Grudzień 10, 2018, 06:01:05 am

Autor Wątek: Technomanta + Koordynator Walki  (Przeczytany 2772 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Engineer

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
Technomanta + Koordynator Walki
« dnia: Październik 14, 2010, 12:20:35 pm »

Technomanta moze korzystac z ekwipunku bez wzgledu na ogranicznia wynikajace z PRZYNALEZNOSCI.

Czy moze zatem korzystac z Koordynatora Walki? A jesli tak, to czy otrzymuje zdolnosc specjalna z Koordynatora, mianowicie zabija kazdego wojownika, ktorego rani?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2674
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Technomanta + Koordynator Walki
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2010, 12:34:36 pm »

Nie moze korzystać z koordynatora - tam jest silniejsze ograniczenie niż przynależność - typ wojownika (kurator).
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Engineer

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
Odp: Technomanta + Koordynator Walki
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 14, 2010, 12:43:23 pm »

Zatem Algeroth rowniez tu nie pomoze...
Czyli podumowujac - zeby korzystac z Koordynatora Walki, trzeba albo dac go po prostu Kuratorowi, lub splagiatowac sie na Kuratora? Czy sa jeszcze inne mozliwosci?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2674
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Technomanta + Koordynator Walki
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 14, 2010, 12:45:35 pm »

Tylko Kurator go może dostać - nawet Plagiat nie pomoże, bo Kurator nie jest "uważany za Kuratora" w tekście karty, a to ten tekst jest plagiatowany.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D

Engineer

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
Odp: Technomanta + Koordynator Walki
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 14, 2010, 01:41:27 pm »

Hmm...
Ok, moge sie z Toba zgodzic.
Natomiast, idac Twoim tokiem rozumowania, nie rozumiem dlaczego Pomiot Ilian moze korzystac z Kuli Pomniejszych Slug. Z kontekstu Twojej wypowiedzi wynika, ze Koordynatora moze uzywac Kurator, a nie wojownik uwazany za Kuratora. Zatem z Kuli moze uzywac jedynie Dziecko Ilian, a nie wojownik UWAZANY ZA Dziecko Ilian?

Czy dobrze Cie zrozumialem?
Zapisane

Qlig

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 794
  • Władca Pechów
    • Zobacz profil
Odp: Technomanta + Koordynator Walki
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 14, 2010, 03:40:56 pm »

wojownik uważany za kuratora może ! tylko, że takiego wojownika fizycznie w grze nie ma :)
Zapisane
ktoś będzie miał przerażającego pecha...

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Technomanta + Koordynator Walki
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 14, 2010, 04:09:45 pm »

Plagiat nie działa tak, że kopiuje wojownika. Kopiuje jego umiejętności.
Zapisane

Engineer

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
Odp: Technomanta + Koordynator Walki
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 15, 2010, 01:40:55 pm »

Ok, dzieki - sprawa wyjasniona.
Gdyby byl wojownik uwazany za kuratora (w DT nie ma takiego) to moglby korzystac z Koordynatora. Na tej wlasnie zasadzie Pomiot moze uzywac Kuli Pomniejszych Slug.
Zapisane

Snake PL_issken

  • ****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 510
  • Look behind you, a Three-Headed Monkey!
    • Zobacz profil
Odp: Technomanta + Koordynator Walki
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 07, 2013, 12:52:44 am »

Czy Technomanta może dostać ekwipunek, który można dać tylko żołnierzowi zagłady? Czy doomtrooper to affiliation?
Chyba tak. Tak?
Zapisane

Skoq

  • phpBB Moderatorzy
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 2674
  • Przeszywające Spojrzenie Szeryfa:)
    • Zobacz profil
Odp: Technomanta + Koordynator Walki
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 07, 2013, 08:31:31 am »

Moim zdaniem może taki ekwipunek dostać.
Zapisane
Berta Builder v 8.7 :D