Kwiecień 18, 2021, 06:38:09 am

Autor Wątek: Przywołanie przedmiotu  (Przeczytany 4091 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5465
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #15 dnia: Październik 30, 2019, 04:09:05 pm »

Nie da się przywołać Niewinnej. Zapisy na kartach są sprzeczne. Możesz przywołać ekwipunek i dać tylko swojemu wojownikowi. Niewinnej swojemu dać nie możesz.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 613
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #16 dnia: Październik 31, 2019, 10:17:59 am »

Hmm... to przejętej Niewinnej też nie mogę dać swojemu, bo zapisy są sprzeczne?
Zapisane

Marcino

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 249
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #17 dnia: Październik 31, 2019, 08:39:46 pm »

Nie możesz. Zapis na Niewinnej jest ważniejszy niż na karcie działającej na nią
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 613
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 01, 2019, 03:10:06 pm »

Wydaje mi się, że zapis na Niewinnej ma znaczenie, kiedy wykonujesz akcję wyposażenia wojownika (jak po Przywołaniu przedmiotu), a Przejęcie to obchodzi.
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2787
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 02, 2019, 08:10:58 pm »

Przejęcie niczego nie obchodzi - nawet "zwykły" ekwipunek musi trafić do wojownika, który mógłby go normalnie użyć. A do tego - "...one of your warriors..." na Przejęciu vs "Give to any opponent's warrior..." na Niewinnej co już było wspomniane.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 613
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 03, 2019, 12:09:13 am »

Pierwszy argument nietrafiony, Skoq, bo mój wojownik może normalnie używać Niewinnej.

A odnośnie drugiej części znalazłem coś takiego:
Cytuj
Bulielmo:
3. Czy na Niewinną Sztuczkę którą ktoś dołączył do mojego wojownika mogę rzucić przejęcie i wyposażyć w nią np innego mojego wojownika (lub tego samego) ale teraz ja kontroluję tę kartę czyli np. wkładam sobie niewinną do zbrojowni.

pretorianstalker:
3.Ciekawe rzecz  Tak - teraz dopiero przejmuje się kontrolę nad tą karta i można z nią robić co się chce. Można wtedy dodać ją do zbrojowni. Dopóki kontroli się nie przejmie, kontrolującym nadal jest przeciwnik.

Skoq:
Odnośnie odpowiedzi pretora - ad .1 i ad.3 - jak najbardziej ok,
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2019, 12:13:15 am wysłana przez Snake PL_issken »
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2787
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Przywołanie przedmiotu
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 10, 2019, 08:20:28 pm »

Snake - może używać, ale dać może mu ja przeciwnik tylko - napisałem o legalnych kartach wskazując, że Przejęcie nic nie "obchodzi", żadnych zapisów na kartach. Po przejęciu (lub z ręki, bez różnicy) możesz dać Sztuczkę do Zbrojowni - jako karty, która daje możliwość zastąpienia akcji ekwipowania wojownika przez dołożenie karty do karty Zbrojowni - sęk w tym, że Sztuczki nie wyciągniesz już ze Zbrojowni za wyjątkiem możliwości odrzucenia z niej ekwipunku w dowolnym momencie - bo znowu - karty ekwipunku mogą brać tylko wojownicy, dla których ten ekwipunek jest legalny - a zgodnie z zapisem na Sztuczce - możesz ją dać tylko wojownikowi przeciwnika.

Uwaga - odbiegamy od wątku Przywołania Przedmiotu ;)
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D