Lipiec 19, 2019, 08:41:44 am

Autor Wątek: Rozkaz Ataku + Inicjatywa  (Przeczytany 1590 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Engineer

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
Rozkaz Ataku + Inicjatywa
« dnia: Październik 15, 2010, 02:04:35 pm »

Czy z rozkazem ataku i Inicjatywa moge wykonac 4 ataki moim wojownikiem Capitolu lub 8 jesli wyposaze go w Grzechotnika?
Zapisane

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Rozkaz Ataku + Inicjatywa
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 15, 2010, 02:10:12 pm »

Możesz, tak samo mógłbyś gdyby na stole był przywódca korporacji.
Zapisane
Non Serviam !

Engineer

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
Odp: Rozkaz Ataku + Inicjatywa
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 15, 2010, 02:23:07 pm »

Super sprawa. Wystarczy woj o W=9 i koniec gry w jednej turze.
Zapisane

necrobutcher

  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 728
    • Zobacz profil
Odp: Rozkaz Ataku + Inicjatywa
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 15, 2010, 03:32:10 pm »

No przy jednym ataku dozwolonym na gracza to nie będzie takie proste, ale PA dużo zdobędziesz ;)
Zapisane
Non Serviam !

Engineer

  • *
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 83
    • Zobacz profil
Odp: Rozkaz Ataku + Inicjatywa
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 15, 2010, 04:01:10 pm »

A to jakas oficjalna zasada z tym atakiem na gracza, czy "wasza  (nasza) forumowa" :)
Zapisane

pretorianstalker

  • Administrator
  • *****
  • Offline Offline
  • Wiadomości: 5428
    • Zobacz profil
Odp: Rozkaz Ataku + Inicjatywa
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 15, 2010, 04:04:33 pm »

Obowiązuje tylko na wybranych turniejach - zależnie od organizatora. Oficjalnie jej nie ma.
Zapisane
-Odmień "archiwum".
-No daj spokój.
-Odmień, no...
-Weź się tato.