Listopad 26, 2022, 01:53:35 pm
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do dołu

Autor Wątek: Transportowiec "Grabieżca"  (Przeczytany 24787 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

date

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 233
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 03, 2011, 01:00:01 pm »

wejsc na poklad samolotu w zegarku ? chyba predzej w zegarze i fakt...tylko bredzislaw puscilby takiego bączka ;-)

w taki razie do wyjatkow dodajmy jeszcze iwigilatora,

Ja bym obstawial przy wersji ze z niewinna moze wchodzi/wychodzic do/z grabiezcy a niezaleznie od tego gdzie dostanie niewnna traci inne dolaczone do niego(wojownika) karty
Zapisane

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 03, 2011, 01:41:23 pm »

Jaka jest roznica czy na grabiezce wejde majac pancerna skorupe czy niewinna. Nie ma takiego ekwipunku ktorego musze caly czas uzywac i nie moge miec zadnego innego.
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 615
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #62 dnia: Marzec 03, 2011, 01:56:58 pm »

Jeśli legionista, który siedzi w Grabieżcy, dostanie Niewinną Suczkę, to pomimo tego, że ma ją dołączoną, ona nie działa, tak?
I jeśli tenże legionista ma karty harmonii/specjalne, one zostają mimo Niewinnej, zgadza się?
Zapisane

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #63 dnia: Marzec 03, 2011, 03:19:31 pm »

Zanim zaczniemy głosowac proponowałbym najpierw udowodnić błąd w toku mojego rozumowania. Jakim cudem można dołączyć Niewinną sztuczkę do wojownika w Grabieżcy skoro wojownicy w Grabieżcy nie mogą używać ekwipunku a Sztuczka jest ekwipunkiem który MUSI być używany? Nie możesz sobie ustalić że raz Sztuczka działa a raz nie. Ona działa i już. 

W jaki sposób zakaz używania przedmiotu może spowodować że przestaje on dzialać? Ludzie! Przeciez to jest totalna bzdura.   

Staram sie trzymać zapisu na Grabieżcy, a Wy próbujecie z niego zrobic absurdalny przepis. 
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 615
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #64 dnia: Marzec 03, 2011, 03:34:47 pm »

Muleq, dzisiaj rano chciałem przyznać Ci rację i napisać, że legionista ze Sztuczką nie da rady wleźć do Grabieżcy.
Ale później pomyślałem, że przecież nikt i nic mu tego nie zabrania. Dopiero po wejściu obowiązuje go zakaz używania ekwipunku.
W tej chwili jestem za tym, że "wyłączenie" Niewinnej to dodatkowa zaleta Grabieżcy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2020, 05:13:47 pm wysłana przez Snake PL_issken »
Zapisane

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #65 dnia: Marzec 03, 2011, 03:48:17 pm »

Ale wchodząc łamie ten zakaz bo działania sztuczki nie da sie wyłączyć. Jeszcze raz podkreślam że z zapisu nie może używac ekwipunku chcecie zrobić zapis ekwipunek nie działa. To jest łamanie wszystkich praw logiki co udowodniłem na przykładzie zegarka i samolotu ;)

"W tej chwili jestem za tym, że "wyłączenie" Niewinnej to dodatkowa zaleta Grabieżcy." - Do tego właśnie doprowadza nadinterpretowanie kart. 
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2011, 03:53:25 pm wysłana przez Muleq »
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2806
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #66 dnia: Marzec 04, 2011, 09:23:44 am »

