Kwietnia 26, 2024, 06:23:53 am

Autor Wątek: Podziemy świat Shinrikyo  (Przeczytany 3574 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Podziemy świat Shinrikyo + Mina
« Odpowiedź #15 dnia: Maja 10, 2010, 10:54:02 pm »

No i własnie dzieki Inspiracji można to zrobić bo nie ma ona zapisu w której fazie falki mozna ją zagrać. Wiele kart któych zastosowanie jest stricte w walce jest nie używanych bo jakiś idiotyczny zapis uniemożliwia sensowne ich zagranie. A karty ogólne które z walka nie mają nic wsplnego mają zapis użyj w dowolnym momencie i do woli są uzywane co wg mnie jest absurdem. W pierwszej kolejności powinniśmy interpretowac karty zagraj podczas walki itp tak żeby je mozna było senswonie użyć a dopiero gdy juz nic sie nie da zrobic zagrywac karty "w dowolnym momencie". Dopuszczamy do zagrywania kretyńskich combosów które nie powinny miec miejsca tylko dlatego że zapisy na to pozwalaja a gdy pojawia sie najbardziej oczywiste rozwiązanie to jest niezgodne z zasadami. Wkur wia mnie to coraz bardziej.     
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Odp: Podziemy świat Shinrikyo + Mina
« Odpowiedź #16 dnia: Maja 10, 2010, 11:23:39 pm »

W ogóle nie skumałem o co chodzi. Jak chcesz ograniczyć zagrywanie kart w dowolnym? I po co? Nie wiem w czym rzecz. Jakie combosy? Co z tego, że dzięki Inspiracji dam np Miotacz gehenny, skoro tak samo nie będzie działał z Inspiracji jak i ze Swiata, bo już dawno po deklaracji broni? Gramy tak, że karty, które zagrywa się w ściśle określonym momencie przebijają te zagrywane w dowolnym - np zagraj natychmiast po ustaleniu agresora i obrońcy, ma pierwszeństwo w tym momencie przed inspiracją czy falą prawości. Podobnie z innymi kartami typu "zagraj natychmiast po..." Ale skoro jest jakaś zasada i karty te nie mają zapisu o tym, że ją zmieniają to jej nie zmieniają i tyle.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Odp: Podziemy świat Shinrikyo + Mina
« Odpowiedź #17 dnia: Maja 11, 2010, 04:58:49 pm »

Generalnie wkur wiłem sie bo widzę że aby grac tak jak ja to widze to bym musiał wydac Doom Trooper third edition ( Mulqo edycja  ;) ) Za każdym razem rozwiązania które dla mnie sa oczywiste okazują sie nie zgodne z zasadami a rozwiązania które dla mnie sa ewidentnym naciąganiem reguł są jak najbardziej legalne.
Zadałeś pytanie jak grać z bronią. Uważam że Shinrykyo jest stworzone właśnie do tego żeby można było dodawać broń. Obawiam sie tylko że mogłoby to pociągnąć za soba daleko idące konsekwencje bo oczywiście kto bedzie używał Shinrykyo skoro jest Inspiracja, Lancelot czy Inżynier.
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Marqwitch

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1199
  • Pożeracz Dusz(onek)
    • Zobacz profil
Odp: Podziemy świat Shinrikyo + Mina
« Odpowiedź #18 dnia: Maja 12, 2010, 12:32:25 pm »

Po prostu SHINRIKYO nie jest stworzone dla Broni ani PRZENOŚNYCH MIN (czy innych kart przerywający walkę - jak BOMBA DYMNA)... ciągle możesz ekwipować za jego pomocą swoich wojowników... a jeśli Twoi wojownicy chcą tych świeżutkich sprzętów poużywać w walce, w czasie której je dostali, to lepiej włożyć do talii jakieś pojazdy, pancerze, PANIC BUTTONy i inne zabawki (zagrywanie PRZENOŚNYCH MIN z nienacka nie byłoby niczym miłym - wystarczą już GRANATY NEURALNE).
Zapisane