Kwiecień 18, 2021, 06:49:11 am

Autor Wątek: Przywołanie przedmiotu  (Przeczytany 4092 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

DarthHuru

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
Przywołanie przedmiotu
« dnia: Lipiec 17, 2009, 06:08:38 am »

Czy przywolania przedmiotu moge uzyc do przywolania triangulatora, czy musi byc to cos dla wojownika ?
Zapisane

Pako

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 577
  • Legionista
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 17, 2009, 08:50:55 am »

Tak jak napisane na karcie, czyli coś dla wojownika.
Zapisane
Zasady warszawskie

Cytat: Paul Beakley
Beg, borrow or steal every Manifest Destiny you can find (...)

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2054
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 22, 2010, 07:09:27 pm »

Czy przywołując przedmiot w który normalnie wyposaża się wojownika za 1 akcję muszę zagrać inspirację aby zagrać kartę przywołanego przedmiotu?
Zapisane

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 22, 2010, 07:29:26 pm »

musisz miec akcje zeby zagrac ten przedmiot. na przywolaniu jest napisane, ze nadal musisz zaplacic PA/akcje za wylozenie przedmiotu.

chyba juz rozumiem skad Twoje watpliwosci. na summon item jest napisane, ze trzeba zaplacic PA/akcje, ktore sa wypisane na karcie ekwipunku. teoretycznie jak ktos sie uprze moze obstawac przy tym, ze nie trzeba miec tej jednej akcji.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2010, 07:32:18 pm wysłana przez Lechu »
Zapisane

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 22, 2010, 11:04:59 pm »

moze ktos inny sie wypowie, bo ja juz sam nie wiem. zawsze bylem pewny, ze trzeba wykorzystac te jedna akcje, podobnie w przypadku summon trooper/relic/hero, ale teraz juz nie jestem taki przekonany.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2787
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 22, 2010, 11:12:14 pm »

Trzeba mieć akcję - wyposażenie woja w ekwipunek to jedna z podstawowych akcji z instrukcji gry - jeśli kart mówi inaczej, to wtedy stosujemy się do niej, ale standardowo trzeba zużyć akcję na wyposażenie - chyba należy uznać, że summony pozwalają tylko wyciągnąć kartą ze stosu, ale zagrywamy ją tak jakbyśmy mieli ją na ręce i chcieli standardowo zagrać - stąd potrzeba akcji.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 22, 2010, 11:19:52 pm »

Trooper/Hero są bez akcji, pozostałe normalnie tak jakby zagrywało się je z ręki.
Zapisane

Lechu

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 741
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 22, 2010, 11:47:05 pm »

czemu bez akcji? dziwne to troche moim zdaniem.
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 23, 2010, 02:42:58 pm »

"Dziwny jest ten świat..."
Zapisane

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 458
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 17, 2010, 01:42:48 am »

No dobra a tak na serio? To jak z tymi Summonami? Dlaczego jedne mają być za akcje a inne nie?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 17, 2010, 06:38:32 am »

Bo taki jest opis karty?
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 613
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 06, 2012, 11:43:32 pm »

Otóż to: opis karty. Wydawałoby się, że to rzecz święta, a tymczasem dzisiaj Skoq (pozdro, Skoq!)
kazał mi poświęcić akcję na dołożenie przywołanego Lifeguard Armora. Dlaczego, pytam się,
skoro na pancerzu nie ma słowa o poświęcaniu akcji? (Jak to jest np. na Implantach adrenaliny:
give (...) as three actions.)
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 07, 2012, 11:35:44 am »

I dobrze kazał. Na większości ekwipunku nie ma słowa o tym, że dajesz go za akcję, a mimo to koszt jednej akcji jest - jedna akcja jest domyślnie, jeśli trzeba więcej to jest to na karcie napisane. Nie ma tam słowa o tym, że jest to działanie w stylu 'you may immediately equip' - tak jak w przypadku Summon Trooper. Możesz dać ekwipunek ale po standardowych kosztach.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 613
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 28, 2019, 01:04:36 am »

Zastanawiam się, czy mogę przywołać Niewinną sztuczkę i dać swojemu... chyba mogę.
Zapisane

Kapitan Shinobi

  • ***
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 434
  • Banzai!!!
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 28, 2019, 11:15:02 pm »

Według mnie, nie, ponieważ w opisie jest wrogiemu/any oponent warrior. No to jakby ją dać swojemu, to będzie wbrew opisowi karty.
Pytanie się nasuwa, czy można przywłać Niewinną i dać wojownikowi innego gracza, czy może Przyw Przedmiotu wcale nie zadziała na Niewinną.
Zapisane
Niedobrze, kiedy z jednej rzeczy powstają dwie.
Nie trzeba szukać niczego poza drogą samuraja.
Ona jest jedna i zawsze taka sama.
Jeśli człowiek to pojmie, pozna wszystkie inne drogi...
I będzie coraz lepiej rozumieć tę, która jest jego własną.