Sierpień 15, 2018, 03:22:57 pm

Autor Wątek: Death maze  (Przeczytany 2212 razy)

Nekro

  • phpBB Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1983
  • Coś W Dowolnej?
    • Zobacz profil
Death maze
« dnia: Kwiecień 18, 2010, 07:14:53 pm »

Czy zabijając wojownika z death maze zdobywam PZ za misję jak zabójstwo, dowód odwagi?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Death maze
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2010, 08:13:25 pm »

Za Zabójstwo tak, za Dowód nie.
Zapisane

oan

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 95
    • Zobacz profil
Odp: Death maze
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 18, 2010, 11:09:43 pm »

No a niby dlaczego za Dowód nie?
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1508
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Odp: Death maze
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 18, 2010, 11:52:50 pm »

Gdyż Death Maze odpala się "po walce". Zabójstwo można wykonać nawet anihilując się Władcą Cieni.
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 508
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Death maze
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 29, 2012, 10:47:45 pm »

A może jednak z Death Mazem da się wypełnić Dowód? Oba warunki wykonania tej misji zostają spełnione,
tylko w odwrotnej kolejności: najpierw wojownik uchodzi z życiem z walki, a potem zabija przeciwnika.
This warrior must kill that warrior and survive the combat to complete the mission.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5294
    • Zobacz profil
Odp: Death maze
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 30, 2012, 01:24:05 am »

Zapis ten sugeruje, że powinno się odbyć to podczas walki.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

niua

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 135
    • Zobacz profil
Odp: Death maze
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 03, 2014, 04:34:59 pm »

eee mam takie małe przemyślenie - że nie mogę użyć karty death maze po tym jak przeżyłem za pomocą karty narrow escape! ponieważ na obu kartach jest zapis "immediately after" - czy dobrze to rozumiem ?
Zapisane
... A WTEDY NADEJDĄ WIELKIE GADY I SPUSTOSZĄ ZIEMIĘ OGNIEM I FURIĄ !!!

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5294
    • Zobacz profil
Odp: Death maze
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 04, 2014, 03:07:28 am »

Nie - to nie jest ten sam moment. Narrow escape zagrywasz natychmiast po zabiciu wojownika, ale to jeszcze nie koniec walki. Death maze używasz natychmiast po walce.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

madrav

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 602
    • Zobacz profil
Odp: Death maze
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 05, 2014, 10:36:36 am »

Czy Dead Maze zadziała gdy walka została przerwana? Np. tchórzostwem.
Zapisane
Wyznawca Ilian.
Ci mizernej postury słudzy mają pokręcone, zdeformowane ciała i bezustannie bełkocą.

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5294
    • Zobacz profil
Odp: Death maze
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 05, 2014, 02:17:33 pm »

Zasadniczo nic nie wskazuje jakoś bardzo mocno, że walka musi zostać zakończona i wszystkie kroki walki muszą zostać zakończone, a więc teoretycznie przerwana walka nadal spełnia wymogi karty. Z tym, że akurat Tchórzostwo nie jest kartą przerywającą walkę ;) Musimy mieć do czynienia z walką wręcz. Tchórzostwo rzucasz po deklaracji ataku i jeśli dzięki tej karcie unikniesz walki to oznacza, że walki w ogóle nie było.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.