Listopada 04, 2024, 03:16:14 am

Autor Wątek: Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)  (Przeczytany 13792 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« dnia: Maja 08, 2006, 01:24:31 am »

Pozwolę sobie zacząć (dla niewtajemniczonych jest to deck zwycięski :> ).

DIABLERIA a.k.a. Forbidden Alliance (a.k.a. "ov Magick & Simetria Oscura" a.k.a. "Krzyś potrafi" ;) ):

Wojownicy:
1x Wyspiarz Grinder
1x Znawca Sztuki
2x Golgotha - Pani Harmonii
2x Valpurgius
3x Nietoperz Zwiadowca
3x Jadowity Nietoperz

Conjurations & Divinations:
2x Łącze Nekrowizyjne
1x Pound ov Flesh
1x Przywołanie Bohatera
1x Wielka Wróżba
1x Repudiate
1x Burza Chaosu
1x Telepatia
1x Powiew Wątpliwości
1x Przejęcie Kontroli
1x Częściowe Przejęcie Kontroli

Ynne:
1x Kompleks Przemysłowy
1x Pergamin Przeklętej Inkantacji

Karty Specjalne:
5x Inspiracja
5x Ukryte Siły
5x Tchórzostwo
5x Zakłócenia Łączności
3x Skradzione Papiery
3x Szczęście

1x Pech
1x Zmienny Los
1x Wykrycie Agentów
1x Ujawnienie Przeznaczenia
1x Wanna Play?
1x Przyparcie Do Muru
1x Czwarty Zakon

1x Zamówienie
1x Dar Losu
1x Boskie Natchnienie
1x Oszustwo
1x Przerwanie Linii Dostwczej
1x Przeniesienie (INQ)
1x Podwójna Powinność
1x Fala Prawości
1x Powołanie
1x Wybieg
1x Złoto dla Naiwnych
1x Po Namyśle
1x Podaj Dalej


Sidebar:
1x Algeroth - Apostoł Wojny
1x Semai - Pan Nienawiści
1x Demnogonis Plugawiec
1x Nietoperz Zwiadowca
1x Jadowity Nietoperz
1x Sposobność Nataniela
1x Anihilacja
1x Hipnoza
1x Komora Kriotechniczna
1x Carnage
1x Falling Market
1x Living on the Edge
1x Untouchable
1x Ciężkie Czasy
1x Wiek Katastrof
1x Zrównanie z Ziemią
1x Załamanie Rynku
1x Druga Szansa
2x Równe Prawa
2x Ucieczka
3x Nieudany Czar

Taktyka polega głównie na wkurwianiu przeciwnika i czekaniu aż skończą mu się opcje lub karty w decku. Ewetualnie jak szybko przyjdzie Grinder lub go przywołamy i wyczyścimy pole to robimy 4 ataki na Gracza. Sporo kart odrzucających karty z ręki, manipulujących PA i odrzucających wojowników, coby spowolnić ekspansję przeciwnika. Nietoperze robią za idealnych blockersów (przy Komorze Kriotechnicznej trzeba wykonać 50 ataków, żeby zdobyć 25PZ) i trudno je zdjąć ze stołu. Przy dużych ilościach PA i Znawcy Sztuki rzucamy Wielką Wróżbę (za 33PA możemy odrzucić przeciwnikowi np. 10 wojowników z talii ;) ). Dużo kart zaglądających na rękę, co daje nam przewagę, bo w miarę wcześnie wiemy czego możemy się spodziewać po przeciwniku.

Zalety:
- całkiem uniwersalna,
- jeśli Grinder pojawi się w ręce w 1 lub 2 turze to z reguły w 3 kończymy,
- przeciwnikowi trudno zdobyć spore ilości PZ, PA właściwie też,
- przeciwnik ma nikłe szanse na uzbieranie combosa w ręce,
- brak elementu zaskoczenia
- każda taktyka przeciwnika z reguły słabo się sprawdza na Nietoperzach.

Wady:
- piorunujące spojrzenia przeciwnika, który chce nas zastrzelić gołymi rękami ;) ,
- $$$chłonna,
- akcjochłonna; Przerażające Znaki mogą nieźle zamieszać,
- niemal zerowe możliwości bitewne,
- jeśli przeciwnik gra chmarą barszczy i ma dużo ataków w turze to jesteśmy pozamiatani (dziwi mnie, że nikt nie miał takiego decku na turnieju oprócz Marqwitch'a),
- Sztuka, MH i Pergamin często długo zalegają na ręce,
- bywa powooooolna, nawet powyżej 1h (vide Finał w KATowicach :mrgreen: ).

