Miejsce trzecie:
Szaraki półksiężycaDraw pile (74 karty):WOJOWNICY:Brotherbound sergeant x5
Prorok x1
EKWIPUNEK:Great grey x 3
UMOCNIENIA:Archiwa Bractwa x 1
Cardinals Bank x 1
Industrial complex x2
MISJE:Zgładzenie tchórza x1
KARTY SPECJALNE:Na czarną godzinę x 3
Inspired x 5
Positive Karma x 5
Hidden Cache x 5
Miscommunication x 5
Undercover Agents x 2
The Fourth Directorate x 2
Expedite Request x 1
Play It Again x 2
Divine Inspiration x 1
Druga szansa x 1
Gift Of Fate x 1
Przyparcie do muru x 1
Hasty Getaway x 1
Dont Call Again! x 1
Wanna Play? x 1
Niespodziewana inwazja! x1
Cowardice x5
Fill em up x5
Pod kontrolą x1
Smell of war x1
Zmienny los x1
Całkowite zaćmienie x1
Age of catastrophe x1
Precz z tej planety x2
Emisariusze x1
Suppressing fire x2
Reassignment x1
Spojrzenie w przyszłość x1
Side bar (25 kart):EKWIPUNEK:Personal Anti-personel Mines x 1
Niewinna Sztuczka x 1
Amulet Yomury x 1
Coagulant Autoinjector x 1
KARTY SPECJALNE:Strategiczne Bombardowanie x 1
Robbed Blind x 1
Earthquake x 1
Listen Up! x 1
Sabotage! x 1
Nadwyżki x 1
Forgery x 1
Wave Of Righteousness x 1
Skrucha x 1
Wstyd x 1
Zawodna Harmonia x 1
Przejęcie Przez Wroga x 1
Desperackie Środki x 1
Mental Constitution x 2
Reflection x 1
Rising market x1
Przeciwczołgowe pole minowe x1
Krwawy cios x1
Zmiana rozkazów x1
Desperate times x1
Do tej pory boli mnie głowa od hałasu bo warunki nie były takie jak w Zabrzu ale najważniejsze że żyję (kto jeździ z Diablerem ten wie
).
Tali opierała się na założeniu:
1. Przerwij atak przeciwnika - cowardice
2. Przed jego krokiem odrzucenia graj ile wlezie - fill em up
3. Ostrzelaj ukrytego wojownika - wielki szarak
4. Przerwij atak przeciwnika - cowardice
Zaletą tej talii było:
1. Wkurzanie przeciwnika kartami które zmuszały do ukrywania
2. Szybko to "to" nawet chodziło bez "ujawnienia"
3. Nie musiałem walczyć aby zdobywać PZ
4. Prorok z spojrzeniem w przyszłość to naprawdę fajny combos
Wady:
1. Bałem się strasznie Toshiro, grizliego oraz wojów wyposażonych w pojazdy - musiałem trzymać na tych ostatnich age of catastrophe (uniwersalne)
2. Szkoda iż suppresing fire daje możliwość wyboru przeciwnikowi ale zawsze to jakiś plus dla zagrywającego
3. Nie udało się combo z smell of war + inspiracja + cowardice = 3 ostrzelanych w 1 turze
4. Ostrzelanie wymaga 2 akcji
5. Mogłem wsadzić do talii chociaż 1 stwora który dodaje do W. A tak musiałem się męczyć czasami i zdobywać jedynie 3 na turę.
Gry:
Lapson mecz o 3 miejsce - chyba każdy z nas mógł wygrać to spotkanie (ja napewno). Po anihilacji Lapsona i moim przyparciu do muru zapadła decyzja o remisie za spotkania w których żadna ze stron nie moze dać rady zdobyć 40PZ (zasady turnieju).
Wybraniec22 - ha! Po batach w domu mój umysł wrzucił do Rezerwy co trzeba a ty widzę wpadłeś na jeszcze jakieś inne pomysły i proszę mamy niespodziankę. Miałem nosa że nie grałem z tobą na tydzień przed konwentem
Grając z tobą starałem się wycisnąć wszystko co możliwe z szybkości mojej talii.
Roboraczek - pięknie było patrzeć jak "gryzak" wjeżdża na przeciwczołgowe pole minowe. Spojrzenie w przyszłość dało mi spora przewagę w zaplanowaniu tej akcji.
Qulig - karty które miałem przeciw W22 sporo się przydały w meczu tobie. Przedłużałem pojedynek i przedłużałem ale nie dało rady.
Lapson grupowy - tajna misja i chytra zagrywka to rzeczywiście masakra zwłaszcza jak się zdobędzie sporo PZ. Zresztą miałeś tam inne uprzykrzające życie misje. Nie dziwię się Skoq-owi iż narzekał
Proboszcz - miał kilka ciekawych momentów aby mi dopiec ale nie wiem czy był za bardzo zachowawczy czy też ich nie zauważył
Ogólnie w naszej grze karta mi coś czerstwo podchodziła dlatego też tak długo graliśmy.
Muleq - gratuluję zwycięstwa. Od dawna ci się należało ale żeby czymś takim
Diabler - Bo co.. bo Nekro gra z Diablerem i ma już za dużo PZ to trzeba mu przeszkodzić! Ja to fatum p...e do sądu kiedyś podam
Młody - Fatum ma u mnie w końcu piwo za grę z tobą