Listopad 26, 2022, 01:12:11 pm
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Do dołu

Autor Wątek: Transportowiec "Grabieżca"  (Przeczytany 24782 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 01, 2011, 10:27:58 am »

Po pierwsze Luku ewakuacyjnego w Grabieżcy nie użyjesz bo to nie jest pojazd którego wojownik używa. A po drugie z tego co mi wiadomo to gramy zgodnie z zasadą że wejście i wyjście z pojazdu kosztuje 1 akcje.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 01, 2011, 12:32:22 pm »

Wiem ze do grabieżcy sie nie dołaczy Luku ewakuacyjnego. Ale chodzi mi o przeniesienie "twojego rozumowania" ze jak mam inny pojazd (nie grabiezce) ktorego uzywa moj wojownik to wg Ciebie nie moze on miec dołaczonych innych kart ekwipunku (bron) bo byl by wtedy error, a jezeli mial by Luk ewakuacyjny to co wtedy
- moze zejsc z pojazdu i miec inny ekwipunek ?
- czy jak zejdzie z pojazdu to dalej nie moge mu nic dolozyc - bo jezeli mu doloze np bron  a on wejdzie na pojazd i wtedy co? wg Ciebie error

To jezeli nie moge wejsc na grabiezce bo mam ekwipunek to tak samo nie moge miec np czarnej wdowy  i innego ekwipunku jednoczesnie bo to bedzie error

Do tej pory jak pamietam to mozna było miec pojazd i bron jednoczesnie i powiedziec czego sie uzywa a jezeli tak to rownierz moge wejsc na grabiezce z innym ekwipunkiem (rowniez z niewinna)
Zapisane

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 01, 2011, 06:45:38 pm »

Wszystko zależy od pojazdu. Są pojazdy na których jest zapis że nie można używać innych broni np. Fukimura a są takie jak Wdowa że nie można używac innego ekwipunku. Broń deklarujesz. Czyli tak jak napisał Pretor w Fukimurze np możesz siedzieć z 10 karabinami ale ich nie używasz. Korzystając z Luku i wychodząc z Fukimury oczywiście możesz użyc tych broni. Ale żeby wejść z powrotem musisz zadeklarować że ich nie używasz. Z bonią jest łatwiej bo deklaracja nie wymaga akcji ;).

Na Wdowie jest identyczny zapis jak na Grabieżcy wiec jeśli wojownik skorzysta z Luku i dołożysz mu ekwipunek z którego bedzie korzystał to na Wdowę już nie wróci.

"Do tej pory jak pamietam to mozna było miec pojazd i bron jednoczesnie i powiedziec czego sie uzywa" - dokładnie tak tyle że w przypadku Sztuczki i innych ekwipunków których działania nie deklarujesz nie mówisz że ich używasz bo ich działanie jest permanentne co uniemożliwia Ci wejście do Wdowy, Grabieżcy itp.

Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 01, 2011, 09:02:53 pm »

No ok, teraz się zgodze z Toba ponieważ jest ta zasada "niedeklarowanego ekwipunku" którego cały czas uzywasz. Dziwne ale prawdziwe  w tej Grze. Wiem ze to zaden pretekst bo to jest gra a nie rzeczywistość. Bo gdyby patrzeć realnie to żołnierz który ma na wyposażeniu noktowizor nie zawsze go używa, ("niby pozostaje jego efekt z ktorego cały czas korzysta" - choc nie biega w nim 24 na dobe ;D) pomijając ekwipunek jak Pancerz, Pojazd i  inny z których samo przez się rozumie ze z niego korzysta gdy go posiada.
Inny przykład: Przenosna mina ktora masz ale nie uzywasz - tylko podczas walki - i pytanie czy majac mine moge wejsc na grabieżce?
1- Czy majac Psychoskaner (którego tez uzywam podczas walki) moge wejsc na grabieżce?
2 - Czy majac Dopalacz (którego tez uzywam podczas walki) moge wejsc na grabieżce?
3 - Czy majac Bombe dymna (której tez uzywam podczas walki) moge wejsc na grabieżce?
4 - Czy majac Komputer taktyczny (którego tez uzywam podczas walki) moge wejsc na grabieżce?
Majac te wymienione ekwipunki to wojownik je posiada ale ich nie uzywa "zawsze" (tylko podczas walki)

Zapis "may not use..."(jak na grabieżcy) to nie to samo co "may never have..." (jak na Biogigancie)

Zapisane

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 02, 2011, 06:41:17 am »

Zasada jest prosta. Wojownik może posiadać ekwipunek ale nie może go używać. Więc jeśli np bedzie miał Mine itp. to i tak nie bedzie jej mógł użyć w walce.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 02, 2011, 01:57:08 pm »

Nie kumam za bardzo co tutaj się dzieje i niespecjalnie mam obecnie czas żeby to analizować, ale chciałbym jedną rzecz wyjaśnić - niezaleznie od tego jak dużo masz kart ekwipunku i jaki to rodzaj kart ekwipunku (broń or whatever - ale nie drugo pojazd) to spokojnie możesz wchodzić i wychodzić z dowolnego pojazdu i używać tych kart w pojazdach, na których nie ma słowa o tym, że innego ekwipunku używac nie można - jak np Autogyro.A w przypadku np Czarnej wdowy - możesz wejść do środka z dowolną ilością broni, min, granatów, zestawów pierwszej pomocy, ale tak długo jak będziesz wewnątrz nie skorzystasz z nich.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2806
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 02, 2011, 03:43:21 pm »

