Turniej w Krakowie. Termin 16-17.10.2010
Lista chętnych:
1. Muleq
2. Necrobutcher
3. Skoq
4. Qlig
5. Młody
6. Pretor
7. Lapson
8. Nicodemus
9. Czysiaczek
10. Cowboy
11. Troubler
12. Snake
13. Diablerist
14. Dylu
15. Wojtek
16. Michał
17. Zimoli
30. ....
Zasady:
Karty:
Obowiązują listy kart O / A / Z z STR + dodatkowo:
a) karty ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Błąd Nawigacyjny
- Booby Trap
- Całkowite Zaćmienie
- Pojmany
- Przenośna Mina
- Śmiertelna Rana
- Kryształ Wizji
- Trening
b) karty całkowicie zakazane:
- Throwing It All Away
- Wielka Wróżba
- Wymiana
- Zużycie
- Owca na rzeź
- Przerwanie linii dostawczej
- Luterański wierny
- Mercenary
c) karty dodatkowo anihilowane po użyciu:
- Eliminacja
d) karty promo którymi będzie można grac to:
- By The Throat
- Hunter - Special Forces Badass
- Luna
- Michaelis Apostata
- Nicholai
- Przywódca Nefarytów
- Ragathol
- Wodna Bestia
- Wolfe In The Heat
e) karty promocyjne ograniczone do 1 sztuki na całą kolekcję:
- Idealne Trafienie
- Uduszenie
f) Dozwolona jedna karta z poniższych na całą kolekcję:
- Pound of flesh
- Wybieg
- Przejęcie kontroli
- Częściowe przejęcie kontroli
- Burza chaosu
- Powiew wątpliwości
Zasady:
Zasady zgodne, z STR:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.30 - wersja w oryginale eng
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=161.msg1167#msg1167 - wersja pl
Wyjątki poniżej:
- Zakaz palenia kart,
- Gracz może posiadać jedne archiwa bractwa w szwadronie,
- Herold/Untouchable chroni przed Repudiate
- Bez “dziwnych” zasad ws. pojazdów
- Gramy na przenoszenie się zdolności - Heretycka Diana może leczyć Legionistów, Legioniści mogą korzystać z Uleczenia Obrażeń i Przywołań itp.
- Dług w Banku Bauhausu jest automatycznie spłacany w pierwszej kolejności jeśli gracz przekroczył 40 PZ.
- Zasady forumowe:
http://www.doomtrooper.pl/smf/index.php?topic=858.0Mechanika turnieju:
- Jeden atak na gracza między swoimi krokami pierwszymi za PZ reszta za PA.
- Gra toczy się do 40 PZ.
- Jeżeli obydwu graczy zdobywa jednocześnie powyżej 40 PZ, gra się do 3 PZ przewagi, chyba że różnica punktowa od razu wyniesie 3 pkt - wtedy punkt przyznaje się jak w przypadku remisu ze wskazaniem.
- W przypadku zdobycia lub przekroczenia granicy 40 PZ przez jednego gracza, gra się natychmiast kończy. Jeśli pozostały dodatkowe ataki za karty specjalne, umiejętności wojowników, zdolności ekwipunku czy inne to nie są one już brane pod uwagę.
- Zwycięstwo w rozgrywce - 3 pkt
- Remis ze wskazaniem na gracza, który wypracował przewagę punktową - 2pkt, gracz z mniejszą ilością małych punktów w rozgrywce remisowej otrzymuje 1 pkt
- Nie można zdobyć więcej niż 99 PZ w jednej rozgrywce. Kolejne zdobyte PZ są zamieniane na PA.
- Po zakończonym meczu gracze są zobowiązani do zapisania czasu trwania rozgrywki.
- Podczas ustalania końcowej kolejności w przypadku remisu „dużych punktów”, podlicza się małe punkty.