Sztuczki nie dasz wojownikowi w Grabieżcy, choć w przypadku np Czarnej Wdowy ustaliliśmy gdzieś wcześniej, że Wdowa spada - Grabieżca spaść nie może, więc Sztuczki nie damy. Problem w tym co gdy ktos ze Sztuczką do Grabieżcy wejdzie - a nie jest zabronione nigdzie wejście ze Sztuczką, to co wtedy? Wojownik z Pancerną Noktowizora nie dostanie, ale wojownik z Noktowizorem Pancerną może dostać i wtedy noktowizor też nie może działać mimo, że go nie deklarujesz (tak a'propos deklarowania). Ok każdy ma swoje zdanie - może jak Pret się uaktywni to do czegoś dojdziemy - tak czy owak zabronienie wejścia na Grabieżcę jest dla mnie dziwne  ???
« Ostatnia zmiana: Marzec 04, 2011, 09:27:17 am wysłana przez Skoq »
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #67 dnia: Marzec 09, 2011, 06:01:14 pm »

Ja w ogóle nie kumam założenia, że ktoś w pojeździe nie może dostać ekwipunku. Może dostać, może z nim włazić gdzie chce i kiedy chce - do pojazdu, w którym nie może używać innego ekwipunku itp. Jak masz wojownika w Grabieżcy to nie widzę problemu żeby dać mu np Urządzenie przechwytujące chociaż będzie ono mogło zostać użyte dopiero po tym jak wyjdziesz. Skoro to takie logiczne to proszę o przytoczenie zasad, które powodują, że jest to logiczne - dla mnie brak tu logiki. Jeśli chcemy trzymać się zasad to - Sztuczkę można dać wojownikowi w grabieżcy tak samo jak w przypadku innych pojazdów. Jeśli pojazdy nie spadną (jak np Grabieżca, albo np Sojusz Bauhausu) to można pokusić się o rozgrywanie tego w ten sposób, że sztuczka wtedy faktycznie nie działa. Z drugiej strony można spojrzeć na to inaczej - używanie sztuczki jest mocno wątpliwym określeniem, bo gracz mógłby zacząć się wykłócać, ze on w ogóle jej nie chce używać. Ona po prostu działa tak długo jak jest dołączona. Możnaby więc umówić się, że Sztuczka działa zawsze i wszędzie, ale można z niej 'korzystać' równolegle z Grabieżcą czy innym pojazdem jak w przypadku Sojuszu. Nadal nie będzie można jednak dodawać nowych kart, a mimo sojuszu spadną karty specjalne. Moim zdaniem tylko takie opcje mają cokolwiek wspólnego z logiką i mimo, że być może pierwsza jest nieco bardziej w zgodzie z zasadami to ta druga mi odpowiada bardziej :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #68 dnia: Marzec 09, 2011, 09:18:28 pm »

W jaki logiczny sposób chcesz połączyć zapis "wojownik w Grabieżcy nie może używać innych ekwipunków" z ustaleniem że Sztuczka działa cały czas i można jej używać w Grabieżcy? Wg mnie sa to zapisy nawzajem sie wykluczające ale chetnie posłucham odpowiedzi. 
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #69 dnia: Marzec 09, 2011, 09:27:43 pm »

Ja nie wiem jak logicznie chcesz zakazać dodawania Sztuczki - to raz. Ustaliliśmy co się dzieje jak wojownik ją dostanie będąc np we Wdowie itp. Dawaj więc jakiekolwiek logiczne rozwiązanie, albo chociaż takie, które nie jest zmyślone od początku do końca na zasadzie - bo tak.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 09, 2011, 09:48:17 pm »

No przeciez już dałem logiczne rozwiązanie. Ile razy mam sie powtarzać? Ja swoje zdanie opieram na logice a nie swoim widzimisię. Jeżeli uważacie że jestem w błędzie wykażcie ten błąd. Ja Wasz wykazuje. Nie można równocześnie używac i nie używac ekwipunku. Ja nie kwestionuje tego że wojownikowi w Grabiezcy można dać ekwipunek. Zgadzam sie z Twoim przykładem o urządzeniu przechwytującym. Natomiast róznice dla mnie stanowią ekwipunki które mają działanie permanentne. Sztuczka jest jednym z nich.
 
Dla ułatwienia podaje dwie wersje o które toczy sie spór.

