Ok, znaczące zmiany w porównaniu do poprzednich turniejów zaznaczyłem na
czerwono. A więc co następuje:
Ostateczna Lista Obecności: 1.
Jerry2.
Gothik4.
Pako5.
Diablerist6.
Skoq 7. Roboraczek
9.
Date10. Gromblin
12.
Nekro13.
Troublestarter14.
Qlig 15.
Lechu16.
Oan17.
Czysiaczek19.
Kati20. Kwaker
Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:
a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Błąd Nawigacyjny
- Całkowite Zaćmienie
- Owca Na Rzeź
- Pojmany
-
Przenośna Minab) karty całkowicie zakazane:
- Burza Chaosu (Sztorm Chaosu)
- Częściowe Przejęcie Kontroli
- Pound Of Flesh
- Powiew Wątpliwości
- Przejęcie Kontroli
- Throwing It All Away
- Training
- Wielka Wróżba
- Wrobienie
- Wymiana
-
Wyspiarz Grinder-
Zużyciec) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
- Booby Trap
- Śmiertelna Rana
-
Tchórzostwod) karty promo którymi będzie można grac to:
- By The Throat
- Hunter - Special Forces Badass
- Luna
- Michaelis Apostata
- Nicholai
- Przywódca Nefarytów
- Ragathol
- Wodna Bestia
- Wolfe In The Heat
e) karty promo ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Idealne Trafienie
- Uduszenie
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.0 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
-
Zakaz przechodzenia na placówkę i z placówki do szwadronu/kohorty w czasie walki- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne Archiwa Bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0Mechanika turnieju:
- Jeden atak na gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- Jeżeli obydwu graczy zdobywa jednocześnie powyżej 40 PZ, gra się do 3 PZ przewagi, chyba że różnica punktowa od razu wyniesie 3 pkt - wtedy punkt przyznaje się jak w przypadku remisu ze wskazaniem.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce – 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 99 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.
CORPORATE WARS: - Obowiązują STR + zasady Jerryconu (pamiętajmy, że w grach wieloosobowych dozwolone są po 1 szt. kart BEZLITOSNA EFEKTYWNOŚĆ, ZAGUBIENIE (obie te karty są ANIHILOWANE po użyciu) oraz 1 szt. OGRANICZONYCH ZASOBÓW w talii.)
- ZAKAZANE jest używanie kart z
SYMBOLEM Bractwa i Legionu
- PLACÓWKA nigdy nie może zostać "powołana do funkcjonowania" - zakazane są wszystkie karty, których używanie związane jest z tym obszarem
- W talii gracza mogą znajdować się
tylko i wyłącznie wojownicy należący do jednej wybranej korporacji (+ najemnicy z tej korporacji) oraz Żołnierze Zagłady z symbolem przynależności ogólnej (w tym Paparazzo, Lekarz wojskowy, Ochroniarz). Analogicznie, talia NAJEMNIKÓW może składać się tylko z najemników + wojowników o przynależności ogólnej, nie należących do B, LC czy innych Korporacji (HARDING odpada, bo wprowadzałby Placówkę). Użycie NIESUBORDYNACJI i kart nadających przynależność korporacyjną na wojowniku korporacyjnym nie uprawnia go do niczego - liczy się jego przynależność w momencie włączenia do gry.
Podział Frakcji:Capitol - Oan, Lechu
Imperial - Date, Troublestarter
Mishima - Czysiaczek, Kati, Gothik
Cybertronic - Qlig, Nekro
Bauhaus - Skoq, Diablerist
Najemnicy -
TRIBAL WARS- Obowiązują STR + zasady Jerryconu (pamiętajmy, że w grach wieloosobowych dozwolone są po 1 szt. kart BEZLITOSNA EFEKTYWNOŚĆ, ZAGUBIENIE (obie te karty są ANIHILOWANE po użyciu) oraz 1 szt. OGRANICZONYCH ZASOBÓW w talii.)
- ZAKAZANE jest używanie kart z
SYMBOLEM Bractwa i Legionu (tak, dotyczy to również WYSPIARZY i Legionistów startujących na placówce; to mają być Tribal Wars!)
- W talii gracza mogą znajdować się tylko i wyłącznie wojownicy należący do jednej wybranej organizacji plemiennej
- Teraz czas na hardcore -
Szwadron i Kohorta jako obszary nie istnieją, co oznacza, że
nie można używać kart zagrywanych na te obszary, tj. zapomnijcie o FABRYKACH i KOMPLEKSACH PRZEMYSŁOWYCH a przywitajcie się z OBOZAMI PRACY i WYSYPISKAMI ŚMIECI.
Podział Frakcji: (ze względu na brak ograniczeń w walce, po kilka osób może grać tym samym plemieniem)
Synowie Rasputina - Gothik, Oan, Nekro, Troublestarter, Lechu
Luterańska Triada - Czysiaczek, Date, Diablerist
Hordy Półksiężyca -Qlig,
Templariusze - Skoq, Kati