Październik 24, 2018, 12:08:33 am

Autor Wątek: Precz z tej planety  (Przeczytany 1872 razy)

Zimoli77

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
Precz z tej planety
« dnia: Maj 30, 2009, 01:19:52 pm »

Sytuacja; Toshiro gracza A jest na placówce i Maxwell gracza B jest na placówce ... następuje walka ... w fazie przerywania walki któryś z graczy zagrywa przecz z tej planety ... przerywa to walkę ?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Precz z tej planety
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 30, 2009, 01:48:01 pm »

Precz nie można zagrać podczas walki. Patrz pierwsze wytłuszczone zdanie na karcie.
Zapisane

Troublestarter

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
Odp: Precz z tej planety
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 12, 2015, 01:12:21 pm »

podczas turnieju wynikł problem z tą kartą, zdania były podzielone, może by tak rozstrzygnąć przed następnym czy ten sam wojownik może jeszcze raz w tej turze wrócić na placówkę
Zapisane
może do następnego turnieju coś w końcu mądrego wymysle

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1984
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Precz z tej planety
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 12, 2015, 03:03:11 pm »

1. Używaj opcji szukaj bo taki wątek juz był i nie mnożymy nowych.
2. W zasadach jest że wojownik może raz przejść na placówkę w danej turze.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
Odp: Precz z tej planety
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 12, 2015, 03:55:23 pm »

Instrukcja mówi tak jak mówiliśmy na turnieju - z własnej woli raz na turę, ale może zostać zmuszony do częstszego przenoszenia. A więc jeśli wojownik wejdzie na placówkę i go wywalimy z wykorzystaniem Precz z tej planety to chyba będzie musiał wrócić bo przeniesienie to pierwsza akcja jaką należy wykonać i gracz ma taki obowiązek. Ktoś ma inne zdanie?
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1984
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Precz z tej planety
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 12, 2015, 10:30:57 pm »

Według instrukcji jest właśnie jak piszesz pret czy kartami specjalnymi może być rzucany tam i z powrotem wiele razy ale z własnej woli tylko raz. Można jeszcze uzupełnić jednym stwierdzeniem z instrukcji iż tura w przypadku przechodzenia liczy się od jednego swojego kroku dobierania do drugiego.

Więcej na temat przenoszenia:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=104.msg10397#new
Zapisane

Marcino

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 183
    • Zobacz profil
Odp: Precz z tej planety
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 13, 2015, 11:34:33 am »

Czyli podsumowując warianty:

1.Jak wojownik w danej turze wejdzie na Placówkę i wyleci z niej poprzez np użycie Precz z tej planety to mimo iż gracz może mieć jeszcze akcje w danej turze to nie może przenieść wojownika w ramach normalnego przenoszenia, bo ten już sam przechodził. Ale może użyć kart np Emisariusze.

2. Jak wojownik był już na Placówce w poprzedniej turze, to jeżeli wyleci z niej w turze bieżącej poprzez działanie Precz z tej planety, to jeśli gracz ma dostępne akcje, może (a właściwie to musi) przenieść wojownika na Placówkę zużywając akcję bądź za pośrednictwem kart.

Zgadzacie się?   
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5305
    • Zobacz profil
Odp: Precz z tej planety
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 13, 2015, 06:39:58 pm »

Jeśli wojownik wchodzi na placówkę i w tej samej turze zostaje wyrzucony za pomocą Precz z tej planety to będzie musiał wrócić na placówkę jeśli będzie do tego zmuszony. A będzie zmuszony jeśli gracz ma akcje i ten wojownik jest jego jedynym wojownikiem - w tym wypadku wojownik jest zmuszony do ponownego przejścia więc przechodzi ponownie. Jeśli są inni wojownicy - oni będą przechodzić w pierwszej kolejności. Tak ja to widzę przynajmniej. A co do Emisariuszy - ta karta daje możliwość przenoszenia wojowników, którzy normalnie przechodzić nie mogą, ale z wykorzystaniem zwykłych akcji przenoszenia więc inne zasady są takie same.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.