Więcej grzechów nie pamiętam, za wszystkie bardzo żałuję i obiecuję poprawę :evil:  :evil:
Zapisane

bogus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 08, 2006, 02:20:34 am »

Cytuj
przy Komorze Kriotechnicznej trzeba wykonać 50 ataków, żeby zdobyć 25PZ

nie bardzo rozumiem co ma do tego Komora Kriotechniczna jak bedzie ktos z autokillem to 25 atakow = 25 PZ a bez autokilla to normalnie zajmuje  50 atakow
Zapisane

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 568
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 08, 2006, 02:22:57 am »

bogus, Chodzi o to ze komora to powrot wojaka na reke, ale i tak trzeba go wystawic ;)
Zapisane

bogus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 08, 2006, 02:25:34 am »

yyy  nie wiem o co Ci chodzi  :-| jaki to ma zwiazek z atakowaniem ?
Zapisane

Nicodemus

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 568
    • Status GG
    • Zobacz profil
    • http://www.doomtrooper.pl
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 08, 2006, 02:32:54 am »

Taki ze mu wracaja wojacy, on ich caly czas wystawia i caly czas nie mozesz na gracza, chyba ze masz wiecej atakow, odrzucisz komore, i ogolnie jest jeszcze wiele mozliwosci (ktorych inni nie przewidzieli na konwencie ;) ) No bo niby jak :)
Zapisane

bogus

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 107
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 08, 2006, 02:45:27 am »

hehehe juz wiem o co chodzi  :-P  
 
ciezko sie mysli o tej porze  ;-)
Zapisane

koszal

  • **
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 237
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 08, 2006, 09:22:44 am »

Nie da się przewidzieć w 100% czym zagra przeciwnik na turnieju. Ciekawe, że można wysoce prawdopodobnie określić, co będzie w talii finałowej (pewnie bractwo i sztuka nieprawdaż?) natomiast trudniej ocenić co spotka człowieka "po drodze". Dlatego czasem nawet proste chwyty przechodzą.
Zapisane

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 08, 2006, 10:35:36 am »

Ale żeście zrobili tu bajzel :!: Liczyłem na to, że pierwsze posty będą 4 taliami, które wyszły z grup w Katowicach.

P.S. Komorą chyba jednak nie można wziąć na rękę Nietoperzy, gdyż nie wpływają na nie żadne karty oprócz kart Wojowników.
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 08, 2006, 10:52:52 pm »

No nie można wziać Nietoperzy - na tej samej zasadzie jak nie można wziąć Biogiganta.

Oto moja talia z turnieju:
 
Wojownicy:
5x Znawca sztuki
1x Wyspiarz Grinder
1x Kardynał Durand
1x Mercenary
1x Mortyfikator

Umocnienia:
1x Obóz szkoleniowy
1x Archiwa bractwa

Misje:
1x Dowód odwagi

Zaklęcia:
5x Przywołanie zaklęcia
1x Powiew watpliwości
1x Przejęcie kontroli
1x Sztorm chaosu
2x Repudiate

Karty specjalne:
1x Grabież
1x Czwarty zakon
5x Szczęscie
1x Cięzkie czasy
1x Całkowite zacmienie
4x Inspiracja
5x Zakłócenia łączności
1x Throwing it all away
1x Przeniesienie (INQ)
5x Ukryte siły
1x Wybieg
1x Fala prawości
1x Przerwanie linii dostawczej
1x Zamówienie
2x Skradzione papiery
1x Dar losu
1x Podaj dalej
1x Boskie natchnienie
1x Untouchable
2x Na czarną godzinę
1x Amnesia
1x Ostateczne natarcie
1x Training
1x Wykrycie agentów
1x Przykra niespodzianka

Ekwipunek:
1x Przenośna mina

Talia wspierana Sidebarem w postaci:
1x Sabotaż
1x Zawodna harmonia
1x Mortyfikator
1x Anihilacja
1x Pojmany!
1x Inspiracja
1x Joker!
1x Podwójna powinność
1x Zrównanie z ziemią
1x Dowód odwagi
1x Samodoskonalenie
1x Niewinna sztuczka
1x Trust in arms
1x Prawie Ci się udało ale...
1x Repudiate
1x Hasty getaway
1x Wielka wróżba
1x Sposobność nataniela
1x Eliminacja
1x Telepatia
1x Reflection
1x Equilibrium
1x Częściowe przejęcie kontroli
1x Całkowite zaćmienie

