Miejsce trzecie: "Yakuza" (62 karty)Wojownicy:Toshiro x2
Biały Mistyk x3
Yuichiro x1
Karty specjalne:Zakłócenia Łączności x5
Inspiracja x5
Szczęście x5
Ukryte Siły x5
Na czarną godzinę x2
Zamówienie x1
Przykra Niespodzianka x1
Dar Losu x1
Boskie Natchnienie x1
Skradzione papiery x1
Fala Prawości x1
Przeniesienie x1
Hasty getaway x1
Po namyśle x1
Zapach wojny x1
Ostateczne natarcie x1
Trening x1
Sabotaż! x1
Oszustwo x1
Joker x1
Ciężkie czasy x1
Podaj dalej x1
Druga szansa x1
Umocnienia:Kompleks Przemysłowy x2
Bank Kardynała x1
Archiwa Bractwa x1
Sala Obrad x1
Sztuka:Repudiate x2
Sposobność Nataniela x1
Samodoskonalenie x1
Equilibrium x1
Moce Ki:Przeszywające spojrzenie kruka x1
Przyspieszenie Nomury x1
Misje:Zabójstwo x2
Relikt:Dai-sho x1
Ekwipunek:Fukimura x1
Sidebar:Znawca Sztuki x1
Nozaki x1
Biały Mistyk x1
Łowca demonów x1
Władca Cieni x1
Nieudany czar x1
Play it again x1
Podwójna powinność x1
Nadwyżki x1
Zrównanie z ziemią x1
Pacyfizm x1
Eliminacja x1
Potężny wpływ x1
Telepatia x1
Anihilacja x1
Powiększenia x1
Sposobność Nataniela x1
Lewitacja x1
Nadzwyczajna koncentracja x1
Amulet Yomury x1
Cybermech TA 6500 x1
Granat neutralny x1
Pancerz Legendarnego Zabójcy x1
Dowód Odwagi x1
Samobójcza misja x1
Założenie było dość proste: Toshiro z mocami wykonuje misje (co miało znacznie przyspieszyć zdobywanie PZ), Mistycy jako wsparcie, Yuichiro na wszelki wypadek jakby ktoś grał MH
Ewentualnie Trening, Przyspieszenie Nomury i Fukimura i wjazd w gracza
Wyniki:
Puki: 42:31
jedyną szansą na pokonanie tej talii upatrywałem w blokowaniu Tośka (dzięki drugiej szansie 2 razy go wyfalowałem
) i zakłóceniu Play it again co też mi się udało zrobić
i mogłem spokojnie odrabiać straty
Trablestarter 45:19
dość dobre rozdanie, choć miałem trochę obaw, gdy przez 3 tury nie chciał mi dojść „zawodnik”
Skoq 6:43
cóż z „Czarującą Bertą” większych szans nie miałem. Co ciekawe tylko w tej grze pojawił się na stole Nozaki: zebrał z Eat this! i Śmiertelnej i więcej wolałem go nie wystawiać
PL_issken 50:7
bardzo dobre dobranie, sprawę zakończył Toshiro wykonując Zabójstwo na Aide-de-campie
Nekro 37:45
niesamowita, długa gra choć nic tego nie zapowiadało: Nekro dość szybko uzyskał 30 pkt przewagi, ale udało mi się stratę nadrobić
i ta nerwówka w końcówce….
Tien 43:28
bardzo mocna talia, siłowy Legion sprawił mi sporo problemów. A do sidebaru zapomniałem włożyć sojuszu Mishimy
Nicodemus 45:0
Yoichiro + Przyspieszenie Nomury + Fukimura załatwiło sprawę
Kati 43:19
oj bałem się tej gry…zazwyczaj jak w Radomiu wygrywałem to na turnieju musiałem uznać wyższość Katiego….na szczęście przerwałem tą złą passę