Lipiec 18, 2019, 02:55:10 pm
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Do dołu

Autor Wątek: Transportowiec "Grabieżca"  (Przeczytany 16706 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 371
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 28, 2011, 12:54:48 pm »

Jezeli mam wojownika legionu ktory ma niewinna sztuczke i dołacze go do grabieżcy czy:

1 - niewinna dalej działa i wojownik nie bedzie mógł  otrzymywac innych kart

2 - niewinna niedziała i wojownik  bedzie mógł  otrzymywac inne karty (np mroczna harmonie a gdy zejdzie z grabiezcy to te karty spadają)
Zapisane

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 28, 2011, 01:38:22 pm »

Nie będzie mógł wejść do transportowca, tak samo nie będzie mógł dostać niewinnej sztuczki jak już w "Grabieżcy" będzie.
Zapisane
Non Serviam !

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 28, 2011, 03:44:57 pm »

1. Grabieżca nie jest dołączany do wojownika, więc z Niewinną sztuczką nie ma problemu i to jest problem ;)

2. Nie pamiętam jak to z tym korzytsaniem ustalaliśmy - np Niewinna vs Pojazd - zdaje sie, że pojazdy mimo wszystko spadały, ale Grabieżca spaść nie może i tu zaczynają się schody :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 28, 2011, 03:56:53 pm »

Zapis na transportowcu mówi że wojownicy nie mogą używać ekwipunku. Czyli mogę z takim nazgarothem wejść do czołgu??
Zapisane
Non Serviam !

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 28, 2011, 04:20:03 pm »

Wejść możesz - każdy praktycznie pojazd ma taki zapis. Nie możesz korzytsać z tego ekwipunku w momencie kiedy korzystasz z pojazdu czyli nie możesz jednocześnie korzystać z bonusów obydwóch kart, ale możesz spokojnie w pojeździe trzymać wojownika, który ma 5 broni strzeleckich, 3 bronie do walki wręcz, granat, minę itp - nie ma ograniczeń.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2145
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 28, 2011, 04:40:00 pm »

Wojownik przebywający w Grabiezcy nie może uzywać kart ekwipunku. W jaki sposób w takim razie może wejść do Grabieżcy skoro korzysta/używa  Niewinnej Sztuczki? Wchodzac do Grabieży doprowadzimy do erroru.
Zapisane
Konfederacja - 4,55% - a jednak naprzód!! :)

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 28, 2011, 08:41:26 pm »

Z koro wałkujemy temat to kolejne pytanie.

Czy usuwając z gry władcę cieni da się zabić "czołgistę" ??
Znając życie pewnie nie, ale pytam bo jest to jakby nie patrzeć szczególna akcja ataku.
Zapisane
Non Serviam !

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 371
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 28, 2011, 09:33:45 pm »

Nie da się zabic. Bo on może zostać zraniony tylko przez kogos kto korzysta z broni strzeleckich i pojazdów i w żaden inny sposób. Nawet gdyby kozystał z takich ekwipunków to przy jego anihilacji nie sa on brane pod uwage. 

Jeżeli wg Ciebie Muleq nie mógł by wejść na grabieżce z niewinna sztuczka to również nie mógł by wejść z każdym innym ekwipunkiem który by posiadał (pomijając pojazd) bo był by to "error".

Może wejść na grabieżce bo on nie jest do wojownika dołączony tylko na odwrót i nie ma erroru (tak samo jest z Biogigantem który może wejsc na grabieżce) i wtedy jest pytanie które zadałem wyżej :

Jezeli mam wojownika legionu ktory ma niewinna sztuczke i dołacze go do grabieżcy czy:

1 - niewinna dalej działa i wojownik nie bedzie mógł  otrzymywac innych kart

2 - niewinna niedziała i wojownik  bedzie mógł  otrzymywac inne karty (np mroczna harmonie a gdy zejdzie z grabiezcy to te karty spadają)

Wiadomo jest że jezeli posiadałby bron to by nie działała. A niewinna jest troche inna karta ekwipunku. Ja jestem za tym ze niewinna nie dziala i moze miec inne karty dołaczane a jak zejdzie z grabiezcy to one spadają

