Kwiecień 18, 2021, 07:25:44 am
Strony: 1 ... 7 8 [9]   Do dołu

Autor Wątek: Transportowiec "Grabieżca"  (Przeczytany 20683 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #120 dnia: Kwiecień 10, 2011, 09:19:41 am »

Zapis na Eradicatorze jest identyczny z zapisami na Grabieżcy, Wdowie i Pancernej. W każdym przypadku oznacza że wojownik nie może używać ekwipunku.

W przypadku Eradicatora skutkuje to tym że w ogóle nie dokładamy ekwipunków.

W przypadku Wdowy/Grabieżcy/Pancernej uznajemy że możemy dołożyć ale nie bedzie on działał.

Dlaczego?

Ps.1
Absurd był gdy napisałeś że można dołożyć Pancerną. Po edicie jest ok ;).
Ps.2 
O interpretacjach Amnezji to bym raczej na Twoim miejscu Pretor nie pisał ;). Jesteś chyba jedyny który uważa że Odporność jest ograniczeniem ;).
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2787
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #121 dnia: Kwiecień 10, 2011, 11:31:07 am »

No nie tak napisałem - nie możesz dołożyć w przypadku Wdowy(jak jesteś "wewnątrz")/Grabieżcy/Pancernej - przeczytaj jeszcze raz ostatnie zdanie z mojego poprzedniego postu:

"Jak masz Noktowizor, to on normalnie daje 2 do S - jak dasz potem PAncerną/Wdowę "wewnątrz", to już noktowizora nie wykorzystasz, ALE jak masz Pancerną, to Noktowizora już nie dołożysz (tak jak nie dasz go Eradicatorowi). "

Jest tak dlatego, że Noktowizor nie zabrania używać innego ekwipunku - więc nie ma powodu, żeby nie dołożyć Pancernej (zapis na niej będzie istotny po dołożeniu) - i nie ma zasady, że po dołożeniu Pancernej inne ekwipunki, których używać nie można spadają, więc Noktowizor zostanie, ale "nie będzie działał" (niech Ci będzie ;) )
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #122 dnia: Kwiecień 10, 2011, 12:12:15 pm »

No to powoli dochodzimy do konsensusu ;). .

1. Nie można dołożyć ekwipunków wojownikowi w Grabieżcy/Wdowie/Pancernej.

2. Można wejsć do Grabieżcy/Wdowy z ekwipunkiem chyba że napisane jest na nim że nie mozna uzywac innych ekwipunków ( np. Pancerna )

3. Ekwipunki dołączone do wojownika nie działaja w Grabieżcy/Wdowie poza Niewinna sztuczka/Inwigilatorem itp.

Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2787
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #123 dnia: Kwiecień 10, 2011, 12:56:23 pm »

Powoli ale zawsze "do przodu":
Ad. 1 Można we Wdowie pod warunkiem, że wojownik jest "na zewnątrz",

Ad. 2 Tak,

Ad. 3 Tak.

Koniec tematu?  ;D
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

madrav

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #124 dnia: Maj 07, 2014, 09:54:37 pm »

Czy gostek w Grabieżcy lub Ważce dostaje bonus z triangulatora?
Zapisane
Wyznawca Ilian.
Ci mizernej postury słudzy mają pokręcone, zdeformowane ciała i bezustannie bełkocą.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #125 dnia: Maj 07, 2014, 10:18:55 pm »

Tak. Nie możesz korzystać z innych kaft dołączonych do wojownika. Karty działające po dołączeniu do szwadronu/kohorty nadal działają.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Jimmy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #126 dnia: Czerwiec 23, 2016, 07:29:57 pm »

Czy do "Grabieżcy" mogę dołączyć Hellblaster?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #127 dnia: Czerwiec 23, 2016, 10:47:02 pm »

Nie. Grabieżca nie jest własnością żadnego legionisty, jest dodawany do kohorty. Hellblastera dodajesz do pojzadu konkretnego legionisty.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Jimmy

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #128 dnia: Lipiec 10, 2016, 11:21:44 am »

Czy Granat Przeciwpiechotny zrani wojownika w "Grabieżcy"?
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #129 dnia: Lipiec 10, 2016, 07:24:54 pm »

Nie.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

PhilDiamond

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #130 dnia: Grudzień 29, 2020, 05:30:05 pm »

Powoli ale zawsze "do przodu":
Ad. 1 Można we Wdowie pod warunkiem, że wojownik jest "na zewnątrz"

Dlaczego musi być na zewnątrz, zapis mówi, że nie może używać innych ekwipunków, a nie ich otrzymywać, dlaczego wojownik nie miałby pobrać ekwipunku który po prostu nie działa w czasie gdy wojownik jest w pojeździe? Za wyjątkiem pancernej skorupy oczywiście.
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 613
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #131 dnia: Grudzień 29, 2020, 11:28:50 pm »

Właśnie, dlaczego musi być na zewnątrz?

Przeczytałem poprzednie wpisy w tym wątku (a wymagało to determinacji: dziewięć stron, wycieczki Mulqa do Preta i Preta do Mulqa :) Kiedy zaczął się ten konflikt?) i cały czas się zastanawiam, dlaczego nie można dawać ekwipunku wojownikom, którzy nie mogą go używać. Skąd wzięła się ta zasada? Nie widzę problemu w tym, żeby Robot Zabójca albo legionista noszący skorupę dostawali sprzęt, którego nie będą mogli użyć - czy to w danym momencie, czy w ogóle. MIEĆ i UŻYWAĆ to nie to samo. Robot, Trevor Bartholomew mogą MIEĆ, nie mogą UŻYWAĆ, Biogigant nie może nawet MIEĆ.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2787
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #132 dnia: Styczeń 14, 2021, 12:06:19 am »

Dawno temu ustaliliśmy przy dyskusjach o ekwipunkach że traktujemy "use"  jak możliwość dodania ekwipunku w ogóle - w toku różnych dziwnych przypadków stwierdziliśmy, że takie podejście będzie mniej problematyczne niż kombinowanie z have i use - np wojownik który "may never use" mógłby w innym przypadku dostać pancerz, którego w zasadzie nie da się nie używać, Mógłby dostać Niewinną - i co wtedy? działa / nie działa? Używa czy tylko ma bez efektu? i pewnie trochę innych przypadków by się znalazło. Pretorianstalker gdzieś na początku wątku o Grabieżcy o tym ustaleniu wspomina zdaje się. Także założenie "dla higieny psychicznej", coby nam się gracze nie pobili na forum... ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 14, 2021, 12:09:04 am wysłana przez Skoq »
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D
Strony: 1 ... 7 8 [9]   Do góry