to nie jest error. A Eradicator rozwiał moje wątpliwości - Gościowi z Wdową nie dasz Pancernej, chyba, że wojownik jest "na zewnątrz", gościowi z Pancerną nie dasz Wdowy. Jak masz Wdowę, ale jesteś "na zewnątrz", to możesz dawać inne ekwipunki, ale jak wejdziesz do Wdowy, to już ich nie wykorzystasz - tak jak z Grabieżcą - brak możliwości wyposażenia, nie jest równoznaczny z brakiem możlwiości wejścia do Wdowy/Grabieżcy z ekwipunkiem. Jak masz Noktowizor, to on normalnie daje 2 do S - jak dasz potem PAncerną/Wdowę "wewnątrz", to już noktowizora nie wykorzystasz, ALE jak masz Pancerną, to Noktowizora już nie dołożysz (tak jak nie dasz go Eradicatorowi). Ja tu absurdów nie widzę.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 10, 2011, 01:09:28 am wysłana przez Skoq »
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D
Strony: 1 ... 6 7 [8] 9   Do góry