Możemy ewentualnie zrobic sondę i głosować na 1 lub 2
Zapisane

Ris

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 45
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 28, 2011, 09:39:42 pm »

Zastanawiam się, Niewinna sztuczka jest 'używana cały czas' bo blokuje dolaczanie jakichkolwiek kart, dlatego nie widze powodu dla którego miałaby nagle nie działac jak sie wejdzie do grabieżcy.
Zapisane
~Młody  ; d

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2145
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 28, 2011, 10:06:23 pm »

Dlatego właśnie uważam że nie można wejśc do Grabieżcy. Permanentne działanie Sztuczki uniemożliwia korzystanie z Grabiezcy. Broń deklarujesz czy używa czy nie. Pancerz masz na stałe wiec nie wejdziesz. Generalnie uważam że każdy ekwipunek, którego działania nie deklarujesz uniemożliwia wejście do Grabieżcy.
Zapisane
Konfederacja - 4,55% - a jednak naprzód!! :)

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 28, 2011, 10:54:20 pm »

Hmm ja chyba byłbym za tym że do Grabieżcy z pancerną skorupą / sztuczką wejść można (czyli można z niego skorzystać tak jak np z triangulatorów), ale przebywanie w nim wyłącza ekwipunki posiadane  przez wojownika do momentu wyjścia (może to jasno nie wynika ale pasuje chociaż do teorii "schowania się w pojeździe"  ;) ). Ofkors to luźna propozycja raczej niż jakieś dokładne wyjaśnienie... No chyba że ktoś wymyśli coś konkretnego z zasad rodem, to ofkors nie będę się upierał...  ;)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2145
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 28, 2011, 11:02:02 pm »

Wasza teoria jest możliwa tylko przy założeniu że wojownik nie używa Sztuczki albo Pancernej. Jeżeli używa to nie może wejśc do Grebiezcy bo złamie zasadę na Grabieżcy. A jeżeli nie używa Sztuczki lub Pancernej to nie można tych ekwipunków usunąć np Uszkodzeniem itp. 
Zapisane
Konfederacja - 4,55% - a jednak naprzód!! :)

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2762
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 28, 2011, 11:17:53 pm »

Albo może rozważmy to tak:
1. Zakładamy, że wojownik, który "may not use equipment" sam z siebie lub przez Pancerną Skorupę / Niewinną Sztuczkę / Nekroczołg może skorzystać z ekwipunku, który nie jest do niego bezpośrednio dołączony (Triangulator, Hellblaster przy Nekroczołgu, czy właśnie Grabieżca)
2. Różnica w rozpatrywaniu Grabieżcy bierze się stąd, że oto nie dołączony bezpośrednio ekwipunek zabrania używać innych, dołączonych bezpośrednio ekwipunków do wojownika, które czasem (jak Sztuczka czy Pancerna Skorupa) nie są deklarowane tylko działąją cały czas na wojownika, który je nosi - więc:
jeśli ekwipunki deklarowane podczas przebywania w Grabieżcy nie mogą działać, to tak samo ekwipunki niedeklarowane nie powinny działać - zadziałają, jak wojownik wyjdzie z Grabieżcy, tak samo jak ekwipunek deklarowany - nie ma powodu chyba, żeby to rozróżniać / komplikować,
3. Jak wojownik jest już w Grabieżcy to już na niego Sztuczki nie zagramy, bo nie może on używać innych ekwipunków dołączonych bezpośrednio do niego z powodu zapisu na Grabieżcy - zauważmy, że odwrotna sytuacja nie ma miejsca ze względu na założenie z punktu pierwszego.
4. Pamiętajmy również, że akcja "wejście do Grabieżcy" nie jest akcją "wyposażenia wojownika w ekwipunek", więc wejście z Pancerną Skorupą do Grabieżcy to w zasadzie nie jest żaden error - tak samo jak wejście z Kosą Semai - nie ma powodu, żeby ekwipunki te spadły, ale działać nie będą, dopóki wojownik przebywa w Grabieżcy i nieważne jest, czy się je deklaruje, czy nie. Dodatkowo zapis na Sztuczce i Pancernej Skorupie o tym, że nie można w nich używać innych ekwipunków (w Sztuczce to niczego dołączonego) nie dotyczy Grabieżcy, bo on nie jest dołączony do wojownika, tylko wojownik w pewnym sensie do niego. Co Wy na to?