Jak można się domyślić, taktyka polega na niszczeniu reki gracza poprze czary typu Przejęcie kontroli czy Powiew wątpliwości, lub jeżeli jest odporny na sztukę to Wybieg, potem nie pozwalamy dobrać kart - Throwing it all away/Przerwanie linii dostawczej. W międzyczasie niszczymy wszystko co ma innymi kartami - niszczymy zwłaszcza wojowników żeby zaatakować gracza bezpośrednio (Fala prawości etc.) Grinderem, Durandem lub Mercenary (odpowiednio opłaconym  ), a jak zniszczyć nei możemy, to mamy dwa wyścia. Rzucamy Trening - możemy atakować bez niszczenia, lub rzucamy Anihilację - to zniszczy wszystko.
Zalety: już w pierwszej turze mozna zapewnić sobie zwycięstwo
Wady: niewielkie możliwości walki, niewielkie ilości ataków. Do walki służy w sumie mortyfikator z Przenośną miną i Dowodem odwagi, lub Mercenary - bo ma duże cechy  Ale jezeli natrafimy na talię z nietoperzami to mamy już problem, bo nie mamy zbyt wielu ataków żeby je usunąć. Pozwoli nam na to tylko anihilacja
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 09, 2006, 06:55:34 pm »

Nie bede zamieszaczał swojej talii bo za duzo bym musiał pisac
 :mrgreen: 119 kart w talii turniejowiej to jednak przesada :lol: Obiecuje poprawde na nastepnym turnieju, moze uda mi sie zejsc do 80 :mrgreen:  Do tej pory sobie pluje w twarz ze przegrałem z takimi badziewnymi taliami:)))) Zwłaszcza z tymi nietoperzami no i Grinderem!! W 100 % zgadzam sie z Toba ze talia ma na celu głównie wkurwiac przeciwnika!! Powiem tylko ze jak na poczatku zobaczyłem dwa nietoperze to nie wiedziałem czy smiac sie czy płakac!! okazało sie szybko ze niestety płakac!! Gratulacje za pomysł!! Mam nadzieje ze nastepnym razem uda mi sie zrewazowac!!  A co do talii Pretoriana to tez trzeba przynac racje. Ciezko sie gra w dooma jak przez 4 tury z rzedu nie ma sie kart na rece :lol:  Czekam na rewanz!! Pozdrawiam!!
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

Fenek

  • Offline Offline
  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 13, 2006, 09:14:54 pm »

Po tym turnieju nasze talie stopniały:) A po wczorajszej grze poza megakacem zostało jeszcze przekonanie, że wciąż można je zmniejszyć. Do zobaczyska na następnym turnieju!
Zapisane
Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów dopóki nie włączyłem internetu...

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 14, 2006, 08:37:03 pm »

Co ciekawe przez cały turniej zginęło mi zaledwie 7 Nietoperzy  :mrgreen: Resztę punktów straciłem przez wjazdy Grinderem. Wszystkie oczywiście od pstalkera  8)
Zapisane

Muleq

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1965
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 14, 2006, 08:47:36 pm »

Z tych 7 ja zabiłem az 3!!:))
Zapisane
Konfederacja - 6,81% - WRESZCIE!! :)

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5483
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 22, 2006, 08:58:47 pm »

Ciężko będzie mi zdobyć dokładny spis talii, która zajęła 3 miejsce, ale zdradzę, że jej głównym składnikiem byli Mortyfikatorzy.
W akcji moglismy zobaczyć karty takiej jak: Mortyfikator, Przenosna mina, Telepatia, Dowód odwagi :) Taktyka jest dość jasna - ustawiamy walki jak nam się podoba i kończymy je przy użyciu miny. Jak się uda to oczywiście wykonujemy jakieś misje.
Dodatkowo wszystkie karty, które mogą nam pomóc, lub zaszkodzić przeciwnikowi - typu Wanna play?!, czy oczywiście Grinder :)
To tylko zarys taktyki, ale nie grałem przeciwko tej talii więc więcej nie powiem, bo więcej nie wiem :)
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Diablerist

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 1502
  • Valpurgius?
    • Zobacz profil
Talie turniejowe - Katowice 2006 (Flamberg)
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwca 03, 2006, 08:26:19 pm »

Talia, która zajęła 4 miejsce:

Cytat: "Marqwitch"
Luterańska Triada a la Marqwitch:
5x Luterański wierny
5x Kawalerzysta
5x Kawaleryjski zwiadowca
5x Fizylier
3x Herold dnia sądu

5x Granat neuralny
1x Stalowy rekin

2x Nieudany czar
5x Zakłócenia łączności
1x Zamówienie
1x Dar losu
1x Przeniesienie
1x Ujawnienie przeznaczenia
1x Skradzione papiery
5x Ucieczka
5x Do rzeźnika
1x Podział obowiązków
1x Wymiana
1x Razem go!
1x Fala prawości
1x Pojmany!
1x Błąd nawigacyjny
1x Po namyśle
1x Sabotaż
1x Wykrycie agentów

Plusy: stworzona przez geniusza, dobra defensywa
Minusy: Niska prędkość, brak Grindera
Zapisane