Mulqowi chodzi raczej o to, czy W Pancernej Skorupie można wejść do Grabieżcy, lub czy z Niewinną Sztuczką - jak dla mnie nie ma problemu i wejdziesz, tyle, że Skorupa i Sztuczka wewnątrz Grabieżcy nie działają.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 02, 2011, 04:44:04 pm »

W kwestii która poruszył Pretor sporu nie ma.
Skoqu wytłumacz mi jaki zapis na Grabiezcy powoduje że ekwipunki w nim nie działają?
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2806
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 02, 2011, 08:33:19 pm »

Ten mówiący, że nie można korzystać z innych (niezależnie czy je deklarujesz czy nie). Wchodzisz w Skorupie = przestajesz korzystać ze Skorupy itd. 
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2011, 08:37:11 pm wysłana przez Skoq »
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 02, 2011, 09:36:19 pm »

Ten mówiący, że nie można korzystać z innych (niezależnie czy je deklarujesz czy nie). Wchodzisz w Skorupie = przestajesz korzystać ze Skorupy itd. 

No i o to mi cały czas chodzi. Nie ma czegos takiego ze jak uzywam pancernej to juz nie moge do wojownika dołaczyc innego ekwipunku. I dla mnie to jest zrozumiale ze niewazne jaki masz ekwipunek (poza pojazdem) moge wejsc na grabiezce i z niego nie korzystam wtedy, tak samo jak wejde z niewinna i ona wtedy nie dziala - czyli moglbym dolaczyc mroczna harmonie itp a jak zejde z grabiezcy to one automatycznie spadaja
Zapisane

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 02, 2011, 10:58:20 pm »

No ale przecież sa ekwipunki z któych nie możesz nie korzystać. Skoro je masz tzn. że z nich korzystasz, np. Sztuczka itp. Grabieżca nie wyłącza działania ekwipunku tylko powoduje że nie możesz go używac. A skoro nie możesz używac ekwipunku który działa permanentnie tzn. że nie możesz wejśc do Grabieżcy. Zakaz używania nie jest równoznaczny z brakiem działania. 
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Ris

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 40
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 02, 2011, 11:18:53 pm »

Zgodze się z Mulqiem,

Nie możesz nie używać karty, nad którą nie masz kontroli a która działa permanentnie (tak, chodzi mi Niewinna).
To wszystko powinno blokowac wejscie na grzbieżce.
Zapisane
~Młody  ; d

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2070
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 03, 2011, 09:23:10 am »

... bo USE oznacza dołączone karty - tak jak z Hellblasterem.

A skoro grabieżcy się nie USE (bo jest dołączony do kohorty a nie do wojownika) to znaczy że można do niego wleźć z kartami ekwipunku z tym że nie można w nim USE i muszą zostać wyłączone bo taki jest szczegółowy zapis na grabieżcy. Ten szczegółowy zapis na grabieżcy dotyczy wg mnie wszystkich kart ekwipunku.
Zapisane

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 03, 2011, 11:48:56 am »

Ale jakie znaczenie ma czy używasz Grabiezcy czy nie? Zapis jest taki że przebywając w nim nie możesz USE żadnych ekwipunków. Jakim cudem możesz wejść skoro masz ekwipunek który musisz USE cały czas?

Może przykład z życia wzięty Wam pomoże to zrozumiec.
Masz zegarek którego nie możesz wyłączyć i nie możesz zdjąć z ręki. Działa non stop. Chcesz wsiąść na pokład samolotu ale jest zakaz wchodzenia z zegarkami/ używania zegarków. Czy jak wejdziesz na pokład to zegarek nagle przestanie działać? Nie. Po prostu nie wpuszczą Cie na pokład samolotu ;). Ewentualnie wyrzucą Cie z pokładu i jeszcze będziesz musiał zapłacić grzywnę jak jeden były poseł z Krakowa co go Niemcy bili :D
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2011, 12:10:11 pm wysłana przez Muleq »
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 615
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 03, 2011, 12:29:20 pm »

Moim zdaniem Sztuczka to wyjątek potwierdzający regułę, która brzmi: w Grabieżcy nie wolno używać ekwipunku.
Używając całkiem dobrego przykładu Mulqa: zwykły obywatel w zegarku nie wejdzie na pokład samolotu,
ale już taki prezydent - owszem. Wyjątek, który potwierdza regułę. A poza tym ludek Niewinnej nie używa,
ma ją tylko dołączoną, jak kulę u nogi, i bycie w Grabieżcy wcale jej nie wyłącza. Moim zdaniem.
(Wiem, wiem: mechanika gry.)

Poczytałem posty, przemyślałem przykład z pancerzem i zmieniłem zdanie: do Grabieżcy można wejść z ekwipunkiem,
ale w środku przestaje on działać. Paskudna Sztuczka też. To co, głosowanie? Inaczej tego chyba nie rozwiążemy.
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2011, 12:03:36 pm wysłana przez Nekro »
Zapisane
Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9   Do góry