A wyobraźcie sobie takie coś - wojownik X walczy z innym i deklaruje użycie Kosy Semai - po chwili przeciwnik modyfikuje swoje S tak , by go zabić - gracz kontrolujący X rzuca Inspirację i chowa się w Grabieżcy by mieć wyższe P - i co? nie może, bo zadeklarował broń i ona w fazie modyfikacji działa cały czas? Myślę, że może, ale broń już nie działa właśnie bo się schował w Grabieżcy.

A by the way - Muleq, gdyby "deklarowalność" ( a raczej jej brak) zabraniała wchodzić do Grabieżcy, to wojownik nie mógłby do Grabieżcy wejść posiadając.......Noktowizor...  ;D
« Ostatnia zmiana: Marzec 01, 2011, 12:05:26 am wysłana przez Skoq »
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2145
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 01, 2011, 07:16:52 am »

"jeśli ekwipunki deklarowane podczas przebywania w Grabieżcy nie mogą działać, to tak samo ekwipunki niedeklarowane nie powinny działać" - To zdanie jest nie logiczne. Ekwipunki deklarowane w Grabieżcy nie działają nie z powodu Grabiezcy tylko z powodu deklaracji że nie działają. Przy niedeklarowanych ich działanie jest permanentne co uniemożliwia wejście do Grabieżcy. Grabieżca nie ma zdolności wyłączania efektu ekwipunku! Nie wiem skąd Wam przyszło to do głowy? Z jakiego zapisu ma to niby wynikać? On uniemożliwia jedynie korzystanie z ekwipunku. A jeżeli ekwipunek jest używany obojętnie w jaki sposób to aby nie złamac tej zasady nie można wejść do Grabieżcy. Tak samo będąc w Grabieżcy nie można zadeklarowac użycia ekwipunku.

Przykład z Noktowizorem wcale mnie nie śmieszy. Co w tym dziwnego że używając Noktowizora nie mozna wejść do Grabieżcy? Tylko prosze bez odnośników do realnych sytuacji. Mówimy o mechanice gry a nie prawdziwej wojnie. 
Z przykładem z Kosa sie nie zgadzam. Używanie ekwipunku uniemożliwia wejście do Grabieżcy.
A przykład Wybrańca z Biogigantem jest chybiony ;). Ustaliliśmy że Biogigant nie może korzystać tylko z ekwipunków dołączanych do niego.
Natomiast po przemyśleniu i doczytaniu karty wycofuje się ze zdanie że nie bedzie mozna zagrać Uszkodzenia.
Zapisane
Konfederacja - 4,55% - a jednak naprzód!! :)

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 371
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 01, 2011, 09:13:08 am »

Zgadzam sie w 100% ze Skoqiem. Jeżeli wojownik nie mogł by korzystać z Grabieżcy to jakikolwiek wojownik posiadajacy ekwipunek na krorym pisze ze nie moze kozystac z innego - nie mogł by tego zrobic (miec dołaczony drugi). To po co istnieje karta Luk ewakuacyjny - po to aby wojownik wyszedł z pojazdu i zaczał korzystac z innego ekwipunku ktory posiada. "My" ustalilismy tak ze wojownik nie musi poswiecac akcji na wyjscie lub wejscie do pojazdu a co za tym idzie moze miec jednoczesnie dolaczony pojazd i inny ekwipunek z ktorego w tym momencie nie moze uzywac. Jezeli tak nie bedzie to kazdy wojownik ktory ma pojazd bedzie korzystal z Luku ewakuacyjnego i bedzie po "krzyku" ;)   
Zapisane
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9   Do góry