Lipiec 17, 2019, 07:04:42 pm

Autor Wątek: Pierwsza poprawka + Szef najemników  (Przeczytany 1180 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Pierwsza poprawka + Szef najemników
« dnia: Październik 12, 2010, 08:33:23 pm »

Generalnie chodzi o to czy np Szef najemników otrzyma umiejętności innych najemników o możliwości korzystania z korporacyjnych kart?
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2010, 08:21:00 am wysłana przez Nekro »
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Pierwsza poprawka + Najemnik
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 12, 2010, 09:32:02 pm »

Moim zdaniem nie - bo nazwy się nie zgadzają. Żaden najemnik nie jest podstawową wersją szefa najemników. Co najwyżej dostałby zasady od wojownika zwanego NAJEMNIK :) Nie ma takiego wojownika. Szef nie jest uważany za Ex-...
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.

Lapson

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 470
    • Zobacz profil
Odp: Pierwsza poprawka + Najemnik
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 12, 2010, 10:11:15 pm »

Też tak myślę, jednak wolałem się upewnić :D
Zapisane