Moja wersja: Zakaz używania ekwipunków, w przypadku tych działajacych permanentnie uniemożliwia skorzystanie z Grabieżcy.

Wersja Skoqa: Zakaz używania ekwipunku powoduje że jego działanie w Grabieżcy jest wyłączone.

 
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 09, 2011, 11:27:58 pm »

No i zasadniczo do wersji Skoqa się przychylam. Nie widzę jakiejkolwiek logiki w tym, że ekwipunki działające permanentnie się gryzą jeśli jeden z nich będzie wyłączony. Gdyby obydwa działały i ich działanie się wykluczało, ale nie byłoby słowa o tym, który działa to co innego - jak Pancerna Skorupa i Kula pomniejszych. Ale zakaz wchodzenia do Grabieżcy z powodu sztuczki nie ma kompletnie nic wspólnego ani z zasadami ani z logiką - na mój gust kompletnie z niczego nie wynika i zasadniczo nie można na takie rozwiązanie wpaść jeśli nie dodamy jakichś dziwnych własnych zasad.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 10, 2011, 09:21:16 am »

Wiem że nie ma zasady że wojownik z ekwipunkiem nie może wejść do pojazdu. Ale to że nie ma takiego zakazu chyba nie powoduje że świadomie i z premedytacją można doprowadzić do erroru. Dla mnie errorem jest sytuacja, w której w tym samym momencie obowiązuje zakaz i konieczność używania ekwipunku. Wg Was zakaz używania ekwipunku powoduje że on nie działa. Dla mnie jest to nie logiczne i dlatego cały czas prosze o wyjasnienie tego absurdu.

Która teoria jest logiczna?
Wasza mówiąca że zakaz używania ekwipunku powoduje że ekwipunek przestaje działać?

Czy moja że zakaz używania ekwpinuku powoduje że wojownik nie może wsiąść do Grabieżcy?

Mówimy tylko o ekwipunkach używanych permanentnie, czyli takich których działania nie deklarujemy. Ich działanie jest stałe i nie mamy na nie wpływu.   
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5470
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 10, 2011, 02:27:53 pm »

Ta Twoja logika jak zawsze jakaś taka od dupy strony. To tak jakby powiedzieć, że nie możesz zagrać Wykrycia Agentów np na Pojmanego ŻZ bo na placówce masz legionistę. Oczywiście, że możesz i doprowadzisz teoretycznie do sytuacji nielegalnej, ale co z tego?
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

wybraniec22

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 370
  • Znawca Sztuk - Zabijania
    • Status GG
    • Zobacz profil
Odp: Transportowiec "Grabieżca"
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 10, 2011, 02:49:43 pm »

Możnaby więc umówić się, że Sztuczka działa zawsze i wszędzie, ale można z niej 'korzystać' równolegle z Grabieżcą czy innym pojazdem jak w przypadku Sojuszu. Nadal nie będzie można jednak dodawać nowych kart, a mimo sojuszu spadną karty specjalne. Moim zdaniem tylko takie opcje mają cokolwiek wspólnego z logiką i mimo, że być może pierwsza jest nieco bardziej w zgodzie z zasadami to ta druga mi odpowiada bardziej :)

Popieram w 100%

Może taka odpowiedz bedzie Ciebie satysfakcjonowała:
Cytat z niewinnej sztuczki "....No new cards of any type may be attached to the warrior as long as this card is in play. Card effect that affect the warrior but are not attached to it are still valid

Przecież Grabieżca nie jest dołaczony do woja tylko na odwrót To jezeli np cytadela algerotha dziala lub strefa walki na wojownika z niewinna to czemu ma nie być dolaczony do grabieżcy; a wtedy niewinna bedzie dzialac

Odnosze sie jeszcze raz do zapisu na koncu niewinnej:
Card effect that affect the warrior but are not attached to it are still valid

I w ten sposób niewinna bedzie dzialała na grabieżcy
Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9   Do góry